eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT DACHU BUD.NR 9 W CHEŁMNIE, NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH BUD.NR 24 GRUBNO, NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ BUD.NR 71 W GRUPIE - sprawa nr 10/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Grudziądz: REMONT DACHU BUD.NR 9 W CHEŁMNIE, NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH BUD.NR 24 GRUBNO, NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ BUD.NR 71 W GRUPIE - sprawa nr 10/2015
Numer ogłoszenia: 63987 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44354 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU BUD.NR 9 W CHEŁMNIE, NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH BUD.NR 24 GRUBNO, NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ BUD.NR 71 W GRUPIE - sprawa nr 10/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1: remont dachu budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy al. 3 Maja 2-4 w Chełmnie, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki wraz z wymianą rynien, rur spustowych oraz wszelkich obróbek blacharskich; wymiana instalacji odgromowej; malowanie stolarki okiennej Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót;wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na dachu;poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót. 2) Zadanie nr 2: naprawa bram garażowych w budynku nr 24 w kompleksie wojskowym Grubno, w tym m.in. Roboty budowlane polegające na: naprawa bram garażowych metalowych poprzez wymianę poszycia z blachy, wymianę ocieplenia, oraz elementów konstrukcyjnych bramy oraz naprawa zamknięć ruchomych bramy, malowanie bram farbami ftalowymi. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie:znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. 3) Zadanie nr 3: naprawa i malowanie elewacji oraz konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 71 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej w Grupie, w tym m.in.: Roboty budowlane polegające na: konserwacja malarska ścian zewnętrznych budynku, wykonanie nowej opaski wokół budynku, konserwacja malarska pomieszczeń nr 7 i 10 wraz z wymianą wykładzin i osprzętu elektrycznego. Wykonanie we własnym zakresie i na swój koszt prac towarzyszących m.in. w zakresie: znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na wysokości; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz ogólne warunki umowy. Budynki - teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający) - o ile dotyczy danego zadania; zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku i konieczności przemieszczania się na danym terenie robót itp.); zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych (o ile dotyczy danego zadania); realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.). Postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 45.44.21.00 - Roboty malarskie 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont dachu budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy al. 3 Maja 2-4 w Chełmnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAS-BUD Marek Kasiewicz, Półwiosek Stary 11, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118919,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94676,25

  • Oferta z najniższą ceną: 94676,25 / Oferta z najwyższą ceną: 192661,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Naprawa i malowanie elewacji oraz konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 71 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALAMA Sp. z o.o., ul. Wielki Rów 40B, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29716,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28066,07

  • Oferta z najniższą ceną: 28066,07 / Oferta z najwyższą ceną: 31636,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.