To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-11
Ogłoszenie nr 63705 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
Katowice:
AKTUALIZACJA ABONAMENTÓW (POLIS SERWISOWYCH) DLA URZĄDZEŃ FORTINET - BZP 003/06031/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27648-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
154800000, ul.
ul. 1 Maja
50,
40287
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2577000 w. 7108, 2577108, faks
32 257 74 99,2577108, e-mail
bzp@ue.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ue.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AKTUALIZACJA ABONAMENTÓW (POLIS SERWISOWYCH) DLA URZĄDZEŃ FORTINET - BZP 003/06031/17
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP 003/06031/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez producenta urządzeń firmy FortiNet opieki serwisowej. Opieka serwisowa będzie realizowana w oparciu o aktualizację licencji aktywacyjnych dla funkcji bezpieczeństwa na okres 1 roku dla urządzeń firmy FortiNet. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualizacji typu Bundle renewal 8x5 wraz ze wsparciem technicznym. 3. Usługa aktualizacji typu Bundle renewal 8x5 wraz ze wsparciem technicznym musi obejmować m.in.: -Gwarancję na urządzenie na okres minimum 12 miesięcy (licząc od daty wygaśnięcia aktualnej usługi) polegającą na naprawie urządzenia, a w razie potrzeby na wymianie urządzenia w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia; -Roczny abonament na aktualizację oprogramowania urządzenia (podnoszenie wersji firmware, poprawki bezpieczeństwa, dostęp do nowych funkcjonalności); -Roczny abonament na aktualizację silnika i reguł antyspamowych; -Roczny abonament na aktualizację sygnatur systemu ochrony antywirusowej; -Roczny abonament na aktualizację sygnatur systemu wykrywania włamań; -Roczny abonament na aktualizację bazy URL; -Dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez producenta urządzeń; -Dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez Wykonawcę w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. Wszystkie wyżej wymienione składowe usługi z wyłączeniem dostępu do wsparcia technicznego świadczonego bezpośrednio przez Wykonawcę muszą być świadczone przez Producenta urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym Kalkulację Ceny Ofertowej oraz w Formularzu nr 3A SIWZ zawierającym parametry techniczne, jakie musi obejmować dana usługa aktualizacji oraz zawierającym kalendarz dat wygaśnięcia aktualnej usługi jak również w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72611000-6
Dodatkowe kody CPV:
50312000-5,
72315000-6,
72319000-4,
72250000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT105000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 106887,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ
- Zabezpieczenie podłogi poddasza i strychów w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
- Świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych w zakresie napraw i bieżących przeglądów dla specjalistycznych ambulansów do pobierania krwi
- 2024 - Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024
- Remont mieszkań VI/2024
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.