eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Celem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z zadaniem a) modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębówBukowiec, Niewiemko, Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Chodzież: Celem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z zadaniem : a) modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bukowiec, Niewiemko, Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim.
Numer ogłoszenia: 63521 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chodzieży , ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827261 w. 15, faks 067 2822469.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: Starostwo@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Celem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z zadaniem : a) modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bukowiec, Niewiemko, Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z zadaniem : a) modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bukowiec, Niewiemko, Wyszynki w gminie Budzyń w powiecie chodzieskim. Dokładny opis zamówienia określa załączni nr 6 do SIZ-Warunki Techniczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5) zaakceptują i zagwarantują 14 - dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego 6) spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2, minimum 2 osoby oraz zaświadczenie o ukończonym kursie GEO INFO V- 1 osoba W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze) załącznik nr 2. W załączniku należy wykazać tylko obiekty mające związek z przedmiotem zamówienia. Firmy rozpoczynające działalność mogą uczestniczyć w przetargu pod warunkiem udokumentowania, że pracownicy uczestniczyli w realizacji zadań jak powyżej. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia - kopie zaświadczeń o uprawnieniach zawodowych, dyplomów, certyfikatów), załącznik nr 3, 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wykaz sprzętu geodezyjnego i programów informatycznych), 1 stanowisko GEO INFO V i EGB V win, załącznik nr 4, W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze) załącznik nr 2. W załączniku należy wykazać tylko obiekty mające związek z przedmiotem zamówienia. Firmy rozpoczynające działalność mogą uczestniczyć w przetargu pod warunkiem udokumentowania, że pracownicy uczestniczyli w realizacji zadań jak powyżej. 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia - kopie zaświadczeń o uprawnieniach zawodowych, dyplomów, certyfikatów), załącznik nr 3, 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wykaz sprzętu geodezyjnego i programów informatycznych), 1 stanowisko GEO INFO V i EGB V win, załącznik nr 4,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html w Dziale: Ogłoszenia / zamó.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzież,pokój nr 16 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64 - 800 Chodzież,Kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.