eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kampania outdoorowa na rynku polskim - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Warszawa: Kampania outdoorowa na rynku polskim - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 63501 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania outdoorowa na rynku polskim - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Kampania outdoorowa (wraz z wydrukiem kreacji) w formie billboardów na nośnikach o wymiarach 6 m x 3 m ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 52 LOKALIZACJE: Kraków - 12 nośników Częstochowa - 14 nosników Wrocław - 12 nośników Katowice - 14 nośników TERMIN REALIZACJI: 01.06.2015 - 30.06. 2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOWE Media Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający udzielił wcześniej dwóch zamówień uzupełniających, związanych z umową z dnia 26.09.2013r., na łączną kwotę 9,12 mln zł brutto (umowy zawarto w dniach 24.03.2014r. i 29.01.2015r.). Oznacza to, że nie została wyczerpana ustawowa, oraz zawarta w ogłoszeniu, kwota zamówień przewidzianych na zamówienia uzupełniające dotyczące zamówienia z 26.09.2013r. Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, temu samemu wykonawcy - LOWE Media Sp. z o.o., ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa. Tym samym realizacja przedmiotowego zamówienia jest zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych. Dodatkowe działania reklamowe w Polsce w postaci kampanii outdoorowej najlepszych produktów turystycznych przewidziane niniejszym zamówieniem pozwolą na zwiększenie zasięgu, a tym samym skuteczności i oddziaływania przekazu wizerunkowo-produktowego zapoczątkowanego kampanią realizowaną dotychczas przez LOWE Media. Dotychczas najlepsze produkty turystyczne pozostawały poza zasięgiem tak szerokich i intensywnych działań promocyjnych w postaci kampanii outdoorowych w naszym kraju. Dlatego tak ważne jest efektywne wykorzystanie środków pozostających w dyspozycji Zamawiającego by obecnie realizowana komunikacja mogła być utrwalana w świadomości grup docelowych (odbiorców) przez dłuższy okres i w sposób bardziej zintensyfikowany, co umożliwia przedmiotowe zamówienie w formie zamówienia uzupełniającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.