eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów DrogowychZadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi. Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Kielce: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi. Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie
Numer ogłoszenia: 63320 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi. Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014. Wartość zamówienia poniżej 200 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 OD w Zgórsku - 1 010,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 OD w Łopusznie - 1 405,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 OD w Pińczowie - 1 425,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 OD w Staszowie - 1 720,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 OD w Nowej Słupi - 2 330,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 OD w Ostrowcu Św. - 3 115,00 zł - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 OD w Tempoczowie - 985,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów wymienionych w Instrukcji dla Wykonawców sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 usługę w zakresie sprzątania ulic przez co najmniej 1 sezon. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Spełnienie powyższego warunku uprawnia do złożenia oferty na wybrane zadanie (zadania) lub na wszystkie zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - działanie siły wyższej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; - przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana z ewentualnymi odwołaniami Wykonawców; - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach ul. Jagiellońska 72, pok. nr 205, 206 lub 207; wersja papierowa 15,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach ul. Jagiellońska 72, pok. nr 219 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na ternie Obwodu Drogowego w Zgórsku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzatanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Łopusznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Pińczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Staszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich w latach 2013 - 2014 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Tempoczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.