eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Obsługa automatyki zainstalowanej w budynkach Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48 w zakresiemechanizacji górnej i dolnej sceny sterowanej automatyką opartą na firmie Bosch za pomocą systemu SYB2000 sc3 oraz programów diagnostycznych IBS oraz B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Kraków: Obsługa automatyki zainstalowanej w budynkach Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48 w zakresie: mechanizacji górnej i dolnej sceny sterowanej automatyką opartą na firmie Bosch za pomocą systemu SYB2000 sc3 oraz programów diagnostycznych IBS oraz BV firmy Bosch Rexroth, central wentylacyjnych firmy Swegon oraz klimakonwektorów Aermec sterowanych automatyką opartą na Siemensie, systemami bezpieczeństwa opartymi na programie Alliance firmy General Electric
Numer ogłoszenia: 63691 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Opera Krakowska" w Krakowie , ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 628-91-01, 6289150, faks 012 628-91-03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa automatyki zainstalowanej w budynkach Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48 w zakresie: mechanizacji górnej i dolnej sceny sterowanej automatyką opartą na firmie Bosch za pomocą systemu SYB2000 sc3 oraz programów diagnostycznych IBS oraz BV firmy Bosch Rexroth, central wentylacyjnych firmy Swegon oraz klimakonwektorów Aermec sterowanych automatyką opartą na Siemensie, systemami bezpieczeństwa opartymi na programie Alliance firmy General Electric.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa automatyki zainstalowanej w budynkach Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48 w zakresie: mechanizacji górnej i dolnej sceny sterowanej automatyką opartą na firmie Bosch za pomocą systemu SYB2000 sc3 oraz programów diagnostycznych IBS oraz BV firmy Bosch Rexroth, central wentylacyjnych firmy Swegon oraz klimakonwektorów Aermec sterowanych automatyką opartą na Siemensie, systemami bezpieczeństwa opartymi na programie Alliance firmy General Electric Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dotyczącymi wykonywania usługi zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.300,00 zł. 2. Wniesienie wadium następuje w formach i na warunkach określonych w art. 45 - 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy numer 76 1240 2294 1111 0010 2123 7970. Dokument wadium wnoszony w innych formach winien zostać dołączony do oferty lub złożony w sekretariacie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 3. Szczegółowe warunki zwrotu wadium określone są w przepisie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności i do wykonywania składających się na przedmiot zamówienia czynności, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów wymienionych w podpunkcie VI.1. i 2. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów wymienionych w podpunkcie VI.1. i 2. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów wymienionych w podpunkcie VI.1. i 2. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest dysponowanie co najmniej dwoma osobami, z wykształceniem co najmniej średnim technicznym o specjalności automatyka lub elektronika, posiadającymi znajomość obsługi automatycznych systemów mechanizacji górnej i dolnej sceny oraz central wentylacyjnych, klimakonwektorów i systemów bezpieczeństwa - systemów zbliżonych do stanowiących wyposażenie budynku Zamawiającego wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów wymienionych w podpunkcie VI.1. i 2. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest pozostają ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 1.000.000,- zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów wymienionych w podpunkcie VI.1. i 2. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, w odniesieniu do zakresu wykonywanej obsługi oraz godzin wykonywania obsługi, wraz ze skutkującą powyższą zmianą - zmianą wynagrodzenia wykonawcy, jeśli zmiana ta wynika z przyczyn związanych z zainstalowanymi urządzeniami lub ze zmianą potrzeb Zamawiającego, jeśli okoliczności takich nie można było wcześniej przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 11:00, miejsce: ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków Sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.