eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnik › Przebudowa drogi gminnej łączącej miejscowości Wólka Lubielska - Lubiel Nowy przez Ostrówek gm. Rząśnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Rząśnik: Przebudowa drogi gminnej łączącej miejscowości Wólka Lubielska - Lubiel Nowy przez Ostrówek gm. Rząśnik
Numer ogłoszenia: 63939 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnik, ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie, tel. 029 6791920, 6791921, fax 029 7419890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej łączącej miejscowości Wólka Lubielska - Lubiel Nowy przez Ostrówek gm. Rząśnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej łączącej miejscowości Wólka Lubielska - Lubiel Nowy przez Ostrówek, gm. Rząśnik o nawierzchni asfaltowej , długości 3981 mb, szerokości 5 m. w tym 41 m poszerzeń jezdni. W istniejącej drodze asfaltowej należy wyrównać ubytki stosując mieszankę żwirowo-cementową i całość pokryć masą bitumiczną o grubości 4 cm. W ramach prac drogowych należy wykonać : 1.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu)o grubości do 8 cm za pomocą spycharek z wywozem na zwałkę wykonawcy m² -3981 2.Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej m -460 3.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, śr. grubość 4cm, m²-940 4.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m² -20623 5.Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych, o gr. 4 cm, warstwa ścieralna m² -20623 6.Pobocza z pospółki gr. średniej po zagęszczeniu 10 cm m²-3981 7.Oczyszczenie przepustów śr. 0.8m, z namułu do 50% jego średnicy m-18

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi specjalności robót drogowych i aktualnym członkostwem w Izbie Samorządu Zawodowego 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez wykonawcę zamówienia; posiadają niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe w wysokości 100 000,00 zł na realizację zamówienia 4. Udzielą 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Dokumenty stwierdzające, że osoba - kierownik budowy wskazany przez wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności robót drogowych a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego 9. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 11. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 07-205 Rząśnik ul. Jesionowa 3 pok. 6 -budynek Urzędu Gminy lub strona internetowa zamawiającego : www.rzasnik.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:30, miejsce: 07-205 Rząśnik ul. Jesionowa 3 pok.6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.