eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › PEŁNIENIE FUNKCJI ZARZĄDZAJĄCEGO - INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI PN.BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W OBORNIKACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROJEKTU CZYSTA WODA W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Oborniki Śląskie: PEŁNIENIE FUNKCJI ZARZĄDZAJĄCEGO - INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI PN.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W OBORNIKACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROJEKTU CZYSTA WODA W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 63273 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11151 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI ZARZĄDZAJĄCEGO - INŻYNIERA KONTRAKTU DLA INWESTYCJI PN.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W OBORNIKACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROJEKTU CZYSTA WODA W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi związanej z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: w ramach Projektu pn. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W OBORNIKACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROJEKTU CZYSTA WODA W GMINIE OBORNIKI ŚLĄSKIE - ETAP I, polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Obornikach Śląskich, będących częścią systemu odprowadzania ścieków w ramach aglomeracji Oborniki Śląskie wyznaczonej w Rozporządzeniu Wojewody Dolnośląskiego z dnia 04 sierpnia 2005 r., oraz ujętej w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych (KPOŚK). Projekt pn.: Czysta woda w gminie Oborniki Śląskie jest współfinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: I oś Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach z przedziału 10 - 15 tys. RLM oraz powyżej 15 tys. RLM, prowadzonego przez Ministra Środowiska jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. I. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH Zakres rzeczowy inwestycji objęty Kontraktem na roboty budowlane: 1) kanalizacja sanitarna o długości łącznej 5,07 km, 2) kanalizacja deszczowa o długości łącznej 6,24 km, 3) zbiornik wód deszczowych, 4) urządzenia podczyszczające ścieki deszczowe - 4 szt., 5) sieć wodociągowa o długości łącznej 0,35 km, 6) roboty budowlane drogowe. II. ZAKRES ZAMÓWIENIA Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jest to usługa polegająca na zarządzaniu w/w Kontraktem i obejmująca m.in.: przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację, zakończenie i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z jego realizacją. Wykonawca wykonywał będzie obowiązki zgodnie z zawartą Umową, zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) i umową o dofinansowanie zawartą między Zamawiającym a Instytucją finansującą (Ministerstwo Środowiska). Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409). Przedmiotowe Zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz z zasadami realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inżynier będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie opisanym procesem inwestycyjnym. III. WYMAGANY PERSONEL INŻYNIERA KONTRAKTU 1) Inżynier / Rezydent posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera/Rezydenta, - doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera/Rezydenta na Kontrakcie obejmującym budowę/rozbudowę systemów kanalizacji (co najmniej dwóch) o wartości robót nie mniejszej niż 20 mln PLN (brutto) łącznie; 2) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym na co najmniej jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 1 mln PLN (brutto); 3) Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne upraw-nienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, w tym na co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę/rozbudowę sieci kanalizacyjnych o długości inwestycji nie mniejszej niż 10 km; 4) Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych, w tym na co najmniej jednej inwestycji o wartości robót branży elektrycznej nie mniejszej niż 1 mln PLN (brutto); 5) Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych, w tym na co najmniej jednej inwestycji o wartości robót branży drogowej nie mniejszej niż 1 mln PLN (brutto); 6) Ekspert ds. rozliczeń finansowych i raportowania posiadający: - doświadczenie w rozliczaniu Kontraktów/umów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, - doświadczenie w prowadzeniu obmiarów, analizowaniu kosztów budowy oraz sporządzaniu raportów, na co najmniej jednym Kontrakcie o wartości robót nie mniejszej niż 20 mln PLN (brutto). 7) Ekspert ds. koreferatu dokumentacji projektowej w branży sanitarnej posiadający: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta robót sanitarnych, w tym co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę/rozbudowę sieci kanalizacyjnych o długości inwestycji nie mniejszej niż 10 km; 8) Ekspert ds. koreferatu dokumentacji projektowej w branży drogowej posiadający: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta robót drogowych, w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości robót branży drogowej nie mniejszej niż 1 mln PLN (brutto); 9) Ekspert ds. koreferatu dokumentacji projektowej w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadający: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta robót konstrukcyjno-budowlanych, w tym co najmniej jednej inwestycji o wartości robót branży konstrukcyjno-budowlanej nie mniejszej niż 1 mln PLN (brutto); IV. INFORMACJE KOŃCOWE 1. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), będący załącznikiem do SIWZ. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, oraz wytycznymi dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko prowadzonego przez Ministra Środowiska jako Instytucja Pośrednicząca. 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Koszty uzyskania wszelkich niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zezwoleń, zaświadczeń i innych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA 1) Wartość kosztorysowa Kontraktu na roboty budowlane, wg kosztorysu inwestorskiego, wynosi: 22 540 045,30 PLN netto. 2) Projekt pn.: Czysta woda w gminie Oborniki Śląskie jest współfinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: I oś Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach z przedziału 10 - 15 tys. RLM oraz powyżej 15 tys. RLM, prowadzonego przez Ministra Środowiska jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Czysta woda w gminie Oborniki Śląskie jest współfinansowany przez WFOŚiGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: I oś Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, prowadzonego przez Ministra Środowiska jako Instytucja Pośrednicząca dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INIKO Sp. z o.o., ul. Zagłoby 8/L, 35-303 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 395353,98

  • Oferta z najniższą ceną: 189452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1008600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.