eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Wykonanie ogrodzenia dwóch budynków Domu Kultury nr 1 i nr 2 w Radzikowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Błonie: Wykonanie ogrodzenia dwóch budynków Domu Kultury nr 1 i nr 2 w Radzikowie
Numer ogłoszenia: 63340 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie, Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, fax 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzenia dwóch budynków Domu Kultury nr 1 i nr 2 w Radzikowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: 1.1. wykonanie wykopu pod fundament cokołu, 1.2. wykonanie szalunku cokołu, 1.3. wykonanie cokołu i osadzenie słupków stalowych, 1.4. wykonanie dwóch bram wjazdowych z furtkami, 1.5. grodzenie siatką ocynkowaną wzmocnioną linkami stalowymi ocynkowanymi, 1.6. oczyszczenie, zabezpieczenie i malowanie ogrodzenia, 1.7. uporządkowanie terenu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz wymogi Zamawiajacego: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia; brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub złożą oświadczenie, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, opisu robót, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.2. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych umożliwiających prowadzenie robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia oraz kierownikiem robót, który winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i wykonywania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.3. wykażą, iż dysponują niezbędnym sprzętem umożliwiającym wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1. posiadają aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności, w tym robót objętych przedmiotem zamówienia, z potwierdzeniem wpłaty należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta I Gminy Błonie Rynek 6, 05-870 Błonie, Wydział Zamówień Publicznych pok.nr 3 Cena za SIWZ - 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Błonie Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby do kontaktu z Wykonawcami: Bożena Hofman UMiG Błonie, Wydział Zamówień Publicznych- Rynek 6 pok. nr 3 tel. 022 725 30 04 w. 180, Andrzej Krężlik UMiG Błonie, Wydział Inwestycyjno-Techniczny ul. Nowakowskiego 10 tel. 022 725 30 04 w.152

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.