eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówek › dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Głogówek



Ogłoszenie z dnia 2005-11-29

POZYCJA 63500

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Głogówek: dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Głogówek Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Głogówek, do kontaktów: Ewa Radziwił, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, tel. 077 40 69 900, fax 077 40 69 906, e-mail: oswiata@glogowek.pl, www.glogowek.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 60. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Głogówek. 5) Krótki opis: Dowóz i odwóz uczniów do szkół w Gminie Głogówek na trasach wyszczególnionych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w podziale na 7 zadań (części). Każde zadanie realizowane jest przez co najmniej jeden autobus. Zamawiający oferuje do przetargu autobus szkolny typu LO90 M, który będzie realizował dowożenie na trasach wyszczególnionych w zadaniu Nr 1. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 212 206,43 EUR

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto 1 km przebiegu - 90 % warunki gwarancji i serwisu - 10%

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 na zadanie nr 7 PKS Connex Sp. z o.o., do kontaktów: Jarosław Kajca, ul. Kościuszki 74, 48-200 Prudnik, tel. 077 436 32 91, fax 077 436 38 14, e-mail: sekretariat@pks-prudnik.com.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 3,00 Oferta z najniższą ceną: 3,00 / oferta z najwyższą ceną: 3,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OSPD IV-DU/32/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 14.11.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 10 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 166 - 165590 z dnia 30.08.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.