eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Tarnów: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 63722 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, tel. 014 6300555, faks 014 6300555 w. 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 L.p. Nazwa Ilość 1 Wywoływarka automatyczna dedykowana do zdjęć mammograficznych (opis wymaganych parametrów technicznych zawiera zał. nr 5) * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 2 Densytometr (dokładność odczytu + - 0,02 dla gęstości optycznej 1,0; powtarzalność odczytu + - 1%) * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 3 Miernik siły kompresji piersi (dokładność wskazań + - 10 %, powtarzalność + - 5 %) * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 4 Lupa do oceny rozdzielczości obrazu (powiększenie 5 - 10 razy) 1 szt. 5 Płyn do oceny ilości utrwalacza na filmie z paskiem wzorcowym 1 szt. 6 Fantom do kontroli przylegania ekranu wzmacniającego do filmu. Siatka gęstości 40 metalowych drutów cal, 1.5 drutu mm 1 szt. Pakiet Nr 2 L.p. Nazwa Ilość 1 Lampa terapeutyczna emitująca promieniowanie UVA, UVB lub UVA1 do foto lub fotochemioterapii spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Poradni Dermatologicznej. * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. Pakiet Nr 3 L.p. Nazwa Ilość 1 Lampa światła spolaryzowanego BIO -V spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Pracowni Fizjoterapii. * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. Pakiet Nr 4 L.p. Nazwa Ilość 1 Koncentrator tlenu: - modułowa budowa, - łatwy dostęp do materiałów eksploatacyjnych, -interfejs diagnostyczny USB - znacznie ułatwia diagnostykę urządzenia, przyspiesza serwis, - nowoczesny design i łatwość obsługi, - wbudowany elektroniczny przepływomierz z pamięcią ustawień, - bardzo cichy, - kontrolowany w pełni mikroprocesorowo Dane techniczne: - Klasyfikacja: MDD IIa - Napięcie: 230V 50 Hz -Temperatura pracy: +10 do + 40 stopni Celsjusza - Poziom hałasu: nie więcej niż 35 dB - Zużycie energii: 350W - Alarmy: Temperatury, zasilania, przepływu, tlenu - Waga: nie więcej niż 19,8 kg - Wymiary: nie więcej niż 535X203X520 mm - Gwarancja: 5 lat - Przepływ: 0-6l min W komplecie: - instrukcja obsługi - komplet łączników - komplet przedłużaczy - nawilżacz - kaniule donosowe różnej długości * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 2 szt. Pakiet Nr 5 L.p. Nazwa Ilość 1 Wózek inwalidzki ogólnego zastosowania Właściwości: - stalowo - aluminiowy o metalizowanej powłoce lakierniczej, składany, - rama stalowa, wzmocniona, konstrukcji krzyżakowej, - ciągi metalowe, - wersja z napędem ręcznym na kołach tylnych szprychowych, pompowanych, - koła przednie bezobsługowe, pneumatyczne, - koła tylne z systemem szybkiego demontażu, - miękkie, nylonowe siedzisko i oparcie, - szerokość siedziska 40 - 50 cm, - podłokietniki uchylne w wersji krótkiej, - podnóżki odchylane i zdejmowane, - wózek wyposażony w hamulce stalowe z regulacją docisku, 2 szt. Pakiet Nr 6 L.p. Nazwa Ilość 1 Aparat Ambu - resuscytator silikonowy Ambu wykonany zgodnie ze standardami ISO 8382 i ASM F920 oraz wymogami bezpieczeństwa. przeźroczysty worek i maska nr 5 i 3 twarzowa, - specjalny uchwyt ułatwiający wentylację jedną ręką, - zawór PEEP dołączany bezpośrednio (bez dodatkowych łączników), - maksymalna objętość wdechu około 1500 ml, - objętość worka resuscytatora około 2000 ml, - waga resuscytatora z zaworem pacjenta, maską nr 5 i akumulatorem tlenu nie więcej niż 440 g, - akumulator tlenu objętość około 2600 ml, - zawór ograniczający ciśnienie (40 cm H2O), - sterylizacja w autoklawie (do 1340C) 1 szt. Pakiet Nr 7 L.p. Nazwa Ilość 1 Materac przeciwodleżynowy ( do łóżka rehabilitacyjnego kolumnowego DALI - charakterystyka łóżka załącznik Nr 5 do SIWZ) 200 x 90 x 10 cm - szpitalny w pokrowcu zmywalnym, para przepuszczalnym na zamek 20 szt. 2 Mata - lekka składana 178 x 53 cm z dwoma uchwytami, wygodna do przechowywania oraz poręczna w noszeniu + przenośnik rolkowy 43 x 62 cm 1 szt. Pakiet Nr 8 L.p. Nazwa Ilość 1 Pulsoksymetr - obszerny ekran dostosowany do przekazywania personelowi monitorującemu maksimum informacji o pacjencie, 24 godzinne trendy dostępne na ekranie, zaznaczanie zdarzeń oraz histogram. Proste i zrozumiałe wiadomości pozwalające na szybkie rozpoznanie problemów lub sytuacji alarmowych. Zaprojektowany z możliwością dostosowania do każdego przypadku klinicznego. Zasada działania- absorcja światła czerwonego i podczerwonego. SpO2: - zakres: 0-100%, - dokładność: 80-100% ? 2 % (odchylenie standardowe), - uśrednienie: do wyboru przez użytkownika 2 lub 8 sekund, - audio: wysokość tonu pulsu związana z wartością ? SpO2. Tętno: - zakres: 30-250 ud. min., - dokładność: ? 1% pełnej skali, - rozdzielczość: 1 ud. min., - uśrednienie: 8 sekundowe. Czujniki: - Y- Sensor wielokrotnego użytku ( możliwość sterylizacji i stosowania u innych pacjentów) oraz wielorazowy czujnik na palec dla dorosłych i dzieci. Alarmy: - granice automatyczne i regulowane dla SpO2 i tętna, - głośność audio regulowana, 2 minuty, cisza lub wyłączenie OFF, - wizualnie: migające cyfry przy przekroczeniu limitów. Komunikaty: brak czujnika SpO2, brak pacjenta, za słaby sygnał, słabe prześwietlenie, światło z zewnątrz, puls poza zakresem, czujnik uszkodzony, monitor niesprawny. Obraz: matryca punktowa, ekran o zmiennej katodzie (CCD) o wymiarach 12,7 x 3,08 cm. Graficzny Trend Histogram: pamięć 24 godz. zasilane dodatkowo z akumulatora. Łącze wyjściowe - RS232 interfejs oprogramowania komputerowego NovaCard * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. Pakiet nr 9 L.p. Nazwa Ilość 1 Zestaw do badań antropometrycznych z oceną zawartości tłuszczu i wody spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Por. Medycyny Sportowej. * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. Pakiet Nr 10 L.p. Nazwa Ilość 1 Stolik zabiegowy wykonany z rurek stalowych pokrytych powłoką niklowo -chromową, posiadający dwie tace wykonane ze stali nierdzewnej. Całość osadzona na kółkach jezdnych umożliwiająca łatwe i ciche przemieszczania stolika w dowolne miejsce. 2 szt. Pakiet nr 11 L.p. Nazwa Ilość 1 Balkonik dwukołowy do nauki chodzenia (sprzęt pomocniczo - rehabilitacyjny przeznaczony do poruszania się osób starszych, niepełnosprawnych mających problemy z utrzymaniem równowagi: do asekuracji podczas chodzenia). Opis: - wykonany z aluminium, - waga nie więcej niż 2,5 kg, - estetyczny wygląd, - maksymalne obciążenie do 127 kg, - regulowany: zakres regulacji wysokości od 508 do 880 mm, - składany, łatwy w transporcie 2 szt. 2 Kula łokciowa - z jednym punktem podparcia zakończonym nasadką z tworzywa sztucznego, uchwytem i podparciem przedramienia stałym. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywami sztucznymi. Regulacja skokowa wysokości co 2,5 cm, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. Kolor dowolny. 2 szt. 3 Laska ergonomiczna do prawej lub lewej ręki - waga: 0,25 kg, wytrzymałość: 120 kg. Posiadająca jeden punkt podparcia zakończony nasadką z tworzywa sztucznego. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywem sztucznym. Możliwość skokowa regulacji wysokości, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. 2 szt. Pakiet Nr 12 L.p. Nazwa Ilość 1 Linka do ćwiczeń samowspomaganych kończyn górnych 225 cm. 1 szt. Pakiet Nr 13 L.p. Nazwa Ilość 1 Urządzenie służące do ułatwiania w przemieszczaniu pacjenta. Składające się z 11 rolek o średnicy 25 mm połączonych na końcach. Rolki owinięte taśmą laminową. Dł. 80 cm, szer. 32 cm, wys. 2,5 cm. 1 szt. * Wykonawca zobowiązany jest do wpisania proponowanego czasu reakcji serwisu od momentu zgłoszenia (proponowany czas nie może być dłuższy niż 48 godz.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.14.47.10 - 33.14.47.10 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia 33.15.77.00 - Worki ambu 39.14.31.12 - Materace 39.53.20.00 - Maty 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 39.29.54.00 - Laski 33.19.60.00 - Pomoce medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie. 3. Załącznik Nr 3 - Zaparafowany przez osoby uprawnione wzór umowy. 4. Załącznik Nr 4 - Parametry techniczne wywoływarki 5. Dokument potwierdzający oznakowanie CE. 6. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7. Opis techniczny oferowanych urządzeń w języku polskim w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz.896 z późniejszymi zmianami). Dokumenty w języku angielskim powinny zostać dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcm.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat pok. 131, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 L.p. Nazwa Ilość 1 Wywoływarka automatyczna dedykowana do zdjęć mammograficznych (opis wymaganych parametrów technicznych zawiera zał. nr 5) * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 2 Densytometr (dokładność odczytu + - 0,02 dla gęstości optycznej 1,0; powtarzalność odczytu + - 1%) * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 3 Miernik siły kompresji piersi (dokładność wskazań + - 10 %, powtarzalność + - 5 %) * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 4 Lupa do oceny rozdzielczości obrazu (powiększenie 5 - 10 razy) 1 szt. 5 Płyn do oceny ilości utrwalacza na filmie z paskiem wzorcowym 1 szt. 6 Fantom do kontroli przylegania ekranu wzmacniającego do filmu. Siatka gęstości 40 metalowych drutów cal, 1.5 drutu mm 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 L.p. Nazwa Ilość 1 Lampa terapeutyczna emitująca promieniowanie UVA, UVB lub UVA1 do foto lub fotochemioterapii spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Poradni Dermatologicznej. * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 L.p. Nazwa Ilość 1 Lampa światła spolaryzowanego BIO -V spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Pracowni Fizjoterapii. * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 L.p. Nazwa Ilość 1 Koncentrator tlenu: - modułowa budowa, - łatwy dostęp do materiałów eksploatacyjnych, -interfejs diagnostyczny USB - znacznie ułatwia diagnostykę urządzenia, przyspiesza serwis, - nowoczesny design i łatwość obsługi, - wbudowany elektroniczny przepływomierz z pamięcią ustawień, - bardzo cichy, - kontrolowany w pełni mikroprocesorowo Dane techniczne: - Klasyfikacja: MDD IIa - Napięcie: 230V 50 Hz -Temperatura pracy: +10 do + 40 stopni Celsjusza - Poziom hałasu: nie więcej niż 35 dB - Zużycie energii: 350W - Alarmy: Temperatury, zasilania, przepływu, tlenu - Waga: nie więcej niż 19,8 kg - Wymiary: nie więcej niż 535x203x520 mm - Gwarancja: 5 lat - Przepływ: 0-6l min W komplecie: - instrukcja obsługi - komplet łączników - komplet przedłużaczy - nawilżacz - kaniule donosowe różnej długości * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 L.p. Nazwa Ilość 1 Wózek inwalidzki ogólnego zastosowania Właściwości: - stalowo - aluminiowy o metalizowanej powłoce lakierniczej, składany, - rama stalowa, wzmocniona, konstrukcji krzyżakowej, - ciągi metalowe, - wersja z napędem ręcznym na kołach tylnych szprychowych, pompowanych, - koła przednie bezobsługowe, pneumatyczne, - koła tylne z systemem szybkiego demontażu, - miękkie, nylonowe siedzisko i oparcie, - szerokość siedziska 40 - 50 cm, - podłokietniki uchylne w wersji krótkiej, - podnóżki odchylane i zdejmowane, - wózek wyposażony w hamulce stalowe z regulacją docisku, 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 L.p. Nazwa Ilość 1 Aparat Ambu - resuscytator silikonowy Ambu wykonany zgodnie ze standardami ISO 8382 i ASM F920 oraz wymogami bezpieczeństwa. przeźroczysty worek i maska nr 5 i 3 twarzowa, - specjalny uchwyt ułatwiający wentylację jedną ręką, - zawór PEEP dołączany bezpośrednio (bez dodatkowych łączników), - maksymalna objętość wdechu około 1500 ml, - objętość worka resuscytatora około 2000 ml, - waga resuscytatora z zaworem pacjenta, maską nr 5 i akumulatorem tlenu nie więcej niż 440 g, - akumulator tlenu objętość około 2600 ml, - zawór ograniczający ciśnienie (40 cm H2O), - sterylizacja w autoklawie (do 1340C) 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 L.p. Nazwa Ilość 1 Materac przeciwodleżynowy ( do łóżka rehabilitacyjnego kolumnowego DALI - charakterystyka łóżka załącznik Nr 5 do SIWZ) 200 x 90 x 10 cm - szpitalny w pokrowcu zmywalnym, para przepuszczalnym na zamek 20 szt. 2 Mata - lekka składana 178 x 53 cm z dwoma uchwytami, wygodna do przechowywania oraz poręczna w noszeniu + przenośnik rolkowy 43 x 62 cm 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4, 39.53.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 L.p. Nazwa Ilość 1 Pulsoksymetr - obszerny ekran dostosowany do przekazywania personelowi monitorującemu maksimum informacji o pacjencie, 24 godzinne trendy dostępne na ekranie, zaznaczanie zdarzeń oraz histogram. Proste i zrozumiałe wiadomości pozwalające na szybkie rozpoznanie problemów lub sytuacji alarmowych. Zaprojektowany z możliwością dostosowania do każdego przypadku klinicznego. Zasada działania- absorcja światła czerwonego i podczerwonego. SpO2: - zakres: 0-100%, - dokładność: 80-100% ? 2 % (odchylenie standardowe), - uśrednienie: do wyboru przez użytkownika 2 lub 8 sekund, - audio: wysokość tonu pulsu związana z wartością ? SpO2. Tętno: - zakres: 30-250 ud. min., - dokładność: ? 1% pełnej skali, - rozdzielczość: 1 ud. min., - uśrednienie: 8 sekundowe. Czujniki: - Y- Sensor wielokrotnego użytku ( możliwość sterylizacji i stosowania u innych pacjentów) oraz wielorazowy czujnik na palec dla dorosłych i dzieci. Alarmy: - granice automatyczne i regulowane dla SpO2 i tętna, - głośność audio regulowana, 2 minuty, cisza lub wyłączenie OFF, - wizualnie: migające cyfry przy przekroczeniu limitów. Komunikaty: brak czujnika SpO2, brak pacjenta, za słaby sygnał, słabe prześwietlenie, światło z zewnątrz, puls poza zakresem, czujnik uszkodzony, monitor niesprawny. Obraz: matryca punktowa, ekran o zmiennej katodzie (CCD) o wymiarach 12,7 x 3,08 cm. Graficzny Trend/Histogram: pamięć 24 godz. zasilane dodatkowo z akumulatora. Łącze wyjściowe - RS232 interfejs oprogramowania komputerowego NovaCard * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 L.p. Nazwa Ilość 1 Zestaw do badań antropometrycznych z oceną zawartości tłuszczu i wody spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Por. Medycyny Sportowej. * Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 L.p. Nazwa Ilość 1 Stolik zabiegowy wykonany z rurek stalowych pokrytych powłoką niklowo -chromową, posiadający dwie tace wykonane ze stali nierdzewnej. Całość osadzona na kółkach jezdnych umożliwiająca łatwe i ciche przemieszczania stolika w dowolne miejsce. 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 L.p. Nazwa Ilość 1 Balkonik dwukołowy do nauki chodzenia (sprzęt pomocniczo - rehabilitacyjny przeznaczony do poruszania się osób starszych, niepełnosprawnych mających problemy z utrzymaniem równowagi: do asekuracji podczas chodzenia). Opis: - wykonany z aluminium, - waga nie więcej niż 2,5 kg, - estetyczny wygląd, - maksymalne obciążenie do 127 kg, - regulowany: zakres regulacji wysokości od 508 do 880 mm, - składany, łatwy w transporcie 2 szt. 2 Kula łokciowa - z jednym punktem podparcia zakończonym nasadką z tworzywa sztucznego, uchwytem i podparciem przedramienia stałym. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywami sztucznymi. Regulacja skokowa wysokości co 2,5 cm, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. Kolor dowolny. 2 szt. 3 Laska ergonomiczna do prawej lub lewej ręki - waga: 0,25 kg, wytrzymałość: 120 kg. Posiadająca jeden punkt podparcia zakończony nasadką z tworzywa sztucznego. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywem sztucznym. Możliwość skokowa regulacji wysokości, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.54.00-0, 33.19.60.00-0, 33.14.17.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12 L.p. Nazwa Ilość 1 Linka do ćwiczeń samowspomaganych kończyn górnych 225 cm. 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 L.p. Nazwa Ilość 1 Urządzenie służące do ułatwiania w przemieszczaniu pacjenta. Składające się z 11 rolek o średnicy 25 mm połączonych na końcach. Rolki owinięte taśmą laminową. Dł. 80 cm, szer. 32 cm, wys. 2,5 cm. 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.