eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Zielona Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów
Numer ogłoszenia: 63304 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282890, faks 068 3247447.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów dla uczestników projektu -Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Przedmiot zamówienia obejmuje kursy zawodowe i kursy składające się z części teoretycznej, części praktycznej oraz egzaminów końcowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być instytucją szkoleniową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. jednolity: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z p. zm.) - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 236, poz. 2365 z p. zm.) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) oświadczenia na załącznikach nr 7 do SIWZ - formularze - Oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia i wpisu - odpowiednio dla części 1-13 zamówienia - załącznik nr 7.1, a dla Części 14 zamówienia - załącznik nr 7.2; 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali lub wykonują: 1) dla składających oferty na Części 1-13: co najmniej 3 kursy zawodowe lub kursy pozwalające na zdobycie lub uzupełnienie umiejętności lub kwalifikacji zawodowych (kursy i kursy zawodowe w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, Dz. U. nr 31, poz. 216), 2) dla składających ofertę na Część 14: co najmniej 3 szkolenia dla osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym - kursy prawo jazdy kategorii B, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) oświadczenia na załącznikach nr 7 do SIWZ - formularze - Oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia i wpisu, odpowiednio: dla Części 1-13 zamówienia - zał. nr 7.1 i dla Części 14 zamówienia -zał. nr 7.2, 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą dysponować co najmniej: 1) Dla Części 1-13: 1 instruktorem, który posiada wykształcenie zgodne z kierunkiem realizowanego kursu - odpowiedni jeden instruktor do każdej z Części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę; 2) Dla Części 14: 1 instruktorem, który spełnia wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908 z p.zm.) - art. 105 ust. 2, Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) wykazy na załącznikach nr 8 do SIWZ - formularze - Potencjał kadrowy Wykonawcy, dotyczące odpowiednio każdej z części zamówienia; dla każdej Części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odrębny formularz (8.1-8.14); 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełnione Formularze - Oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia i wpisu - załączniki nr 7 do SIWZ; dla Części 1-13 zamówienia - zał. nr 7.1 i dla Części 14 zamówienia - zał. nr 7.2; 2)Wypełniony Formularz -OFERTA- stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1-10 i 12-13: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę wartości umowy w następujących przypadkach: rezygnacja uczestnika kursu lub niemożność uczestniczenia w kursie przez któregoś z uczestników ze względów losowych - w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 12; Kwota należna Wykonawcy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby godzin, w których kursant nie uczestniczył. Pomniejszenie będzie dokonane o kwotę wynikającą z następujących obliczeń: Cena brutto kursu za jednego uczestnika zostanie podzielona przez całkowitą liczbę godzin przewidzianą w programie kursu i pomnożona przez liczbę godzin, w których dany uczestnik nie brał udziału. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy, kosztu kursu dla jednej osoby, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach koszt kursu dla jednej osoby i wartość umowy zostaną odpowiednio zmniejszone. 4) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku: a) działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac/czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, c) jeśli harmonogram realizacji projektu ulegnie zmianie - termin realizacji zostanie dostosowany do nowego harmonogramu; zmiany terminu nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Część 11: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę wartości umowy w następujących przypadkach: rezygnacja uczestnika kursu lub niemożność uczestniczenia w kursie przez któregoś z uczestników ze względów losowych - w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 12; Kwota należna Wykonawcy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby godzin, w których kursant nie uczestniczył. Pomniejszenie będzie dokonane o kwotę wynikającą z następujących obliczeń: Cena brutto kursu za jednego uczestnika zostanie podzielona przez całkowitą liczbę godzin przewidzianą w programie kursu i pomnożona przez liczbę godzin, w których dany uczestnik nie brał udziału. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy, kosztu kursu dla jednej osoby, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach koszt kursu dla jednej osoby i wartość umowy zostaną odpowiednio zmniejszone. 4) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku: a) działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac/czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, c) jeśli harmonogram realizacji projektu ulegnie zmianie - termin realizacji zostanie dostosowany do nowego harmonogramu; zmiany terminu nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy Część 14: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę wartości umowy w następujących przypadkach: rezygnacja uczestnika kursu lub niemożność uczestniczenia w kursie przez któregoś z uczestników ze względów losowych - w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 12; Kwota należna Wykonawcy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby godzin, w których kursant nie uczestniczył. Pomniejszenie będzie dokonane o kwotę wynikającą z następujących obliczeń: Cena brutto kursu za jednego uczestnika zostanie podzielona przez całkowitą liczbę godzin przewidzianą w programie kursu i pomnożona przez liczbę godzin, w których dany uczestnik nie brał udziału. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy, kosztu kursu dla jednej osoby, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach koszt kursu dla jednej osoby i wartość umowy zostaną odpowiednio zmniejszone. 4) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku: a) działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac/czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, c) jeśli harmonogram realizacji projektu ulegnie zmianie - termin realizacji zostanie dostosowany do nowego harmonogramu; zmiany terminu nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski, Dział Zaopatrzenia, ul. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra, Budynek: A-7, Pokój: 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, Budynek: A-18, Pokój: 010.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Akademicki Klub Integracji Społecznej -współfinansowany ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie: specjalista ds. kadr i płac (kody zawodu 242307, 242310 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi (HR) przygotowującego do wykonywania zawodu specjalisty ds. rekrutacji pracowników (kod zawodu: 242309 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie stylizacji i kreowania wizerunku przygotowującego do wykonywania zawodu stylisty (kody zawodu: 514208 i 514290 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) -uczestnika projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs przygotowujący do wykonywania zawodu fizjoterapeuty w zakresie masażu (kod zawodu 228301 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie technik sprzedaży bezpośredniej przygotowujący do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego (kod zawodu 332203 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs przygotowujący do wykonywania zawodu archiwisty (kod zawodu 262101 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie grafiki komputerowej z elementami reklamy wizualnej (kod zawodu 216602 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.).dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie obsługi programu ArchiCAD przygotowującego jego uczestników do wykonywania zawodu architekta wnętrz (kod zawodu 216102 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie florystyki i bukieciarstwa przygotowujący jego uczestników do wykonywania zawodu bukieciarz (kod zawodu 524901 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie: sprawowanie opieki na osobami starszymi i niepełnosprawnymi przygotowujący jego uczestników do wykonywania zawodu opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej (kod zawodu 341202 i 341201 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs zawodowy w zakresie sprawowania opieki nad dzieckiem w żłobkach lub klubach dziecięcych przygotowującego jego uczestników do wykonywania zawodu opiekunki dziecięcej (kod zawodu 325905 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie wybranych zabiegów kosmetycznych przygotowujący jego uczestników do wykonywania zawodu kosmetyczki (kod zawodu 514202 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestnika projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej (kody zawodu 235107 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestnika projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: nie dotyczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B oraz przystąpienie do egzaminu państwowego dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.