Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (alkomatów i alkotestów w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek) dla jednostek policji województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 63779 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (alkomatów i alkotestów w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek) dla jednostek policji województwa dolnośląskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i wzorcowanie urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu (alkomatów i alkotestów w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek) dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. Postępowanie zostało podzielone na VII części: część I postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia DRAGER 7410, 7410 plus, ilość urządzeń 139 szt., część II postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia DRAGER 7110 MK III PL, ilość urządzeń 7 szt., część III postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia ALCOQUANT, ilość urządzeń 4 szt., część IV postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia SIEMENS, ilość urządzeń 22 szt., część V postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia AWAT A2/A2.0, ilość urządzeń 50 szt., część VI postępowania: usługa serwisowa dla urządzenia ALCOBLOW, ilość urządzeń 94 szt., część VII postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia ALCO-TRUE P, ilość urządzeń 25 szt.,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ Oświadczenia wymienione w Rozdziałach VII SIWZ, VIII SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a)Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia DRAGER 7410, 7410 plus, ilość urządzeń 139 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia DRAGER 7410, 7410 plus, ilość urządzeń 139 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia DRAGER 7110 MK III PL, ilość urządzeń 7 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia DRAGER 7110 MK III PL, ilość urządzeń 7 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia ALCOQUANT, ilość urządzeń 4 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia ALCOQUANT, ilość urządzeń 4 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia SIEMENS, ilość urządzeń 22 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część IV postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia SIEMENS, ilość urządzeń 22 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia AWAT A2/A2.0, ilość urządzeń 50 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część V postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia AWAT A2/A2.0, ilość urządzeń 50 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI postępowania: usługa serwisowa dla urządzenia ALCOBLOW, ilość urządzeń 94 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VI postępowania: usługa serwisowa dla urządzenia ALCOBLOW, ilość urządzeń 94 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia ALCO-TRUE P, ilość urządzeń 25 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część VII postępowania: usługa serwisowa oraz usługa wzorcowania dla urządzenia ALCO-TRUE P, ilość urządzeń 25 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.30.00-9, 50.41.10.00-9, 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.