eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 73 WARTOWNIA K-0315 SKŁAD ŻYCZYN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-05

Mińsk Mazowiecki: WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 73 WARTOWNIA K-0315 SKŁAD ŻYCZYN
Numer ogłoszenia: 63321 - 2015; data zamieszczenia: 05.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37979 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 73 WARTOWNIA K-0315 SKŁAD ŻYCZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi: Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na stalowe kl. C. Wykonanie nadproża z belek stalowych ceowych, wykucie ościeżnic drewnianych, zamontowanie metalowych, przemurowanie ścianek z cegły. Uzupełnienie tynków. Skucie posadzek z płytek. Wykonanie podkładów pod posadzki, wykonanie posadzek z płytek terakotowych. Wymiana instalacji CO., wod.-kan. Remont łazienki i pomieszczenia socjalnego; skucie starej glazury, wykonanie izolacji przeciw wilgociowej licowanie ścian płytkami glazurowanymi, wymiana osprzętu sanitarnego wraz z podejściami, wymiana wymiennika pojemnościowego. Wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. Wykonanie tynku mozaikowego na korytarzu. Wykonanie gładzi gipsowych we wszystkich pomieszczeniach; malowanie wewnętrzne emulsyjne sufitów i ścian. Wymiana instalacji elektrycznej 230V/400V wewnątrz budynku. Wymiana osprzętu instalacyjnego i opraw oświetleniowych wewnętrznych Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.2.1 Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: Załącznik nr 6 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obmiaru Robót Załącznik nr 7 - Przedmiar Robót Zgłoszenia ewentualnych uwag do dokumentacji j.w. wykonawca może dokonać w trybie określonym w art. 38 ust.1 ustawy. Informuję, że zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazana w specyfikacji technicznej wykonania i obmiaru robót marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta. Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określane przez Zamawiającego . Minimalny okres gwarancji jakości liczony od daty odbioru przedmiotu umowy wynosi 36 miesiące. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, oferty nie zawierające całego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Warunki prowadzenia robót Wykonawca winien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w : Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót Uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy do realizacji zamówienia w terminie 3 dni przed planowanym terminem realizacji robót. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór budowy zagospodarowanie placu budowy utrudnienia związane z realizacją zadania Roboty budowlano-montażowe objęte zamówieniem odbywać się będą podczas bieżącego funkcjonowania obiektu. Oferent przed złożeniem oferty ma możliwość dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, przeprowadzenia wizji lokalnej, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji służących przygotowaniu oferty. Termin zebrania wykonawców odbędzie się w dn. 02.04.2015 r. o godz.10:00 na terenie Składu Życzyn. Wykonawca zobowiązany jest: Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. Wykonawca będzie przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej i utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami, na terenie budowy, pomieszczeniach biurowych, magazynach oraz w maszynach i pojazdach. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń zlokalizowanych na powierzchni terenu i pod jego poziomem, takie jak rurociągi, kable itp. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zapewni i będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót. Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu kosztorysowym. Wykonawca przekaże do magazynów JW 1131 materiały po demontażu i rozbiórce oraz przedstawi Zamawiającemu dokumenty stwierdzające przekazanie na składowanie lub do utylizacji materiałów szkodliwych zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Wykonawca przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do zawarcia umowy ze Stołecznym Zarządem Infrastruktury w celu udostępnienia energii elektrycznej dla potrzeb realizacji zadania zgodnie z załącznikiem nr 10 Wzór umowy. Dostęp do punktu poboru wody udostępni zamawiający. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej na potrzeby realizacji zadania ponosi Wykonawca. Sposób rozliczenia ilościowego i kosztowego za wodę zostanie ustalony w protokole przekazania terenów robót. Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Użytkowników terenu o wydanie przepustek okresowych, na podstawie których realizowany będzie wstęp na teren kompleksów. W celu dokonania odbioru poszczególnych elementów elementów ulegających zakryciu, który należy zgłosić Inspektorowi Nadzoru do odbioru, kierownik robót powiadomi o tym zamiarze Inspektora Nadzoru na 3 dni przed planowanym odbiorem. Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru końcowego robót jest protokół odbioru końcowego robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu i zanikających, protokoły odbiorów częściowych, pisemną gwarancje na wykonane prace; atesty i deklaracje na wbudowane materiały; dokumentację powykonawczą instalacji elektrycznej wraz z protokołami pomiarów ochronnych;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Czarnacki Konstanty Czarnacki, ul.Sienkiewicza 5, Węgrów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121940,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121604,59

  • Oferta z najniższą ceną: 121604,59 / Oferta z najwyższą ceną: 210330,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.