eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63791 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Gać: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13642-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gać, krajowy numer identyfikacyjny 65090064800000, ul. Gać  275, 37207   Gać, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 411 429, faks 166 411 429, e-mail zszczepanski@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gac.pl
Adres profilu: www.gac.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGO.271.2.2017MB.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Gać" w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmuje termomodernizację 5 obiektów położonych na terenie Gminy Gać. Realizacja zadania powinna przebiegać trzyetapowo: * etap pierwszy obejmować powinien wykonanie prac projektowych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, * etap drugi obejmować powinien roboty termomodernizacyjne, montaż odnawialnych źródeł energii oraz modernizację i wymianę oświetlenia obiektów na energooszczędne, * zarządzanie i serwisowanie wykonanych i zmodernizowanych instalacji przez co najmniej 5 lat od momentu odbioru końcowego. Na komplet dokumentacji, którą ma wykonać wykonawca dla każdego z obiektów musi składać się z: * projekt budowlany i wykonawczy dla przedmiotowej inwestycji zgodny z ostateczną wersją audytów energetycznych i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego a także z zaleceniami Zamawiającego, * uzyskanie wszelkich administracyjno - prawnych zezwoleń, decyzji i opinii, w tym pozwolenia na budowę (jeśli wymagane), * przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji zgodnie z zasadami Instytucji współfinansującej, * pozyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie ochrony środowiska (jeśli wymagane), * wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową i STWiORB wraz z zakupem i montażem niezbędnego wyposażenia, * aktualizacja audytów energetycznych w przypadku konieczności zgłoszonej przez Instytucję współfinansującą. Zadaniem objętych jest 5 obiektów: 1. Zespół Szkół w Gaci Zakres inwestycji: * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Szkoły * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Sali gimnastycznej * wymianę okien w budynku Sali gimnastycznej * wymianę drzwi zewnętrznych, wejściowych do Sali gimnastycznej * ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą * ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją * ocieplenie stropodachu w Sali gimnastycznej * wprowadzenie systemu wentylacji mechanicznej * automatyka i modernizacja systemu grzewczego Szkoły i Sali gimnastycznej - instalacji CO polegającej na wymianie źródła ciepła z zastosowaniem pompy ciepła, zainstalowaniu automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych, wymianie instalacji, wymianie grzejników na parterze i zainstalowaniu dodatkowych grzejników na Sali gimnastycznej, pracach montażowych i demontażowych * modernizacja systemu grzewczego - instalacji przygotowania CWU * regulacja instalacji grzewczej CO i podgrzewu wody CWU * montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły * modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 2. Zespół Szkół w Dębowie Zakres inwestycji: * ocieplenie ścian szatni w piwnicy * ocieplenie stropu - sufitu w nieogrzewanej części piwnicy * wymiana ściany - okna z pustaków szklanych na Sali gimnastycznej * ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Szkoły * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Sali gimnastycznej * wymiana okien w budynku Szkoły * automatyka i modernizacja systemu grzewczego Szkoły i Sali gimnastycznej - instalacji CO polegająca na wymianie źródła ciepła z zastosowaniem pompy ciepła oraz zainstalowaniu automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych, wymianie instalacji, wymianie grzejników, pracach demontażowych i montażowych * modernizacja systemu grzewczego - instalacji przygotowania CWU * regulacja instalacji grzewczej CO i podgrzewu wody CWU * montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły * modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 3. Szkoła Podstawowa w Białobokach Zakres inwestycji: * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku * ocieplenie stropu nad piwnicą * ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją * automatyka i modernizacja systemu grzewczego - instalacji CO polegająca na wymianie źródła ciepła z zastosowaniem pompy ciepła oraz zainstalowaniu automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych, pracach demontażowych i montażowych * modernizacja systemu grzewczego - instalacji przygotowania CWU * regulacja instalacji grzewczej CO i podgrzewu wody CWU * montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły * modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 4. Gminny Ośrodek Kultury w Gaci Zakres inwestycji: * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku * ocieplenie stropodachu * ocieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą * automatyka i modernizacja systemu grzewczego - instalacji CO, polegająca na instalacji automatyki pogodowej, montażu zaworów termostatycznych * montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku * modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne 5. Urząd Gminy w Gaci Zakres inwestycji: * ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentów * ocieplenie ścian zewnętrznych budynku * wymiana okien na parterze * automatyka i modernizacja systemu grzewczego - instalacji CO, polegającą na instalacji automatyki pogodowej, wymianie grzejników, pracach demontażowych i montażowych, montażu zaworów termostatycznych * modernizacja systemu przygotowania CWU * montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku * modernizacja i wymiana oświetlenia obiektu na energooszczędne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach: ? Wzorze umowy - stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. ? Programie funkcjonalno-użytkowym - stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. ? Audytach energetycznych i elektrycznych - stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust. 2a. 6. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Wykonawca (lub podwykonawca) oświadcza że osoby realizujące poniższe czynności są zatrudnione na umowę o pracę tj.: - wykonywanie prac objętych zakresem niniejszego zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu w terminie 7 dni, wykaz osób które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże że zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 3) W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy - osób wykonujących wyżej wymienione czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego wykazu osób, a na żądanie Zamawiającego okazać kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami. Obowiązek ten Wykonawca (lub podwykonawca) zrealizuje w terminie 7 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 4) W przypadku gdy wykonawca (lub podwykonawca) nie dochowa którego kol wiek z terminów określonych w ust. 2 i 3, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w zawartej umowie. 5) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależnie wykonuje umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonaniu obowiązków o których mowa w ust. 2 i 3 przekroczy 14 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 71320000-7, 45331000-6, 45321000-3, 45421000-4, 45311000-0, 45311200-2, 45315300-1, 45316000-5, 45316200-7, 45400000-1, 45331000-6, 09331200-0, 45261215-4, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2998114.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługowy Zakład Wodno Kanal. C.O. i Gaz, Roman Szul,  ,  os. Sobieskiego 71,  37-200,  Przeworsk,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3480000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3480000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3580000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.