eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Żnin: Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.
Numer ogłoszenia: 63412 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59283 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego. ETAP I. PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH W 6 URZĘDACH W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić: I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez: a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych) b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod). II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez: a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników, b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych, c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe, d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku. III.Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o: a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej: a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego), b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku, c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe). d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu. Podsumowaniem Etapu I jest raport pt -Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy. Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy. ETAP II. PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY/WIEDZĘ/UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić: I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat. II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać co najmniej: aimię i nazwisko pracownika, b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu, c)płeć i wiek pracownika, d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń. Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup. Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup: 1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG) 2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne 3.Profesjonalna obsługa klienta Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup. Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup: 1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza, Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym. Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup: 1.Sprawy podatkowe 2.Sprawy obywatelskie 3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska 4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty: 1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników 2)Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu. Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP III. PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE. W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić: I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia. II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych. Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9. Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej: a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych). c)Propozycję podręczników dla uczestników. Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport: 1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45 plus Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP IV. WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien: I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór/dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników. W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju. Model ten powinien uwzględniać: a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników. d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska. Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty-formularze w przedmiotowych zakresach. II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie: a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń. Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy. ETAP V. AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić: 1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień. 2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru-doboru nowych pracowników oraz oceny-ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r. Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST: 1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych . Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy. Wytyczne EFS Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 79.63.30.00 - Rozwój personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowe Motywacje Spółka z o. o., ul. Ehrenberga 15, 31-309 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 321000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.