eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoszowice › Organizacja imprezy kulturalnej pn.Święto Twierdzy Srebrna Góra w dniach 10 - 12 czerwca 2011 r. w ramach projektu pnMarkowa turystyka kulturowa - wspólny produkt turystyczny Subregionów Sowiogórskiego i Ziemi Kłodzkiej - cykl imprez o znaczeniu regionalnym wykorzystujący dolnośląskie podziemia i fortyfikacje - Twierdze Kłodzko i Srebrna Góra współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Stoszowice: Organizacja imprezy kulturalnej pn.: Święto Twierdzy Srebrna Góra w dniach 10 - 12 czerwca 2011 r. w ramach projektu pn: Markowa turystyka kulturowa - wspólny produkt turystyczny Subregionów Sowiogórskiego i Ziemi Kłodzkiej - cykl imprez o znaczeniu regionalnym wykorzystujący dolnośląskie podziemia i fortyfikacje - Twierdze Kłodzko i Srebrna Góra współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 63551 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stoszowice , 97 97, 57-213 Stoszowice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8181055, faks 074 8181059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy kulturalnej pn.: Święto Twierdzy Srebrna Góra w dniach 10 - 12 czerwca 2011 r. w ramach projektu pn: Markowa turystyka kulturowa - wspólny produkt turystyczny Subregionów Sowiogórskiego i Ziemi Kłodzkiej - cykl imprez o znaczeniu regionalnym wykorzystujący dolnośląskie podziemia i fortyfikacje - Twierdze Kłodzko i Srebrna Góra współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja imprezy kulturalnej, plenerowej, otwartej, niebiletowanej pod nazwą Święto Twierdzy Srebrna Góra w dniach 10 - 12 czerwca 2011 r. 2) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnień, oraz uzyskania zezwoleń właściwych urzędów i instytucji, które są wymagane przy realizacji zadania, 3) Wykonawca zapewnieni opiekę medyczną, oraz straż pożarną w trakcie trwania inscenizacji. 4) Wykonawca przygotuje i obwieści regulamin imprezy: a) Wykonawca przygotuje regulamin imprezy w formie pisemnej i przekaże go każdej z osób biorących udział w rekonstrukcji. b) Regulamin imprezy powinien zostać obwieszczony do publicznej wiadomości w miejscach widocznych dla widzów. 5) Wykonawca poniesie koszt ubezpieczenia imprezy. 6) Do obowiązku Wykonawcy należy zawarcie umów i opłacenie kosztów koncertów artystycznych wraz z rozliczeniem z tytułu ewentualnych tantiem autorskich (ZAIKS). 7) Wykonawca zapewni całodobową profesjonalną, ochronę wytyczonego obszaru imprezy w terminie od 10.06.2011 od godz. 18:00 do 12.06.2011 do godz. 09:00 ze szczególnym uwzględnieniem czasu trwania bitwy. 8) Wykonawca na dzień 10 czerwca 2011 r. będzie gotowy do rozpoczęcia imprezy w zakresie przygotowania zaplecza organizacyjnego oraz pola bitwy poprzez: a) oznakowanie przy pomocy tabliczek informacyjnych (kierunkowych) drogi prowadzącej na inscenizację, obozu wojskowego oraz innych ważnych dla organizacji imprezy miejsc. b) wytyczenie w sposób uniemożliwiający przekroczenie zgromadzonej publiczności pola bitwy, na którym przeprowadzona zostanie historyczna inscenizacja, w odległości nie dalszej niż 0,5 km od Twierdzy Srebrna Góra c) wyznaczenie miejsc dla widzów w miejscu inscenizacji historycznej, d) wyznaczenie i przygotowanie w odległości nie dalszej niż 0,5 km od Twierdzy Srebrna Góra wygrodzonego w sposób uniemożliwiający przekroczenie osobom postronnym obozu żołnierskiego, z dostępem do bieżącej wody i zapleczem sanitarnym i gastronomicznym dla min. 150 osób, wraz z zacienionym miejscem dla koni biorących udział w inscenizacji, e) zapewnienie niezbędnych materiałów do wykorzystania przez żołnierzy w trakcie rekonstrukcji bitwy historycznej, w tym: drewna opałowego w ilości 4 m3, drewna budowlanego w ilości 3 m3, słomy w kostkach w ilości 150 sztuk, siana dla koni, drewnianych przeszkód wojskowych do wykorzystani podczas inscenizacji na polu bitwy wg. historycznych wzorów w ilości 5 sztuk. f) zapewnienie biura organizacyjnego w odległości nie większej 0,5 km od Twierdzy Srebrna Góra w postaci zamykanego na klucz pomieszczenia z dostępem do elektryki, z min. dwoma stanowiskami pracy, wyposażonego w komputer i drukarkę g) zapewnienie profesjonalnej krytej, oświetlanej sceny o wymiarach min. 64 m2 oraz nagłośnienia i oświetlenia scenicznego (wraz z obsługą) niezbędnego do prawidłowego przeprowadzenia oprawy artystycznej w tym przede wszystkim koncertu orkiestry symfonicznej na dziedzińcu Twierdzy Srebrna Góra z kompletem 300 krzeseł dla widowni. h) zapewnienie nagłośnienia wraz z obsługą na wyznaczonych miejscach inscenizacji historycznej dla narratora imprezy, o mocy zapewniającej dobrą słyszalność wszystkim uczestnikom i widzom imprezy. i) zapewnienie sanitariatów przenośnych (typu ToiToi) w ilości 3 szt. ustawionych w pobliżu pola bitwy. Wykonawca zapewni bieżącą dostawę papieru toaletowego do wszystkich punktów sanitarnych. j) zapewnienie dostępu do energii elektrycznej oraz co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami do obsługi urządzeń elektrycznych celem dokonania stosownych podłączeń sceny, pawilonów wystawienniczych oraz stoiska gastronomicznego do zasilania. k) zabezpieczenie stoisk gastronomicznych z miejscami siedzącymi dla ok. 300 osób z wyżywieniem oraz ciepłymi i zimnymi napojami. l) zapewnienie udziału rzemieślników i sprzedawców wyrobów rękodzielniczych - minimum sześć stanowisk z dostępem do prądu. m) zapewnienie udziału min. 150 osób - członków grup rekonstrukcyjnych odtwarzających żołnierzy epoki napoleońskiej z okresu bitwy o Twierdzę Srebrna Góra, z Polski, Czech oraz Niemiec, którzy jako nieprofesjonalni aktorzy będą brać udział w historycznej inscenizacji. Zamawiający wymaga, aby były to osoby: posiadające pełne umundurowanie, zgodne z historycznymi realiami, przeszkolone w posługiwaniu się historyczna bronią, w szczególności bronią czarno prochową, oraz reprezentowały w równych proporcjach wojska koalicji napoleońskiej i wojska pruskie. Zamawiający wymaga również w tym udziału min 6 żołnierzy - jeźdźców wraz końmi szkolonymi do udziału w tego typu widowiskach a także udziału m.in. 10 replik armat czarno prochowych z okresu wojen napoleońskich. n) Rozliczenie i wypłacenie żołdu dla osób biorących udział w inscenizacji oraz opłacenie kosztu udziału armat (dział) i koni znajdujących się na polu bitwy. 9) Opracowanie oraz realizacja scenariusza imprezy na dzień 11 czerwca 2011 r. z uwzględnieniem udziału reżysera przedsięwzięcia (spikera) z narracją historyczną, (UWAGA: Wykonawca przygotuje narracje historyczne dotyczące wydarzeń prezentowanych na polu bitwy, które podlegają akceptacji przez Zamawiającego). Scenariusz ma zawierać min. takie elementy jak: a) przeprowadzenie manewrów/musztry w Twierdzy Srebrna Góra i ewentualnie na uliczkach okalających Twierdzę przed inscenizacją historyczną (czas trwania ok. 45 min). Ilość żołnierzy: od 100 do 150 osób. b) inscenizacja walk o twierdzę Srebrna Góra. Ilość żołnierzy - nie mniej niż 150 osób. Czas trwania inscenizacji od 1-1,5 godz. c) inscenizacja potyczki artyleryjskiej jako osobne widowisko, przeprowadzone po inscenizacji walk o twierdzę. Minimum 10 armat czarno prochowych wraz z obsługą. Czas trwania inscenizacji od 1-1,5 godz. d) przygotowanie oprawy artystycznej, Zamawiający wymaga aby w dniu 11.06.2011 r. w godzinach wieczornych odbył się koncert profesjonalnej orkiestry symfonicznej. Wymagany udział min. 20 muzyków. Czas trwania ok 1,5 godziny. Preferowany repertuar utworów: wojenne i wojskowe. e) zapewnienie obsługi pirotechnicznej imprezy - efekty imitujące wybuchy podczas inscenizacji bitwy - min 50 efektów; 150 kg prochu strzelniczego dla żołnierzy rekonstruktorów do strzelania hukowego; pokaz sztucznych ogni trwający min. 10 minut, wraz z podkładem muzycznym f) zapewnienie transportu dla żołnierzy i armat na trasie: miejsce inscenizacji - obóz. g) ewentualne atrakcje dodatkowe zaoferowane przez Wykonawcę, h) scenariusz przebiegu musztry oraz samej bitwy musi uwzględniać przesuwanie się wojsk, ilość i czas wystrzałów, udział konnych, itp. oraz uzyskać akceptację Zamawiającego na przeprowadzenie inscenizacji według zaproponowanego scenariusza. Na bazie przygotowanych scenariuszy potyczek należy przeprowadzić narracje dla widzów. 10) Wykonawca zapewni również: a) wyżywienie dla żołnierzy biorących udział w historycznej inscenizacji dla min. 150 osób wg schematu: 10.06.2011 r. - kolacja, 11.06.2011 r. - śniadanie, obiad, kolacja, 12.06.2010 r. - śniadanie, b) zapewnienie wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej) w ilości 1 l na osobę dla min. 150 osób 11) Wykonawca uporządkuje teren oraz wywiezie odpadki po zakończeniu imprezy ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych pozostałości materiałów pirotechnicznych. 12) Wykonawca przygotuje system identyfikacji wizualnej imprezy kulturalnej, która jest przedmiotem zamówienia i dostarczy go Zamawiającemu najpóźniej do dnia 30.04.2011 r. 13) Wykonawca przygotuje realizację telewizyjną i radiową z imprezy kulturalnej, która jest przedmiotem zamówienia. 14) Wykonawca przygotuje upominki z logo imprezy w formie okolicznościowego, metalowego znaczka typu pin nie mniejszego niż 2 cm2 w ilości min. 200 sztuk. Projekt znaczka musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 15) Wykonawca zastosuje się do wytycznych dla beneficjentów RPO WD w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjno - promocyjnych dostępnych na stronie internetowej http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3580 (listy obecności, realizacje telewizyjne i radiowe, upominki, scenariusze itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymaganego od wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymaganego od wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymaganego od wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymaganego od wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymaganego od wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Propozycja programu imprezy (w rozbiciu na konkretne dni)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zamian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oferty w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) ogłoszenia żałoby narodowej, b) wystąpienia klęski żywiołowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stoszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Stoszowice Stoszowice 97 57-213 Stoszowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Stoszowice Stoszowice 97 57-213 Stoszowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.