eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Budowa drogi gminnej Olszowa - Kierzno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63525 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Kępno: Budowa drogi gminnej Olszowa - Kierzno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38264 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa  1, 63600   Kępno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801, e-mail iwona.hendrys@um.kepno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej Olszowa - Kierzno

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Budowa drogi gminnej Olszowa - Kierzno" o całkowitej długości około 3,8 km. Kody CPV Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Projekt jest współfinansowany z "Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019" 1.1.Parametry określające wielkość obiektu: 1) rozebranie istniejących warstw nawierzchni, wykonanie robót ziemnych, 2) wykonanie nasadzeń zastępczych, 3) wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej o gr. 15 cm o powierzchni ok. 5.221m2, 4) wykonanie warstwy odcinającej o gr. 15 cm o powierzchni ok. 483m2, 5) wykonanie stabilizacji cementem Rm = 2,5MPa o grubości 15cm o powierzchni ok. 15.914m2, 6) wykonanie stabilizacji cementem Rm = 2,5MPa o grubości 25cm o powierzchni ok. 5800m2, 7) wykonanie stabilizacji cementem Rm = 5MPa o grubości 15cm o powierzchni ok. 262m2, 8) wykonanie stabilizacji cementem Rm = 5MPa o grubości 25cm o powierzchni ok. 23m2, 9) ułożenie krawężników betonowych gr. 15 cm z wykonaniem ław betonowych o długości ok. 1.053m, 10) ułożenie krawężników/oporników betonowych 12x25cm z wykonaniem ław betonowych o długości ok. 1401m, ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm z wykonaniem ław betonowych o długości ok. 461m, 11) wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej gr. 8cm z wykonaniem ław betonowych w ilości 657m, 12) ułożenie ścieku trójkątnego 50x50x20 z wykonaniem ław betonowych w ilości ok. 97m 13) wykonanie przepustów rurowych śr. 40 cm długości ok. 112,50m 14) wykonanie przepustów rurowych śr. 50 cm długości ok. 35,00m 15) wykonanie przepustów rurowych śr. 60 cm długości ok. 10,50m 16) ułożenie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o powierzchni ok. 5221m2, 17) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 20cm o powierzchni ok. 4.754m2, 18) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm o grubości 20cm o powierzchni ok. 15.253m2, 19) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm o grubości 15cm o powierzchni ok. 974m2, 20) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15cm o powierzchni ok. 2.032m2, 21) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 10cm o powierzchni ok. 3590,5m2, 22) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 23cm o powierzchni ok. 20m2, 23) wykonanie podbudowy z kruszywa uzyskanego z rozbiórki o grubości 15cm o powierzchni ok. 459m2, 24) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych AC 22W 35/50 o grubości 8cm o powierzchni ok. 4503m2, 25) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 (warstwy wiążącej o grubości 5cm) o pow. ok. 15.137m2, 26) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 (warstwy wiążącej i wyrównawczej o grubości 4cm) o pow. ok. 2.193m2, 27) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 16W (warstwy wiążącej o grubości 8cm) o pow. ok. 239m2, 28) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 16W (warstwy wiążącej o grubości 5cm) o pow. ok. 239m2, 29) ułożenie geosiatki z włókien szklanych o wytrzymałości =>100kN/m 792,98m2, 30) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych AC 11S 35/50 (warstwy ścieralnej o grubości 5cm) o pow. ok. 4.960m2, 31) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych AC 11S (warstwy ścieralnej o grubości 4cm) o pow. ok. 228m2, 32) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 (warstwy ścieralnej o grubości 4cm) o pow. ok. 17.518m2, 33) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 (warstwy ścieralnej o grubości 3cm) o pow. ok. 953m2, 34) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6cm o pow. ok. 352m2, 35) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm o pow. ok. 43m2, 36) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 37) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 38) budowa kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi. 1.2.Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.: 1) zorganizowania zaplecza i placu budowy wraz z zabezpieczeniami wynikającymi z BHP i p.poż., 2) koszty pełnej obsługi geodezyjnej w tym koszty wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 3) koszty utrzymania placu budowy w tym mediów, 4) przeprowadzenia wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych i instalacyjnych oraz opisanych w SST, 5) koordynacji i nadzoru technicznego (zatrudnienie Kierownika Budowy), 6) wszystkie koszty w tym koszty nadzoru nad realizacją robót wynikające z uzgodnień branżowych, 7) opracowanie na podstawie projektu budowlanego projektów wykonawczych niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 8) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, 9) fotograficzna dokumentacja prowadzonych robót zwłaszcza robót zanikających, 10) nasadzenia uzupełniające Uwaga: Badania archeologiczne zostaną wykonane na koszt i zlecenie Zamawiającego 1.3 Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: 1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego, 2) Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3)Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, 4) Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 1.4. Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany jest w projekcie budowlano wykonawczym STWiOR oraz Przedmiarach robót. 1.5 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta i inwestora. 2. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a wymaga aby osoby, które będą wykonywały roboty były zatrudnione na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonywanie tych czynności (robót) polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm.), tj. pod kierownictwem Wykonawcy. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże dokumenty wskazujące w sposób jednoznaczny na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę takich jak: kopie umowy o pracę, dowody uiszczenia składek ZUS przez Wykonawcę, względnie inne dowody lub dokumenty wskazujące na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. W zakresie jakim osoby biorące udział w realizacji zamówienia będą zatrudniane przez Podwykonawcę w oparciu o przepisy ustawy - Kodeks pracy Podwykonawca zobowiązany jest także odpowiednio wykaz osób oraz dokumenty świadczące o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. 2. Termin wykonania zamówienia 2.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do dnia 30 sierpnia 2017 roku, 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 2.3. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9, 45100000-8, 45233220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4617076.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe S.A. 63-600 Kępno,  ,  ul. Przemysłowa 8,  63-600,  Kępno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3749538,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3749538,78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4965283,02
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.