eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Zakup energii elektrycznej dla 58 obiektów oświetlenia ulicznego i 16 budynków użyteczności publicznej Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Koniecpol: Zakup energii elektrycznej dla 58 obiektów oświetlenia ulicznego i 16 budynków użyteczności publicznej Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 63784 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koniecpol , ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 34 35 51 881, faks 34 35 51 756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla 58 obiektów oświetlenia ulicznego i 16 budynków użyteczności publicznej Gminy Koniecpol i jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 74 punktów poboru w tym: 58 obiektów oświetlenia ulicznego i 16 budynków użyteczności publicznej Gminy Koniecpol oraz jej jednostek organizacyjnych. 1. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Gminy Koniecpol w województwie śląskim. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do następujących obiektów, dla których stroną umowy jest Gmina Koniecpol oraz dla których OSD jest TAURON Dystrybucja S.A.: a) 6 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 - dot. zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (remizy strażackie, obiekty sportowe, szkoły, park itd.); b) 6 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12a - dot. zasilania Urzędu Gminy oraz szkół i przedszkoli; c) 58 punktów poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12b - dot. zasilania oświetlenia ulicznego; d) 1 punkt poboru energii elektrycznej rozliczany w grupie taryfowej C21 - zasilanie ośrodka zdrowia; e) 3 punkty poboru energii elektrycznej w grupie taryfowej G11 - zasilanie klatki schodowej i mieszkań służbowych; Dane dot. lokalizacji, nr ewidencyjnych, poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Wielkość i zakres zamówienia Szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w 2015 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie 1 roku wynosi 673,726 MWh, w tym energia rozliczana: a) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 50,200 MWh, b) w grupie taryfowej C12a 147,207 MWh, w tym w szczycie - 57,832 MWh i poza szczytem - 89,375 MWh, c) w grupie taryfowej C12b 435,272 MWh, w tym w szczycie - 128,501 MWh i poza szczytem - 306,771 MWh, d) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 37,521 MWh, e) w grupie taryfowej G11 (całodobowo) 3,526 MWh. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 603 kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją zużycia energii elektrycznej w ujęciu rocznym w podziale na poszczególne grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 10%) znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 3. Informacje dot. obecnie obowiązujących umów Wszystkie obiekty objęte przetargiem mają rozdzielone umowy dystrybucyjne oraz zawarte terminowe umowy sprzedażowe obowiązujące do dnia 30.04.2016 r., których nie trzeba wypowiadać. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest PGE Obrót SA, natomiast OSD jest TAURON Dystrybucja SA. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy. 4. Dodatkowe wymagania zamawiającego a) Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną powinien być zgodny z okresem odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD. b) Termin płatności faktur 30 dni od daty wystawienia. c) Ceny energii elektrycznej oferowane w przetargu powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej obowiązujących na dzień złożenia oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. a) Wykonawca powinien wykazać, że zawarł umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Koniecpol na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 2 Posiadania wiedzy i doświadczenia. a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej. a) Wykonawca powinien wykazać, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, którego termin ważności będzie obejmował okres obowiązywania Umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    oświadczenie o posiadaniu zawartej Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Koniecpol - załącznik nr 6 do SIWZ;;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału lub poświadczonej notarialnie kserokopii pełnomocnictwa dla osób/y uprawnionych w imieniu wykonawcy do przedłożenia dokumentów oraz oświadczeń o których mowa powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniecpol.pl, www.bip.koniecpol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamownieniapubliczne@koniecpol.pl, Urząd Miasta i Gminy Koniecpol ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, pok.33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, pok. nr 15 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.