eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Pyskowice: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych
Numer ogłoszenia: 63673 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26135 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Pyskowice i miejskich jednostek organizacyjnych na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali oraz obiektów użytkowych. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej do: 1.Oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Pyskowice. Dostawa energii odbywa się w taryfie C12b lub w taryfie C11. Moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej w taryfie C12b wynosi 162,50 kW, planowane zużycie energii elektrycznej wynosi 717 471 kWh w tym: w dzień 238 500 kWh i w nocy 478 971 kWh. Moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej w taryfie C11 wynosi 26 kW, planowane zużycie energii elektrycznej wynosi 25 679 kWh. 2.Budynku administracyjno-biurowego Urzędu Miasta Pyskowice. Budynek posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 40 kW, planowane zużycie energii wynosi 124 575 kWh. 3.Targowiska zlokalizowanego przy ul. Strzelców Bytomskich. Targowisko posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 25 kW, planowane zużycie energii wynosi 9 000 kWh. 4.Sanitariatu kontenerowego zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego. Sanitariat posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 10 kW, planowane zużycie energii wynosi 9 000 kWh. 5.Cmentarza komunalnego zlokalizowanego przy ul. Poznańskiej. Cmentarz posiada 1 punkt pomiarowy. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11 dla mocy umownej 4 kW, planowane zużycie energii w trakcie realizacji umowy wynosi 200 kW. 6.Budynków szkół i przedszkoli. Obiekty posiadają łącznie 14 punktów pomiarowych i moc umowną 310,7 kW. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11, a do jednego punktu w taryfie G11. Planowane zużycie energii w taryfie C11 wynosi 194 628 kWh, natomiast w taryfie G11 wynosi 62 kWh. 7.Obiektów Miejskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Pyskowicach. Obiekty posiadają łącznie 7 punktów pomiarowych, moc umowna wynosi 228 kW. Dostawa energii elektrycznej odbywa się w taryfie C11, planowane zużycie energii wynosi 117 668 kWh. Szczegółowe zestawienie punktów poboru zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Punkty poboru wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ w poz. nr 32, 33, 45, 49, 50, 51 w chwili obecnej mają zawarte terminowe umowy kompleksowe i dla tych punktów będzie to pierwsza zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający odpowiednio wcześniej wypowie umowy kompleksowe i zawrze umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Punkty poboru wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ w poz. 32 i 33 mają zawarte umowy kompleksowe z PKP Energetyka S.A. z terminem obowiązywania do 31.12.2014r. Punkty poboru wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ w poz. 45, 49, 50 i 51 mają zawarte umowy kompleksowe z TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o. z następującymi terminami obowiązywania: - punkt poboru z poz. nr 45 do dnia 18.10.2014r. - punkty poboru z poz. nr 49 i 50 do dnia 30.06.2014r. - punkt poboru z poz. nr 51 do dnia 30.09.2014r. Dla wszystkich pozostałych punktów poboru wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ jest to druga zmiana sprzedawcy i wszystkie te punkty mają zawarte umowy na sprzedaż energii elektrycznej z terminem obowiązywania do dnia 31.03.2014r. oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Po rozstrzygnięciu procedury przetargowej i podpisaniu umów, Wspólnie Zamawiający przekażą Wykonawcy wszystkie dokumenty niezbędne do procedury zmiany sprzedawcy takie jak: pełnomocnictwo, dokument nadania numeru NIP, dokument nadania numeru REGON i inne wskazane przez Wykonawcę. Wspólnie Zamawiający przekażą również dane w wersji elektronicznej (Exel) każdego punktu poboru takie jak: adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki, numer NIP, numer REGON, kod URD, adres punktu poboru, grupa taryfowa, kod FPP, roczny wolumen energii elektrycznej, numer licznika, numer aktualnie obowiązującej umowy, numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego sprzedawcy. Energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul.Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312431,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316531,89

  • Oferta z najniższą ceną: 316531,89 / Oferta z najwyższą ceną: 345774,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.