eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Warszawa: Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka.
Numer ogłoszenia: 63251 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71702 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu m .st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197. 2) Materiały biurowe będą dostarczane do Zamawiającego sukcesywnie, zgodnie z uprzednio złożonym przez niego zamówieniem. Dostawa materiałów nastąpi od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2014, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (pn. - pt. od 8.00 do.12.00). Czas realizacji poszczególnych zamówień ustala się na 3 dni robocze. Za każde zrealizowane zamówienie Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT. 3) Cena usługi musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie objętym SIWZ i wzorem umowy, w tym koszt dostawy (załadunku, transportu, rozładunku) przy użyciu sprzętu i siłami Wykonawcy. 4) W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych lub nie spełniających warunków zamówienia, pracownik odpowiedzialny za realizację umowy, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad lub zgodny z warunkami zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. 5) Nazwa dostarczonych materiałów biurowych na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym. Również cena tych materiałów wskazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza cenowego. 6) Gwarancja na dostarczone przez Wykonawcę materiały wyniesie 12 miesięcy od dnia dostawy. 7) Wykonawca dostarczy materiały biurowe, rozładuje i wstawi do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na własny koszt i ryzyko. 8) Za datę każdorazowej dostawy partii materiałów przyjmuje się dzień przyjęcia przez przedstawiciela Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, za odebrane bez uwag i reklamacji materiały. 9) Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów materiałów, w zależności od bieżących jego potrzeb, przy zachowaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto zawartych w formularzu cenowym. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 10) Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym dane oferowanego artykułu, markę lub nazwę producenta. 11) Szczegółowy opis materiałów biurowych, ilości oraz ceny, zawarte są w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy. 12) Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe był wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w formularzu cenowym. 13) Czas przydatności do użycia dostarczonych materiałów biurowych powinien wynosić minimum jeden rok licząc od dnia dostawy. 14) Materiały biurowe, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 15) Ilości wskazane w formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% wartości brutto podanej w formularzu cenowym. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla materiałów wymienionych w formularzu cenowym. Zgodnie z art.30 ust 5 Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Best-Art. Wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda, ul. Smugowa 23a, 03-032 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61512,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50290,50

  • Oferta z najniższą ceną: 50290,50 / Oferta z najwyższą ceną: 50547,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.