Og³oszenie nr 633196-N-2019 z dnia 2019-12-06 r.
4 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy: 4WOG.1200.2712.136.2019 Dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych dla kot³owni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania: 1 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Krapkowicach - kompleks wojskowy Sk³ad Krapkowice 2 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Lubliñcu - kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35 3 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Opolu - kompleks wojskowy przy ul. Wawrzynka oraz przy ul. Domañskiego 68
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
4 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
24076379800000, ul.
ul. Gen. Andersa
47
,
44-121
Gliwice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
261111371, , e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, , faks
261111232.
Adres strony internetowej (URL): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
4WOG.1200.2712.136.2019 Dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych dla kot³owni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania: 1 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Krapkowicach - kompleks wojskowy Sk³ad Krapkowice 2 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Lubliñcu - kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35 3 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Opolu - kompleks wojskowy przy ul. Wawrzynka oraz przy ul. Domañskiego 68
Numer referencyjny:
4WOG.1200.2712.136.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot i zakres zamówienia. Dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych dla kot³owni w kompleksach wojskowych w podziale na 3 zadania: 1 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Krapkowicach - kompleks wojskowy Sk³ad Krapkowice 2 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Lubliñcu - kompleks wojskowy przy ul. Sobieskiego 35 3 - Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla kot³owni eksploatowanych przez SOI w Opolu - kompleks wojskowy przy ul. Wawrzynka oraz przy ul. Domañskiego 68 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± nastêpuj±ce za³±czniki: a. projekt umowy - za³±cznik nr 4 do SIWZ; b. opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 5 do SIWZ c. harmonogram realizacji dostaw oleju opa³owego dla SOI Krapkowice dla zadania nr 1 - za³±cznik nr 5a d. harmonogram realizacji dostaw oleju opa³owego dla SOI Lubliniec dla zadania nr 2 - za³±cznik nr 5b e. harmonogram realizacji dostaw oleju opa³owego dla SOI Opole dla zadania nr 3 - za³±cznik nr 5c f. wzór zamówienia na olej opa³owy - za³±cznik nr 5d g. formularz cenowy dla zadania nr 1 - za³±cznik nr 6 do SIWZ h. formularz cenowy dla zadania nr 2 - za³±cznik nr 7 do SIWZ i. formularz cenowy dla zadania nr 3 - za³±cznik nr 8 do SIWZ Dodatkowe wymagania Czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia powinny odbywaæ siê w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach funkcjonowania poszczególnych SOI. Ka¿dorazowa zmiana powy¿szych terminów prac powinna byæ zg³aszana przez Wykonawcê w formie pisemnej z 3-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiaj±cego. Osoby bior±ce udzia³ w realizacji zamówienia (wykonawca g³ówny i podwykonawcy) powinny posiadaæ obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadaæ pozwolenie jednorazowe uprawniaj±ce do wstêpu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzj± Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowa³ bêdzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie mo¿e to byæ traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiaj±cego. Pracownicy Wykonawcy maj± prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac zwi±zanych z realizacj± zamówienia, dostêp do innych pomieszczeñ obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy ka¿dorazowo musi byæ uzgodniony z Zamawiaj±cym (osob± odpowiedzialn± za nadzór nad realizacj± zamówienia ze strony Zamawiaj±cego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronê obiektu w którym prowadzone s± prace. Wykonawca zobowi±zuje siê do przestrzegania przez osoby realizuj±ce zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad u¿ywania urz±dzeñ do przetwarzania obrazu i d¼wiêku zgodnie z Decyzj± Nr 221/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. U¿ytkowanie na terenie obiektu urz±dzeñ do przetwarzania obrazu i d¼wiêku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiaj±cego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacj± zamówienia ze strony Zamawiaj±cego) oraz przedstawiciela jednostki wojskowej, w której prowadzona bêdzie us³uga. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zg³aszania wniosków dotycz±cych sk³adu zespo³u realizuj±cego przedmiot zamówienia. Przed przyst±pieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, umo¿liwi dokonanie przeszkolenia ca³ego personelu odpowiedzialnego za realizacjê zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powy¿sze wymaganie dotyczy równie¿ osób zg³aszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym zg³oszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyæ siê z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiaj±cego. 2. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 09.13.51.00 - Olej opa³owy 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych, liczba zadañ - czê¶ci wynosi 3. Wykonawcy mog± sk³adaæ oferty na dowoln± liczbê czê¶ci - zadañ. Sk³adana oferta winna obejmowaæ ca³y zakres rzeczowy i ilo¶ciowy zadania. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na dostawy. Z zastrze¿eniem, ¿e wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania ca³ego zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenie ca³ego zamówienia podwykonawcom oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie korzysta³ z podwykonawców Zamawiaj±cy ¿±da wskazania czê¶ci zamówienia, które zamierza im powierzyæ oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe. 9. Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. 10. Uwaga: Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pojawi³yby siê nazwy w³asne, oznacza to, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza produkt równowa¿ny. Za równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w za³±cznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie u¿ytkowania lub wy¿szym. Udowodnienie równowa¿no¶ci asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równowa¿no¶ci poprzez za³±czenia stosownych dowodów - dokumentów do oferty. 11. Standardy jako¶ciowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zosta³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Postêpowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp.
II.5) G³ówny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia dla ka¿dego zadania: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020 r. (jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2020 r.)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 ze zm.), tj. aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi udzielon± przez Prezesa URE.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
8. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca z³o¿y w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni dokumenty aktualne na dzieñ z³o¿enia, potwierdzaj±ce okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp - aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 ze zm.), tj. aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi udzielon± przez Prezesa URE - dotyczy te¿ podwykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi za³±czyæ: a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, b) formularz ofertowy - stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ, c) formularz cenowy, który stanowi za³±cznik nr 6 i/lub 7 i/lub 8 do SIWZ w zale¿no¶ci na jakie zadania wykonawca sk³ada ofertê. Wykonawca w formularzu cenowym musi podaæ wszystkie wymagane dane, w tym cenê dla ka¿dej pozycji. Formularz cenowy musi byæ podpisany przez wykonawcê lub pe³nomocnika. Brak podania niniejszych danych i/lub za³±czenie niepodpisanego formularza cenowego bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, d) o¶wiadczenie o obowi±zku zastosowania mechanizmu podzielonej p³atno¶ci, które stanowi za³±cznik nr 6a i/lub 7a i/lub 8a do SIWZ w zale¿no¶ci na jakie zadania wykonawca sk³ada ofertê, e) pe³nomocnictwo - je¿eli ofertê sk³ada pe³nomocnik. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera a niniejszej SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu z³o¿y³ o¶wiadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 litera a niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera a niniejszej SIWZ. 5. Ka¿dy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przeka¿e Zamawiaj±cemu w formie pisemnej (z³o¿y w kancelarii jawnej lub prze¶le poczt±) o¶wiadczenie o tre¶ci za³±cznika nr 3 o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie dzia³aj±c na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów aktualnych na dzieñ z³o¿enia potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w formie pisemnej (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) nale¿y do³±czyæ do oferty. 9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ wszystkie w/w dokumenty nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej. Dokumenty powinny byæ przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em, z zastrze¿eniem pe³nomocnictwa, którego kopia winna byæ potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów które, ka¿dego z nich dotycz±. 10. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych w konsorcjum musi przed³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, dokumenty wymienione w punkcie 8 niniejszego rozdzia³u.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena dla ka¿dego zadania | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami SIWZ oraz ustaw± Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 371 b. pe³ni±cy obowi±zki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy jest Pan pp³k Wojciech GÊBKA, kontakt: 261111600; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.136.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; e. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; f. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych ; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. o Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 (RODO), s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego. o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. o zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.53)), zwanego dalej "rozporz±dzeniem 2016/679", w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do up³ywu terminu do ich wniesienia. o W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. i. nie przys³uguje Pani/Panu: o w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla ka¿dego zadania: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020 r. (jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2020 r.)
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla ka¿dego zadania: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020 r. (jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2020 r.)
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla ka¿dego zadania: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2020 r. (jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2020 r.)
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja istniej±cych ci±gów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrêbie Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- Modernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 2 w Gliwicach wraz z pod³±czeniem do miejskiej sieci ciep³owniczej i sieci gazowej
- Remont izolacji przeciwwilgociowej ¶cian fundamentowych i tarasu po³udniowego w budynku Przedszkola Miejskiego nr 40 w Gliwicach
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleñ i kursów z podzia³em na czê¶ci".
- Przebudowa uk³adu komunikacyjnego na terenie Zespo³u Szkó³ im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyñskiego 37
- "Roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jaros³aw- zakup wraz z dostaw± oleju napêdowego do celów opa³owych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiaj±cego na lata 2025-2027
- Dostawa oleju opa³owego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla szkó³ w Gronkowie, Krempachach, Nowej Bia³ej, GOK w £opusznej i WDK w Krempachach oraz buynku gminnego w Krempachach
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego na teren Cmentarza Komunalnego Oddzia³ Psie Pole przeznaczonego na ogrzewanie pomieszczeñ biurowych i domu przedpogrzebowego oraz do wykonywania kremacji.
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.