eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › sygn. akt 28/B/UT/2008 Naprawa średnia torów tramwajowych w ul. Mazurskiej w Gdańsku - etap II - 220 mbtp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Gdańsk: sygn. akt 28/B/UT/2008 Naprawa średnia torów tramwajowych w ul. Mazurskiej w Gdańsku - etap II - 220 mbtp.
Numer ogłoszenia: 63448 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorzadowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 28/B/UT/2008 Naprawa średnia torów tramwajowych w ul. Mazurskiej w Gdańsku - etap II - 220 mbtp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Naprawa średnia toru obejmuje wymianę podkładów, szyn, podsypki tłuczniowej, spawanie termitowe złączy szynowych, balastowanie toru tłuczniem kamiennym, wraz z ciągłą regulacją toru w planie i profilu, wymianą obrzeży betonowych, budową krawężników typu lekkiego, wymianą nawierzchni przejść dla pieszych oraz przejazdów torowo - ulicznych, przełożeniem nawierzchni peronu i innymi pracami, które mają doprowadzić tor i urządzenia mu towarzyszące do dobrego stanu technicznego, zgodnego z obowiązującymi normami dla poziomu i przechyłki szyn, kierunku toru, krzywizn, przechyłek na łukach, przytwierdzenia szyn do podkładów i pełnej stabilizacji. 2) Zakres przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni stalowej (szyny tramwajowe Ri 60 N). Wymiana nawierzchni stalowej (szyny kolejowe S49), Wymiana podbudowy drewnianej (podkłady drewniane sosnowe). Wymiana podsypki tłuczniowej. Wymiana obrzeży betonowych. Budowa krawężników drogowych przy torze wzdłuż ul. Mazurskiej oraz po obu stronach przejazdów torowo - ulicznych. Przebudowa nawierzchni przejazdów. Przełożenie nawierzchni przejazdu z płyt EPT. Przełożenie nawierzchni peronu przystankowego wraz z krawężnikiem od strony toru tramwajowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10000,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga: Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) posiada doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia - udokumentuje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizację co najmniej dwóch zadań związanych z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto), potwierdzone dokumentami, np. referencjami na dowód że zostały wykonana należycie - zał. SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie robót torowych. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. SIWZ. 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi (wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalności drogowej lub linie, węzły i stacje kolejowe, z doświadczeniem w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, która w okresie ostatnich pięciu lat wykonała (kierowała robotami) minimum dwa zadania o wartości robót (związanych z przebudową, remontem, naprawą, utrzymaniem infrastruktury torowej), dla każdego zadania nie mniejszej niż 200 000 zł - zał. SIWZ. 4) dysponuje niżej wymienionym sprzętem w ilościach nie mniejszych niż: aparatura do termitowego spawania szyn - 1 kpl., podbijaki mechaniczne - 8 szt. 5) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawi aktualną informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych (lub kredyt na rachunku bieżącym) nie mniejszą niż 200.000 zł. lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200.000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.1) poprzez: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie zał. SIWZ (wg. wzoru), wykazanie wartości (kwot brutto w zł) oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych ww. załączniku usług. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 3) wypełnienie (wg. wzoru) zał. SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających: posiadane uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt.4) złożenie stosownego oświadczenia - zał. SIWZ (wg. wzoru). ppkt.5) załączenie do oferty aktualnej informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt. 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt. 2; 3) przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek, ppkt. 4; 5) wykonawcy mogą spełniać te warunki wspólnie. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje (dane zawarte aktualne) z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - dot. urzędujących członków władz. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. A pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: ZDiZ w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.