eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › AKTUALIZACJA ABONAMENTÓW (POLIS SERWISOWYCH) DLA URZĄDZEŃ FORTINET - BZP 003/06031/17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63705 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Katowice: AKTUALIZACJA ABONAMENTÓW (POLIS SERWISOWYCH) DLA URZĄDZEŃ FORTINET - BZP 003/06031/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27648-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 154800000, ul. ul. 1 Maja  50, 40287   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108, e-mail bzp@ue.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ue.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

AKTUALIZACJA ABONAMENTÓW (POLIS SERWISOWYCH) DLA URZĄDZEŃ FORTINET - BZP 003/06031/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP 003/06031/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez producenta urządzeń firmy FortiNet opieki serwisowej. Opieka serwisowa będzie realizowana w oparciu o aktualizację licencji aktywacyjnych dla funkcji bezpieczeństwa na okres 1 roku dla urządzeń firmy FortiNet. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualizacji typu Bundle renewal 8x5 wraz ze wsparciem technicznym. 3. Usługa aktualizacji typu Bundle renewal 8x5 wraz ze wsparciem technicznym musi obejmować m.in.: -Gwarancję na urządzenie na okres minimum 12 miesięcy (licząc od daty wygaśnięcia aktualnej usługi) polegającą na naprawie urządzenia, a w razie potrzeby na wymianie urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia; -Roczny abonament na aktualizację oprogramowania urządzenia (podnoszenie wersji firmware, poprawki bezpieczeństwa, dostęp do nowych funkcjonalności); -Roczny abonament na aktualizację silnika i reguł antyspamowych; -Roczny abonament na aktualizację sygnatur systemu ochrony antywirusowej; -Roczny abonament na aktualizację sygnatur systemu wykrywania włamań; -Roczny abonament na aktualizację bazy URL; -Dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez producenta urządzeń; -Dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez Wykonawcę w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. Wszystkie wyżej wymienione składowe usługi z wyłączeniem dostępu do wsparcia technicznego świadczonego bezpośrednio przez Wykonawcę muszą być świadczone przez Producenta urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym Kalkulację Ceny Ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne, jakie musi obejmować dana usługa aktualizacji oraz zawierającym kalendarz dat wygaśnięcia aktualnej usługi jak również w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72611000-6
Dodatkowe kody CPV: 50312000-5, 72315000-6, 72319000-4, 72250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SOFTINET Sp. z o. o.,  ,  ul. Poleczki 20A,  02-593,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PLN
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106887,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54120,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106887,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.