Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Wrocław: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM WROCŁAW - FABRYCZNA ORAZ TERENU PRZYLEGŁEGO DO SIEDZIBY URZĘDU
Numer ogłoszenia: 63946 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM WROCŁAW - FABRYCZNA ORAZ TERENU PRZYLEGŁEGO DO SIEDZIBY URZĘDU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym Wrocław - Fabryczna oraz terenu przyległego do siedziby urzędu; Szczegółowy opis przedmiotu wykonania usługi opisuje załącznik nr 4 oraz załącznika nr 5 do SIWZ; Zamawiający wymaga zatrudnienia 6 osób w budynku oraz 1 osoby na zewnątrz, zatrudnionych na umowę o pracę na pełny etat; Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - kody CPV: 90.91.00.00-9 Kod CPV: Usługi sprzątania: 90910000-9, czyszczenia okien: 90911300-9, sprzątania chodników: 90610000-6, odśnieżania: 90620000-9, usuwania oblodzeń: 90630000-2, sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych: 77310000-6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Skarbowego będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia. Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez 6 pracowników wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; Wykonawca gwarantuje materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci; W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC; Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGENCJA OCHRONY TWIERDZA - KORNEL SIKORSKI, WAGONOWA 5-7, 54-609 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 231754,80
Oferta z najniższą ceną: 231754,80 / Oferta z najwyższą ceną: 317916,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 1. Podstawa prawna: art. 10, art. 70 i art. 71 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny i ma ustalone standardy jakościowe, które poprzez powszechność są znane wszystkim wykonawcom. Powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe występują równocześnie. Wartość szacunkowa zamówienia w wysokości 56.633,07 euro oraz 227.642,28 zł. netto oraz wartość umowy są mniejsze niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Poprzez powszechność istnieje, co najmniej pięciu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności są w stanie ten przedmiot zamówienia zrealizować.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.