eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach III ligi dolnośląsko-lubuskiej, III ligi kobiet, klasy okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych, juniorów młodszych, trampkarzy oraz orlików w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Świdnica: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach III ligi dolnośląsko-lubuskiej, III ligi kobiet, klasy okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych, juniorów młodszych, trampkarzy oraz orlików w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r.
Numer ogłoszenia: 63806 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36385 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport przez świdnicki klub sportowy piłki nożnej w rozgrywkach III ligi dolnośląsko-lubuskiej, III ligi kobiet, klasy okręgowej seniorów, w rozgrywkach ligowych juniorów starszych, juniorów młodszych, trampkarzy oraz orlików w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: §1 Miasto zleca Klubowi promocję Miasta Świdnicy w kraju w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r. §2 1.Klub zobowiązuje się do promocji Miasta Świdnicy podczas wszystkich występów zawodników Klubu w rozgrywkach i imprezach sportowych odbywających się od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r., szczególnie podczas rozgrywek: a) III Ligi Dolnośląsko-Lubuskiej b) III Ligi Kobiet c) drużyny Seniorów w Klasie Okręgowej Seniorów d) drużyny Juniorów Starszych w Lidze Dolnośląskiej Juniorów e) drużyny Juniorów Starszych w Klasie Okręgowej Juniorów f) drużyny Juniorów Młodszych w Lidze Dolnośląskiej Juniorów Młodszych g) drużyny Juniorów Młodszych w Klasie Terenowej Juniorów Młodszych h) drużyny Trampkarzy w Lidze Okręgowej Trampkarzy i) drużyny Trampkarzy w Klasie Terenowej Trampkarzy j) drużyny Młodzików w Lidze Dolnośląskiej Młodzików k) drużyny Młodzików w Klasie Terenowej Młodzików l) drużyny w lidze Orlików 2.Świadczenia każdej ze stron określa się szczegółowo w niniejszej umowie. §3 Promocja miasta Świdnicy polegać będzie na: 1.Używaniu nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Miejski Klub Sportowy Polonia-Stal Świdnica. 2.Umieszczaniu herbu miasta Świdnicy na stałych powierzchniach reklamowych w tygodniku Wiadomości Świdnickie na stronach przeznaczonych na wydarzenia sportowe. 3.Umieszczaniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera miasta Świdnicy podczas wszystkich meczów, w których Klub jest gospodarzem oraz banera o wymiarach 6m x 6m z herbem miasta Świdnicy oraz napisem Gramy dla Świdnicy, podczas wszystkich meczów III-ligowych, w których Klub jest gospodarzem, a w miarę możliwości również podczas meczów wyjazdowych. 4.Umieszczeniu na koszulkach drużyny, w eksponowanym miejscu, herbu miasta Świdnicy. 5.Umieszczeniu na koszulkach drużyny napisu Gramy dla Świdnicy podczas meczów III Ligi Dolnośląsko-Lubuskiej. 6.Umieszczeniu herbu miasta Świdnica oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na stronie internetowej www.poloniastal.swidnica.pl, w miejscach wskazanych przez Miasto. 7.Umieszczeniu pliku graficznego z herbem miasta Świdnicy w mailingu, który systematycznie wysyłany jest przez Klub do tygodników i portali regionalnych z najświeższymi informacjami o Klubie. 8.Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy na papierze firmowym oraz wizytówkach Klubu. 9.Umieszczeniu herbu miasta Świdnicy w stopce sponsorskiej przy artykułach o piłce nożnej publikowanych w tygodnikach regionalnych i sportowych. 10.Stałym informowaniu sponsorów Klubu oraz instytucji wspierających działalność Klubu o Mieście jako głównym sponsorze Klubu. 11.Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 12.Grze o najwyższe cele i awans sportowy. 13.Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym. §4 1. Klub, w trakcie trwania niniejszej umowy, zobowiązany jest do korzystania, na potrzeby treningów i rozgrywanych meczy, z obiektów miejskich (miejskie boiska, hale sportowe i sale gimnastyczne przy publicznych szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie miasta Świdnicy). 2. W uzasadnionych przypadkach Klub może odstąpić od obowiązku, o którym mowa w ust. 1. §5 1. Miasto zobowiązuje Klub do sporządzenia sprawozdania opisowego z zakresu promocji Miasta Świdnicy, wraz ze zdjęciami, z rozgrywek drużyn, o których mowa w §2 ust.1, do dnia 15.01.2016 r., które powinno uwzględniać zobowiązania, o których mowa w §3. 2. Sprawozdanie, o którym mowa w ust. 1, musi zawierać wykaz obiektów, z których Klub korzystał w trakcie trwania umowy (zgodnie z zapisami §4 ust. 1), wraz z uzasadnieniem przypadków korzystania z innych obiektów niż miejskie (§4 ust. 2). 3. Miasto zastrzega sobie, w każdym czasie trwania umowy, prawo kontroli sposobu realizacji przez Klub zobowiązań wynikających z §3 umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Klub Sportowy Polonia-Stal Świdnica, ul. Śląska 35A, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467479,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 575000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 575000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 575000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Sport z powodzeniem wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskonały i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umożliwia miastom i regionom zwiększenie atrakcyjności dla mieszkańców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Promocja poprzez sport skierowana jest do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych, punkt odniesienia i źródło skojarzeń - skojarzeń związanych głównie z emocjami, zwycięstwem i sukcesem. Marketing poprzez sport stanowi jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce - sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, wydarzenia, jak również strój sportowy samych zawodników można potraktować jako powierzchnię reklamową. Piłka nożna to od lat najpopularniejsza dyscyplina sportowa w Polsce, posiadająca szerokie grono wiernych kibiców. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronę tej dyscypliny sportowej pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, może stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy początkowo w charakterze kibica, co może przełożyć się na zwiedzenie miasta przy okazji pobytu na meczu lub powrót do Świdnicy w charakterze turysty, a może nawet z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy podczas rozgrywek piłki nożnej w terminie do dnia 31 grudnia 2015 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Miejski Klub Sportowy Polonia-Stal Świdnica, z siedzibą w Świdnicy ul. Śląska 35A, podczas trwania rozgrywek meczowych w tym okresie. W roku 2015 Klub uczestniczył będzie w rozgrywkach: III Ligi Dolnośląsko-Lubuskiej (III liga piłki nożnej to najwyższa liga, w której rozgrywkach można zobaczyć świdnicki klub sportowy), Klasy Okręgowej Seniorów, Ligi Dolnośląskiej Juniorów, Klasy Okręgowej Juniorów, Ligi Dolnośląskiej Juniorów Młodszych, Ligi Dolnośląskiej Trampkarzy, Klasy Terenowej Trampkarzy, Ligi Dolnośląskiej Młodzików, Klasy Terenowej Młodzików, oraz Ligi Orlików. Dodatkowo Klub prowadzi drużynę dziewcząt, która uczestniczy w rozgrywkach III ligi kobiet, co powoduje dodatkowe wzbogacenie oferty sportowej dla młodych osób płci żeńskiej, dla których do tej pory nie było możliwości rozwijania zainteresowania piłką nożną w naszym mieście. Klub jest w stanie zagwarantować promocję miasta na najwyższym możliwym poziomie podczas meczów rozgrywanych na poziomie III ligi dolnośląsko-lubuskiej oraz w pozostałych rozgrywkach. Miejski Klub Sportowy Polonia-Stal Świdnica powstał w wyniku połączenia się dwóch klubów sportowych piłki nożnej - Klubu Piłkarskiego Polonia-Sparta Świdnica (powstałego na bazie świdnickiego klubu piłki nożnej Polonia - klubu o bogatej historii, który od zawsze kojarzył się ze Świdnicą) oraz Klubu Sportowego Stal Świdnica. Postrzeganie miasta poprzez pryzmat klubu z tradycjami może przyczynić się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku miasta w oczach kibiców. Zarówno rozgrywki trzecioligowe, jak również pozostałe rozgrywki ligowe, w których uczestniczy Miejski Klub Sportowy Polonia-Stal Świdnica, przyciągają rzesze kibiców, mecze komentowane są w prasie lokalnej, w mediach internetowych. Mecze wyjazdowe drużyn zwiększają zakres działań promocyjno-reklamowych. Klub trenuje młodzież w różnych kategoriach wiekowych - seniorzy, juniorzy starsi, juniorzy młodsi i trampkarze, jak również dziewczęta, którzy biorą udział w rozgrywkach klasy okręgowej i terenowych oraz w rozgrywkach ligowych. Promocja miasta Świdnicy przez Klub pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, jakim są kibice - trzecioligowych drużyn, rodzice, opiekunowie adeptów Klubu, przyjezdne drużyny, kibice z miejsc, do których wyjeżdżają na mecze wychowankowie Klubu. Dzięki używaniu przez Klub nazwy Świdnica jako stałego i integralnego elementu, nazwa miasta pojawiała się będzie we wszystkich materiałach dotyczących Klubu. Na wszystkich rozgrywanych meczach, podczas których Świdnica będzie gospodarzem, będzie wyeksponowany baner miasta Świdnicy. Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Miejskiemu Klubowi Sportowemu Polonia-Stal Świdnica w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych uważa się za zasadne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.