eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16, dla potrzeb Wydziału Komunikacji w 2006 roku oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) tablic rejestracyjnych wyc



Ogłoszenie z dnia 2005-12-01

POZYCJA 63941

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pruszcz Gdański: wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16, dla potrzeb Wydziału Komunikacji w 2006 roku oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, do kontaktów: Magdalena Jegor - inspektor ds. zamówień publicznych, Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax 058 6834899, e-mail: zamowienia@powiat-gdanski.pl, www.powiat-gdanski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wojska Polskiego 16, dla potrzeb Wydziału Komunikacji w 2006 roku oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, Wydział Komunikacji. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy. Spełnienie warunku, o którym mowa powyżej oceniane będzie na podstawie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów załączonych do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz, że profil działania Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zezwolenia właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), wydanego na podstawie art. 75a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami), d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, f ) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego niezaleganie z opłacaniem podatków/uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia/ odroczenia/rozłożenia na raty zaległych płatności/wstrzymanie wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, g) aktualnego zaświadczenia oddziału ZUS/KRUS potwierdzającego niezaleganie z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne/uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia/ odroczenia/rozłożenia na raty zaległych płatności/wstrzymanie wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, h) dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.01.2006, cena - 1 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.01.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. 213 (II p.).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.