Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Wrocław: Wykonanie usług w zakresie przeglądów masztów antenowych i stacji radiowych jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 63267 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie przeglądów masztów antenowych i stacji radiowych jednostek Policji województwa dolnośląskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie przeglądów masztów antenowych i stacji radiowych jednostek Policji województwa dolnośląskiego. b) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niżej wymienione części: Część 1: Wykonanie przeglądu technicznego stacji radiowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego. Zakres czynności obejmujących realizację tej części postępowania oraz lokalizacje stacji radiowych, w których należy wykonać przedmiot zamówienia określono w załącznikach numer 1 i 2 do SIWZ. Część 2: Wykonanie prac na konstrukcjach masztów antenowych. Zakres czynności obejmujących realizację tej części postępowania oraz lokalizacje masztów, w których należy wykonać przedmiot zamówienia określono w załącznikach numer 3 i 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: - od Wykonawców składających ofertę w części I przedmiotu zamówienia wymaga się wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie min. 2 usług obejmujących przeglądy lub konserwacje stacji radiowych, przy czym wartość każdej z wykonanych usług nie może być niższa niż 20 000,00 zł. brutto. Za wykonanie jednej usługi zamawiający będzie uważał wykonanie usługi na podstawie jednej umowy. - od Wykonawców składających ofertę w części II przedmiotu zamówienia wymaga się wykazania doświadczenia zawodowego obejmującego wykonanie 2 usług obejmujących przeglądy lub konserwację masztów antenowych, przy czym wartość każdej z wykonanych usług nie może być niższa niż 20 000,00 zł. brutto. Za wykonanie jednej usługi zamawiający będzie uważał wykonanie usługi na podstawie jednej umowy. - Wykonawcy składający ofertę obejmującą dwie części przedmiotu zamówienia powinni posiadać doświadczenie w realizowaniu usług obejmujących przeglądy lub konserwacje stacji radiowych oraz w realizowaniu usług obejmujących przeglądy lub konserwację masztów antenowych, których wartość będzie uwzględniała wartości wymagane dla poszczególnych części. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć oświadczenie o ich spełnianiu oraz niżej wymienione dokumenty: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów : a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z uwzględnieniem warunku określonego w rozdziale VII pkt 1 ppkt 2 SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Załączony do oferty wykaz wykonanych usług i dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny obejmować sługi, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 2 SIWZ. Postanowienia SIWZ (Rozdział VII pkt 1 ppkt 2) dotyczące wymaganej wartości usług stanowiących doświadczenie Wykonawcy stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 50-035 Wrocław, ul. Muzealna 2/4 (wejście od ul. Podwale 31/33).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 50-035 Wrocław, ul. Muzealna 2/4 (wejście od ul. Podwale 31/33) Punkt Obsługi Klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądu technicznego stacji radiowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu technicznego stacji radiowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego. Zakres czynności obejmujących realizację tej części postępowania oraz lokalizacje stacji radiowych, w których należy wykonać przedmiot zamówienia określono w załącznikach numer 1 i 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac na konstrukcjach masztów antenowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac na konstrukcjach masztów antenowych. Zakres czynności obejmujących realizację tej części postępowania oraz lokalizacje masztów, w których należy wykonać przedmiot zamówienia określono w załącznikach numer 3 i 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.