eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji projektu: "Projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w Polsce Zachodniej" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.05.04.00-00-0005/15-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-13



Ogłoszenie nr 632518-N-2017 z dnia 2017-12-13 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji projektu: "Projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w Polsce Zachodniej" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.05.04.00-00-0005/15-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w Polsce Zachodniej

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 000288981, ul. Wybrzeże L.Pasteura  1 , 50-367  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.umed.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.umed.wroc.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój nr 3A 111.1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji projektu: "Projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w Polsce Zachodniej" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.05.04.00-00-0005/15-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Numer referencyjny: UMW / AZ / PE - PN - 61 / 17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji projektu: "Projekt kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych w Polsce Zachodniej" (Umowa o dofinansowanie nr POWR.05.04.00-00-0005/15-00) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane: Część A - Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji kursu kwalifikacyjnego "Ordynowanie leków i wypisywanie recept cz. I", Część B - Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach kursu kwalifikacyjnego "Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego", Część C - Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach kursu kwalifikacyjnego "Wywiad i badanie fizykalne". 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany załączniku nr 2 (A - C) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 3. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części A: 1) Zadania: a) Staż dla pielęgniarki w podstawowej opiece zdrowotnej lub gabinecie lekarza rodzinnego. Ilość godzin: 20. Liczebność grup: 2-3 osoby. b) Staż dla położnej w podstawowej opiece zdrowotnej lub w gabinecie lekarza rodzinnego lub w poradni ginekologiczno - położniczej. Ilość godzin: 20. Liczebność grup: 2 - 3 osoby. 2) Program staży oraz warunki zaliczenia staży zostały opisane w zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia "Programie kursu specjalistycznego ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych. Część I" (Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, Warszawa, 03. 11. 2015 r.) i muszą być zgodne z tym dokumentem. 3) Wykonawca zapewni uczestnikom staży dostęp do dokumentacji medycznej pacjentów, zgodnie z ustawą z dnia 06. 07. 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn. - Dz. U. z 2017 r., poz. 1318, ze zm.) oraz ustawą z dnia 29. 08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 4) Staże mają odbywać się we Wrocławiu. 5) Liczba osób do przyjęcia: maksymalnie 150 osób. 4. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części B: 1) Zadania: a) Staż w pracowni EKG. Ilość godzin: 21. Liczebność grup: 2-3 osoby. b) Staż dla położnej w podstawowej opiece zdrowotnej lub w gabinecie lekarza rodzinnego lub w poradni ginekologiczno - położniczej. Ilość godzin: 49. Liczebność grup: 2 - 3 osoby. 2) Program staży oraz warunki zaliczenia staży zostały opisane w zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia "Programie kursu specjalistycznego wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego dla pielęgniarek i położnych" (Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, Warszawa, 19. 08. 2015 r.) i muszą być zgodne z tym dokumentem. 3)Wykonawca zapewni uczestnikom staży dostęp do dokumentacji medycznej pacjentów, zgodnie z ustawą z dnia 06. 07. 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn. - Dz. U. z 2017 r., poz. 1318, ze zm.) oraz ustawą z dnia 29. 08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 4) Staże mają odbywać się na terenie województw: dolnośląskiego - we Wrocławiu, opolskiego - w Opolu, lubuskiego - w Zielonej Górze, zachodniopomorskiego - w Koszalinie, wielkopolskiego - w Poznaniu. 5) Liczba osób do przyjęcia: maksymalnie 150 osób - po 30 osób w każdym z województw. 5. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części C: 1) Zadanie: Staż w oddziale chorób wewnętrznych oraz w oddziale neurologicznym lub oddziale anestezjologii i intensywnej terapii. Ilość godzin: 25 (w podziale: oddział chorób wewnętrznych - 15, oddział neurologiczny lub oddział anestezjologii i intensywnej terapii - 10). Liczebność grup: 5-6 osób. 2) Program stażu oraz warunki zaliczenia staży zostały opisane w zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia "Programie kursu specjalistycznego wywiad i badanie fizykalne dla pielęgniarek i położnych" (Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, Warszawa, 14. 12. 2016 r. i muszą być zgodne z tym dokumentem. 3) Wykonawca zapewni uczestnikom staży dostęp do dokumentacji medycznej pacjentów, zgodnie z ustawą z dnia 06. 07. 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn. - Dz. U. z 2017 r., poz. 1318, ze zm.) oraz ustawą z dnia 29. 08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 4) Staże mają odbywać się na terenie województw: dolnośląskiego - we Wrocławiu, opolskiego - w Opolu, lubuskiego - w Zielonej Górze, zachodniopomorskiego - w Koszalinie, wielkopolskiego - w Poznaniu. 5) Liczba osób do przyjęcia: maksymalnie 300 osób - po 60 osób w każdym z województw.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80400000-8
80320000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia od dnia podpisania umowy do: 30 listopada 2018 r. (zgodnie ze szczegółowym harmonogramem ustalanym z Wykonawcą). Zgodnie ze Wzorem umowy dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy ustalonego między Stronami w szczegółowym harmonogramie, z zastrzeżeniem, że przedmiot umowy zostanie wykonany nie później niż do ostatniego dnia realizacji projektu (na dzień podpisania umowy jest to: do 31 grudnia 2018 r.).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada status podmiotu wykonującego działalność leczniczą, w rozumieniu ustawy z dnia 15. 04. 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 1638, z późn. zm.) i jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, zwanego dalej "Rejestrem".
Informacje dodatkowe Zamawiający samodzielnie zweryfikuje spełnienie tego warunku przez Wykonawcę sprawdzając wpisy do Rejestru na stronie internetowej: www.rpwdl.csioz.gov.pl.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części A: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jednym) Opiekunem stażowym: a. będącym lekarzem, który jest świadczeniodawcą mającym podpisany kontrakt z NFZ w zakresie kompetencji lekarza rodzinnego lub lekarzem realizującym zadania lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w podmiocie leczniczym mającym podpisaną umowę z NFZ w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w obszarze kompetencji lekarza rodzinnego lub (w wypadku stażu dla położnych) lekarzem poradni ginekologiczno - położniczej, oraz b. z co najmniej 5 letnim stażem pracy, oraz c. posiadającym doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na sprawowaniu opieki nad stażem, w zakresie prowadzenia kursu specjalistycznego ordynowania leków i wypisywania recept, co najmniej 1 (jednej) osoby, będącej studentem kierunku medycznego lub związanego z ochroną zdrowia lub lekarzem lub pielęgniarką lub położną, Dla części B: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jednym) Opiekunem stażowym, będącym pielęgniarką/pielęgniarzem z co najmniej 5 letnim stażem pracy w wykonaniu i interpretacji zapisu elektrokardiograficznego, posiadającym co najmniej: a. tytuł magistra pielęgniarstwa, albo b. tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego, albo c. ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego, posiadającym doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na sprawowaniu opieki nad stażem, w zakresie prowadzenia kursu specjalistycznego wykonania i interpretacji zapisu elektrokardiograficznego, co najmniej 1 (jednej) osoby, będącej studentem kierunku medycznego lub związanego z ochroną zdrowia lub lekarzem lub pielęgniarką lub położną, Dla części C: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 (jednym) Opiekunem stażowym, będącym: a. pielęgniarką/pielęgniarzem z co najmniej 5 letnim stażem pracy w prowadzeniu wywiadu i badania fizykalnego, posiadającym tytuł magistra pielęgniarstwa i ukończony kurs "Advanced Physical Assessment lub tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa uzyskany po 2001 roku lub ukończony kurs specjalistyczny "Wywiad i badanie fizykalne", albo b. będącym lekarzem specjalistą lub lekarzem w trakcie specjalizacji, posiadającym doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na sprawowaniu opieki nad stażem, w zakresie prowadzenia kursu specjalistycznego wywiadu i badania fizykalnego, co najmniej 1 (jednej) osoby, będącej studentem kierunku medycznego lub związanego z ochroną zdrowia lub lekarzem lub pielęgniarką lub położną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) Opiekuna stażowego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy ustalonego między Stronami w szczegółowym harmonogramie, z zastrzeżeniem, że przedmiot umowy zostanie wykonany nie później niż do ostatniego dnia realizacji projektu (na dzień podpisania umowy jest to: do 31 grudnia 2018 r.); 4) zmiana opiekuna/ów stażowego/ych wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę opiekuna/ów stażowego/ych, pod warunkiem, że po dokonanej zmianie proponowany opiekun stażowy / proponowani opiekunowie stażowi posiada/posiadają doświadczenie zawodowe co najmniej odpowiadające ilości punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium "Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) opiekuna stażowego". 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część A - Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji kursu kwalifikacyjnego "Ordynowanie leków i wypisywanie recept cz. I"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach realizacji kursu kwalifikacyjnego "Ordynowanie leków i wypisywanie recept cz. I". Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w pkt. II.4 niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80400000-8, 80320000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia 60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) Opiekuna stażowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część B - Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach kursu kwalifikacyjnego "Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach kursu kwalifikacyjnego "Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego". Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w pkt. II.4 niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80400000-8, 80320000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) Opiekuna stażowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część C - Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach kursu kwalifikacyjnego "Wywiad i badanie fizykalne".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest Organizacja staży dla pielęgniarek i położnych w ramach kursu kwalifikacyjnego "Wywiad i badanie fizykalne". Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w pkt. II.4 niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80400000-8, 80320000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia60,00
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 (jednego) Opiekuna stażowego40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.