eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Sochaczew: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew
Numer ogłoszenia: 63702 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3827W Sochaczew - Dębówka - Zielonka na terenie Gminy Sochaczew na trzech odcinkach o długości 500 m, 400 m, 1430 m. W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR2 po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym przedmiarze robót

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego n/w warunki : 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wiarygodność finansowa: 3.1 Oferent musi osiągnąć średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów / lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 3.2 Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 4. Potencjał kadrowy: Oferent musi dysponować personelem, posiadającym odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. Zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania. Stanowisko: kierownik robót- całkowite doświadczenie ( liczba lat ) 5, w zakresie podobnych robót ( liczba lat ) 3, Stanowisko: majster robót- całkowite doświadczenie ( liczba lat ) 3, w zakresie podobnych robót ( liczba lat ) 2. 5. Potencjał sprzętowy 5.1 Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 6. Doświadczenie zawodowe Oferenta. Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 7. Podwykonawstwo. 7.1 W przypadku korzystania z usług Podwykonawców Oferent jest zobowiązany do wykazania w ofercie części zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 2. Formularz oferty (zał. Nr 1) 3. Kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym druku - zał. nr 1A) . 4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku - zał. nr 2). 5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (2)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej /zamówieniem/ (3)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. (4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (5) Oświadczenie o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata (na załączonym druku - zał. nr 4). (6) Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - zał. nr 5, 5A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (życiorysy zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów o wpisie na listę). (7) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - (na załączonym druku - zał. nr 6). (8) Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy - zał. Nr 7 (9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. Oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu (z wymienionych w p.5) będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Oferenta oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 7. 1 Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.5 1) ppkt. 1,4,9 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) ppkt. 9) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 7.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.1. , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. a7.3. Dokumenty, o których mowa w 7.1. i 7.2. są składane w formie oryginału lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarzad Dróg w Sochaczewie ul Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarzad Dróg w Sochaczewie ul Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.