Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Gorzów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 w Gorzowie Wlkp. objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz.
Numer ogłoszenia: 63241 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 w Gorzowie Wlkp. objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4, 5 objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do siwz. Zakres prac obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla celów aktualizacji dokumentacji technicznej budynków mieszkalnych i mieszkalno-użytkowych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w rejonach ADM nr 1,2,3,4,5 w Gorzowie Wlkp. Inwentaryzacją budowlaną objęte są łącznie 97 budynki z czego przypada: Zadanie I - ADM nr 1 - 18 budynków (200 lokali) Zadanie II - ADM nr 2 - 15 budynków (265 lokali) Zadanie III - ADM nr 3 - 22 budynki (220 lokali) Zadanie IV - ADM nr 4 - 17 budynków (196 lokali ) Zadanie V - ADM nr 5 - 25 budynków (232 lokali).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda: - wykazania i udokumentowania, wykonania min. 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca obowiązany jest wykazać osoby i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym: -dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i sprawdzania projektów oraz sprawowania nadzoru autorskiego potwierdzone odpowiednimi dokumentami oraz zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/wraz z oświadczeniem, o: -zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 u Pzp, tym samym spełnieniu warunków określonych w siwz, -braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1u Pzp, oraz że: -zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązania się w przypadku wyboru, do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego i na potwierdzenie załącza do oferty podpisany projekt umowy. Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum/spółka cywilna). Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (odpowiednio załącznik nr 4 do SIWZ) .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sytuacji zmiany istotnej tj.: a/uzasadnionych przypadkach niezależnych od wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia o ustalony przez strony czas, niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia: - braku dostępu do lokalu, przy czym każdy stwierdzony przypadek związany z brakiem dostępu do lokalu będzie rozpatrywany indywidualnie przy pełnej współpracy właściwej Administracji, która jest zobowiązana do podejmowania wszelkich czynności w celu umożliwienia kontaktu z użytkownikiem lokalu, aby umożliwić Wykonawcy dokonanie pomiaru. Jeżeli w wyniku powyższego konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie przedmiotu zamówienia, będzie możliwa zmiana terminu jego realizacji określonego w umowie stosownie do potrzeb w każdej indywidualnej sytuacji. Celem udzielenia niniejszego zamówienia jest bowiem uzyskanie kompletnej inwentaryzacji budynków, obejmującej wszystkie lokale. - zmiany adresu nie powodującej zwiększenia kosztu wykonania dokumentacji b/ zmiany osoby wymienionej w § 5 pkt. 3 umowy. c/ zaniechania wykonania zadania przez zamawiającego w trakcie trwania umowy, z przyczyn od niego niezależnych. Modyfikacje i uzupełnienia w treści niniejszej umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul.Wełniany Rynek 3,66-400 Gorzów Wlkp. pok.19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul.Wełniany Rynek 3,66-400 Gorzów Wlkp. pok.12 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - ADM nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - ADM nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III-ADM nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV - ADM nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V - ADM nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji budowlanej dla budynków w rejonie ADM nr 1,2,3,4,5 objętych wykazem adresowym stanowiącym załączniki do niniejszej siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Zakup samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego wraz z wyposażeniem dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Ocena stanu zachowania gatunków i zbiorowisk roślinnych rezerwatów przyrody 1. "Jezioro Ratno" 2. "Torfowisko Osowiec"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dok. proj. wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 23 w Gdańsku przy ul. Opackiej 7 do obowiązujących przepisów p.poż."
- Wykonanie dokumentacji projektowej odwodnienia terenu przy Szkole Podstawowej nr 36 w Bytomiu
- Opracowanie dokumentacji budowlano - kosztorysowej na podstawie wytycznych p.poż oraz poprawy funkcjonalności z doposażeniem siedziby Chełmińskiego Domu Kultury przy ul. Dworcowej 40A w Chełmnie
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Opracowanie koncepcji głębokiej termomodernizacji dla 7 budynków pilotażowych
- SVA/U/4620-56/2024: Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych obejmujących swym zakresem fragment kompleksu wojskowego w miejscowości Toruń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.