Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-01
Zielona Góra: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów
Numer ogłoszenia: 63304 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282890, faks 068 3247447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych i kursów dla uczestników projektu -Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Przedmiot zamówienia obejmuje kursy zawodowe i kursy składające się z części teoretycznej, części praktycznej oraz egzaminów końcowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być instytucją szkoleniową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. jednolity: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z p. zm.) - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 236, poz. 2365 z p. zm.) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) oświadczenia na załącznikach nr 7 do SIWZ - formularze - Oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia i wpisu - odpowiednio dla części 1-13 zamówienia - załącznik nr 7.1, a dla Części 14 zamówienia - załącznik nr 7.2; 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali lub wykonują: 1) dla składających oferty na Części 1-13: co najmniej 3 kursy zawodowe lub kursy pozwalające na zdobycie lub uzupełnienie umiejętności lub kwalifikacji zawodowych (kursy i kursy zawodowe w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, Dz. U. nr 31, poz. 216), 2) dla składających ofertę na Część 14: co najmniej 3 szkolenia dla osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym - kursy prawo jazdy kategorii B, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) oświadczenia na załącznikach nr 7 do SIWZ - formularze - Oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia i wpisu, odpowiednio: dla Części 1-13 zamówienia - zał. nr 7.1 i dla Części 14 zamówienia -zał. nr 7.2, 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą dysponować co najmniej: 1) Dla Części 1-13: 1 instruktorem, który posiada wykształcenie zgodne z kierunkiem realizowanego kursu - odpowiedni jeden instruktor do każdej z Części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę; 2) Dla Części 14: 1 instruktorem, który spełnia wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908 z p.zm.) - art. 105 ust. 2, Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć: 1) wykazy na załącznikach nr 8 do SIWZ - formularze - Potencjał kadrowy Wykonawcy, dotyczące odpowiednio każdej z części zamówienia; dla każdej Części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odrębny formularz (8.1-8.14); 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełnione Formularze - Oświadczenie o posiadaniu wymaganego doświadczenia i wpisu - załączniki nr 7 do SIWZ; dla Części 1-13 zamówienia - zał. nr 7.1 i dla Części 14 zamówienia - zał. nr 7.2; 2)Wypełniony Formularz -OFERTA- stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Część 1-10 i 12-13: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę wartości umowy w następujących przypadkach: rezygnacja uczestnika kursu lub niemożność uczestniczenia w kursie przez któregoś z uczestników ze względów losowych - w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 12; Kwota należna Wykonawcy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby godzin, w których kursant nie uczestniczył. Pomniejszenie będzie dokonane o kwotę wynikającą z następujących obliczeń: Cena brutto kursu za jednego uczestnika zostanie podzielona przez całkowitą liczbę godzin przewidzianą w programie kursu i pomnożona przez liczbę godzin, w których dany uczestnik nie brał udziału. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy, kosztu kursu dla jednej osoby, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach koszt kursu dla jednej osoby i wartość umowy zostaną odpowiednio zmniejszone. 4) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku: a) działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac/czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, c) jeśli harmonogram realizacji projektu ulegnie zmianie - termin realizacji zostanie dostosowany do nowego harmonogramu; zmiany terminu nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Część 11: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę wartości umowy w następujących przypadkach: rezygnacja uczestnika kursu lub niemożność uczestniczenia w kursie przez któregoś z uczestników ze względów losowych - w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 12; Kwota należna Wykonawcy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby godzin, w których kursant nie uczestniczył. Pomniejszenie będzie dokonane o kwotę wynikającą z następujących obliczeń: Cena brutto kursu za jednego uczestnika zostanie podzielona przez całkowitą liczbę godzin przewidzianą w programie kursu i pomnożona przez liczbę godzin, w których dany uczestnik nie brał udziału. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy, kosztu kursu dla jednej osoby, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach koszt kursu dla jednej osoby i wartość umowy zostaną odpowiednio zmniejszone. 4) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku: a) działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac/czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, c) jeśli harmonogram realizacji projektu ulegnie zmianie - termin realizacji zostanie dostosowany do nowego harmonogramu; zmiany terminu nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy Część 14: 1) W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 2) Dopuszcza się zmianę wartości umowy w następujących przypadkach: rezygnacja uczestnika kursu lub niemożność uczestniczenia w kursie przez któregoś z uczestników ze względów losowych - w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 12; Kwota należna Wykonawcy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do liczby godzin, w których kursant nie uczestniczył. Pomniejszenie będzie dokonane o kwotę wynikającą z następujących obliczeń: Cena brutto kursu za jednego uczestnika zostanie podzielona przez całkowitą liczbę godzin przewidzianą w programie kursu i pomnożona przez liczbę godzin, w których dany uczestnik nie brał udziału. 3) Dopuszcza się zmianę wartości umowy, kosztu kursu dla jednej osoby, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach koszt kursu dla jednej osoby i wartość umowy zostaną odpowiednio zmniejszone. 4) Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku: a) działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac/czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, c) jeśli harmonogram realizacji projektu ulegnie zmianie - termin realizacji zostanie dostosowany do nowego harmonogramu; zmiany terminu nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski, Dział Zaopatrzenia, ul. Szafrana 21, 65-516 Zielona Góra, Budynek: A-7, Pokój: 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, Budynek: A-18, Pokój: 010.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Akademicki Klub Integracji Społecznej -współfinansowany ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie: specjalista ds. kadr i płac (kody zawodu 242307, 242310 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi (HR) przygotowującego do wykonywania zawodu specjalisty ds. rekrutacji pracowników (kod zawodu: 242309 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie stylizacji i kreowania wizerunku przygotowującego do wykonywania zawodu stylisty (kody zawodu: 514208 i 514290 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) -uczestnika projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs przygotowujący do wykonywania zawodu fizjoterapeuty w zakresie masażu (kod zawodu 228301 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie technik sprzedaży bezpośredniej przygotowujący do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego (kod zawodu 332203 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs przygotowujący do wykonywania zawodu archiwisty (kod zawodu 262101 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie grafiki komputerowej z elementami reklamy wizualnej (kod zawodu 216602 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.).dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie obsługi programu ArchiCAD przygotowującego jego uczestników do wykonywania zawodu architekta wnętrz (kod zawodu 216102 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie florystyki i bukieciarstwa przygotowujący jego uczestników do wykonywania zawodu bukieciarz (kod zawodu 524901 - zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010 r.) - uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie: sprawowanie opieki na osobami starszymi i niepełnosprawnymi przygotowujący jego uczestników do wykonywania zawodu opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej (kod zawodu 341202 i 341201 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs zawodowy w zakresie sprawowania opieki nad dzieckiem w żłobkach lub klubach dziecięcych przygotowującego jego uczestników do wykonywania zawodu opiekunki dziecięcej (kod zawodu 325905 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs w zakresie wybranych zabiegów kosmetycznych przygotowujący jego uczestników do wykonywania zawodu kosmetyczki (kod zawodu 514202 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestnika projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej (kody zawodu 235107 zgodne z Rozporządzeniem ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2010r.) dla uczestnika projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B oraz przystąpienie do egzaminu państwowego dla uczestników projektu Akademicki Klub Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nr UDA-POKL.07.02.01-08-033/10 w ramach Priorytetu VII - Promocja Integracji Społecznej. Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektor ekonomii społecznej. Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.