eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie operatów szacunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Oświęcim: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 63635 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych w podziale na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1 Wykonanie po 2 egzemplarze operatów szacunkowych ustalających aktualną wartość działek wymienionych w tabeli - SIWZ. Dział III - według ich stanu na dzień wydania decyzji Starosty Oświęcimskiego Nr 8/13 znak: WAB.6747.9.2013 z dnia 27 listopada 2013 r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą Budowa drogi gminnej klasy D wraz z rozbudową odcinka drogi gminnej klasy L (ul. Pod Borem) w Oświęcimiu wraz z istniejącymi na działkach elementami trwałymi i składnikami roślinnymi oraz udział w rozprawach administracyjnych dotyczących tych działek. Dodatkowo, w odniesieniu do nieruchomości, na których były ustanowione ograniczone prawa rzeczowe, a które to prawa - zgodnie z art. 12 ust. 4c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.) - wygasły z dniem, w którym wskazana powyżej decyzja stała się ostateczna, operat winien dodatkowo określać wartość odszkodowania należnego z tytułu wygaśnięcia ograniczonego prawa rzeczowego osobom, którym prawa te przysługiwały (zgodnie z art. 18 ust. 1a, 1b, 1c, 1d powołanej powyżej ustawy). Wykonane operaty szacunkowe zostaną wykorzystane w postępowaniach o ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Oświęcim na podstawie powołanej powyżej decyzji wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do : a) brania udziału w postępowaniach przed organami administracyjnymi, uczestniczenia w rozprawach administracyjnych (bez dodatkowego wynagrodzenia), b) sporządzania odpowiednich opinii, celem wykorzystania ich przez Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego lub właściwego organu, c) udzielania pisemnych i ustnych wyjaśnień w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, d) w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia stosownej klauzuli, jeśli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, e) dostosowania sporządzonych operatów szacunkowych do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany przepisów w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Oferta ma zawierać cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Część 2 Sporządzenie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość działki nr 59/8 o powierzchni 0,1141 ha (KR1E/00061835/1) i działki nr 60/7 o powierzchni 0,0469 ha (KR1E/00061837/5) położonych w Zatorze mieście Obręb nr 2. Cel wyceny: do ustalenia opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa. Wykonawca zobowiązany jest do: a) brania udziału w postępowaniach przed organami administracyjnymi, uczestniczenia w rozprawach administracyjnych (bez dodatkowego wynagrodzenia), b) sporządzania odpowiednich opinii, celem wykorzystania ich przez Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego lub właściwego organu, c) udzielania pisemnych i ustnych wyjaśnień w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, d) w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia stosownej klauzuli, jeśli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, e) dostosowania sporządzonych operatów szacunkowych do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany przepisów w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Oferta ma zawierać cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Część 3 Dla potrzeb prowadzonych postępowań o zwrot wywłaszczonych nieruchomości wykonanie operatów szacunkowych (po 1 egzemplarzu + udział w ewentualnej rozprawie administracyjnej + ewentualna aktualizacja operatu szacunkowego zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami) - osobno do każdej sprawy, ustalających aktualne wartości nieruchomości położonych w jednostce ewidencyjnej Oświęcim - miasto, obręb Stare Stawy w rejonie ul. Zagrodowej: a) stanowiącej działkę nr 514/16 o pow. 0,0695 ha objętej księgą wieczystą nr KR1E/00029774/9 (1 operat), b) stanowiących działki nr 514/19 o pow. 0,2917 ha, nr 515/15 o pow. 0,0081 ha, nr 515/17 o pow. 0,0076 ha i nr 514/14 o pow. 0,0304 ha objętych księgą wieczystą nr KR1E/00029774/9 (1 operat), oraz określających czy nastąpiło zwiększenie /zmniejszenie wartości nieruchomości wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu (określanie wartości nieruchomości wg stanu nieruchomości z dnia wywłaszczenia oraz stanu nieruchomości z dnia zwrotu) - zgodnie z art. 140 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Wykonawca zobowiązany jest do: a) brania udziału w postępowaniach przed organami administracyjnymi, uczestniczenia w rozprawach administracyjnych (bez dodatkowego wynagrodzenia), b) sporządzania odpowiednich opinii, celem wykorzystania ich przez Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego lub właściwego organu, c) udzielania pisemnych i ustnych wyjaśnień w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, d) w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia stosownej klauzuli, jeśli w jego ocenie wartość nieruchomości nie uległa zmianie (bez dodatkowego wynagrodzenia), w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, e) dostosowania sporządzonych operatów szacunkowych do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany przepisów w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Oferta ma zawierać cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca na potwierdzenie, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp i na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, pok. 120 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, pok. 12 - parter (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ- Dział III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ-Dział III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ-Dział III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.