eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Odbudowa drogi gminnej nr 110923L w miejscowosci Wolica Brzozowa od km 0+210 do km 0+550

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Komarów-Osada: Odbudowa drogi gminnej nr 110923L w miejscowosci Wolica Brzozowa od km 0+210 do km 0+550
Numer ogłoszenia: 63386 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, fax 084 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 110923L w miejscowosci Wolica Brzozowa od km 0+210 do km 0+550.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przygotowawcze CPV 45233000-9 - mechaniczne ścinanie drzew o średnicy fi 16 -25 cm szt wraz z karczowaniem pni szt. 2 - mechaniczne ścinanie drzew o średnicy fi 36-45 cm z karczowaniem pni - szt. 2 - mechaniczne ścinanie drzew o srednicy 46-55 cm z karczowaniem pni- szt. 1 - roboty pomiwarowe przy liniowych brobotach ziemnych dla trasy dróg w terenie równinnym km 0,34 - usuniecie warstwy urodzajnej ziemi głębokość do 15 cm poza granicę robót Roboty ziemne 45111000-8 - wykopy wykonane koparkami o pojemnosci naczynia roboczego do 0,6 m3 z transportem urobku w gruncie kat. III - grunt wykonawcy - m3 133,1 - roboty ziemne poprzeczne z przerzutem, przy głębokości wykopu do 3,0 m grunt kat.III - m3 82,6 - formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami przy wysokości nasypu do 3,0 m grunt kat. III -m3 215,7 - wykonanie wykopów pod przepusty w gruncie kat. III-IV z wbudowaniem nadmiaru gruntu w pobocza - m3 45 - zasypanie wnęk za ściankami budowli inżynierskich wraz z zagęszczeniem ziemi ubijakmi mechznicznymi - m3 14 Budowa przepustów 4533000-9 - wykonanie części przelotowej przepustu z rur o średnicy fi 80 cm - mb 10 - wykonanie scianek czołowych przepustów drogowych - m3 14 Przepusty pod zjazdami45233000-9 - wykonanie ław fundamentowych zwirowych pod przepusty - m3 2,7 - wykonanie przepustów z rur betonowych o średnicy fi 50 z zakończeniem kołnierzowym - mb 22,2 Podbudowa 45233000-9 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni grunt kat. II-IV - m2 2730,2 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 25 cm - m2 2062,7 - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem(cement wg badań labolatoryjnych) wraz z pielęgnacją Rm-5,0 Mpa, grubość po zagęszczeniu 16 cm - m2 1802 Nawierzchnia 45233000-9 - wykonanie nawierczchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2, grubość 5 cm - warstwa ścieralna - m2 1700 Plantowanie skarp 45111000-8 -plantowanie mechaniczne (obrobienie na czysto) skarp o szer. do 5 m i dna wykopów, grunt kat. III - m2 621,80 - plantowanie mechaniczne (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów wykonanych ręcznie, grunt kat. III - m2 1112,80 Umocnienie skarp i dna rowu 45111000-8 - obsianie skarp i dna rowów trawą - m2 1734,6 - umocnienie dna rowów prefabrykatami betonowymi na podsypce cementowo-piaskowej grubosci 10 cm - m 230 Obsługa geodezyjna 45233000-9 - obsługa geodezyjna drogi 1 kpl inwentaryzacja na dzień zgłoszenia robót do odbioru musi posiadać potwierdzenie o przyjęciu jej do zasobów greodezyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy którzy: - posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wkluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy - spełnia wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamowienia Warunek Nr 1 Poświadczenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Znaczenie warunku spełnie - nie spełnia d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem,. f) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunku spełnia nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie warunku spełnia - nie spełnia Potwierdzenie posiadania potencjału technicznego technicznego i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. . zał nr 4 b) Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał nr 5 c) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej Ocena warunku spełnia - nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 3 Znaczenie warunku spełnia - nie spełnia Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia wrunku spełnia - nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 4 Ocenie podlegać będzie oferowana cenaWykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartość badanej oferty brutto x100 Ocena warunku będzie następująco:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy (zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem,. f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. . zał nr 4 b) Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał nr 5 c) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży drogowej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarow.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 14 22-435 Komarów-Osada.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Komarowie-Osadzie ul. Rynek 15 22-435 Komarów-Osada.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.