Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Kraków: Wykonanie warstw jezdnych nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 3 Zadania
Numer ogłoszenia: 63922 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie warstw jezdnych nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 3 Zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstw jezdnych nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych powiatu krakowskiego z podziałem na 3 Zadania wraz z profilowaniem i uzupełnieniem poboczy dróg. 1.1. Planowana realizacja zamówienia obejmuje drogi powiatowe w gminach: Zadanie 1 Drogi Rejonu I, na terenie gmin: 1) Igołomia Wawrzeńczyce, droga powiatowa 1269K (18181) - o łącznej długości odcinków - 797,00 mb 2) Iwanowice, drogi powiatowe: 1173K (18133); 2137K (18130); 2141K (18135); 2148K (18142); 2145K (18139); 2444K (18138); 2138K (1818131) - o łącznej długości odcinków- o łącznej długości odcinków- 2 147,00 mb 3) Kocmyrzów Luborzyca, drogi powiatowe: 1267K (18183); 2159K (18158); 2154K (18149); 2159K (18158)- 1988,00 mb 4) Słomniki, droga powiatowa 2161K (18161) - długość odcinka - 543,00 mb 5) Michałowice, droga powiatowa 2157K (18152) - długość odcinka - 920,00 mb w zakresie: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego w ilości do 75 kg/m2 wraz zagęszczeniem - 2509,00 Mg - wykonanie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, kat. ruchu KR-3, wg PN-S-96025, BA [0/12,8], grubość 4 cm po zagęszczeniu - 33 455,00 m2 - odtworzenie rowów śr. 0,7 m3 /mb wraz transportem ziemi na odkład - 1445 mb Zadanie 2 Drogi Rejonu II, na terenie gmin: 1) Krzeszowice, droga powiatowa 2124K (18105) - długość odcinka - 642,00 mb 2) Michałowice, droga powiatowa 2151K (18145) - długość odcinka - 2078,00 mb 3) Skała, droga powiatowa 1156K (18128) - długość odcinka - 290,00, mb 4) Sułoszowa, droga powiatowa 2135K (18117) - długość odcinka - 726 mb w zakresie: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego w ilości do 75 kg/m2 wraz zagęszczeniem - 1 498,00 Mg - wykonanie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, kat. ruchu KR-3, wg PN-S-96025, BA [0/12,8], grubość 4 cm po zagęszczeniem - 19 979,00 m2 Zadanie 3 Drogi Rejonu III, na terenie gmin: 1) Liszki, drogi powiatowe: 2189KK (18305); 2180K (18289) - o łącznej długości odcinków - 1 399,00 mb 2) Skawina, drogi powiatowe: 1939K (18278); 2171K (18277); 2176K (18285); 1786K (18276) - o łącznej długości odcinków - 3 636,00 mb. w zakresie: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego w ilości do 75 kg/m2 wraz zagęszczeniem - 2 053,00 Mg - wykonanie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, kat. ruchu KR-3, wg PN-S-96025, BA [0/12,8], grubość 4 cm po zagęszczeniem - 27 373,00 m2 - wykonanie studzienek wpustowych D-500 wipro, z osadnikiem bez syfonu oraz z pierścieniem odciążającym i żeliwną płaską kratą wpustową. Zewnętrzne ściany należy zaizolować Bitizolem R+2P lub równoważnym - 9 szt. - wykonanie przykanalika z rur PCV śr. 200 mm wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi - 72,00 mb - mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, bez odwożenia ścinki - głębokość frezowania 4 cm - 2 096,00 m2. Na wszystkich Zadaniach należy wykonać: - ścięcie zawyżonych poboczy na remontowanych odcinkach dróg wraz z transportem nadmiaru ziemi na odkład, - miejsce odwozu urobku na odkład Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie, - po ułożeniu warstw z betonu asfaltowego, pobocza należy uzupełnić kruszywem stabilizowanym mechanicznie o odpowiednim uziarnieniu. - w cenie wykonania 1m2 robót bitumicznych należy uwzględnić ścięcie zawyżonych poboczy i uzupełnienie ich kruszywem 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zadanie Nr 1 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego w ilości 75kg/m2 wraz z zagęszczeniem w ilości 1003,00 Mg 2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, BA [0/12,8], grubości 4 cm po zagęszczeniu w ilości 13382,00 m2 3) Odtworzenie rowów śr. 0,7 m3 mb wraz z transportem ziemi na odkład w ilości 578 m. Zadanie nr 2 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego w ilości 75kg/m2 wraz z zagęszczeniem w ilości 599,00 Mg 2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, BA [0/12,8], grubości 4 cm po zagęszczeniu w ilości 7991,00 m2 Zadanie nr 3 1) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z betonu asfaltowego w ilości 75kg/m2 wraz z zagęszczeniem w ilości 821 Mg 2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej, BA [0/12,8], grubości 4 cm po zagęszczeniu w ilości 10949 m2 3) Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, bez odwożenia ścinki - głębokość frezowania 4 cm w ilości 838 m2
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 20000.00 PLN Zadanie Nr 2 15000.00 PLN Zadanie Nr 3 15000.00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24, ust. 1, pkt. 2 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto, niezależnie czy oferta jest składana na jedno, dwa lub trzy zadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie dróg, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty na jedno, dwa lub trzy zadania, Wykonawca musi dysponować odpowiednio jedna, dwoma lub trzema osobami uprawnionymi do pełnienia funkcji kierownika robót.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, pok. 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, pok. 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.