eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakuptlenu medycznego skroplonego, tlenu medycznego sprężonego, podtlenku azotu medycznego skroplonego, dwutlenku węgla medycznego, gazów technicznych (tlen techniczny, acetylen techniczny, powietrze sprężone), dzierżawa zbiornika kriogenicznego i butli o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Rzeszów: Zakup: tlenu medycznego skroplonego, tlenu medycznego sprężonego, podtlenku azotu medycznego skroplonego, dwutlenku węgla medycznego, gazów technicznych (tlen techniczny, acetylen techniczny, powietrze sprężone), dzierżawa zbiornika kriogenicznego i butli oraz transport ww. przedmiotów zamówienia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 63236 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup: tlenu medycznego skroplonego, tlenu medycznego sprężonego, podtlenku azotu medycznego skroplonego, dwutlenku węgla medycznego, gazów technicznych (tlen techniczny, acetylen techniczny, powietrze sprężone), dzierżawa zbiornika kriogenicznego i butli oraz transport ww. przedmiotów zamówienia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - tlenu medycznego skroplonego, dzierżawa zbiornika kriogenicznego, transport tlenu skroplonego - Część nr 1, - tlenu medycznego w butlach, dzierżawa butli, transport butli - Część nr 2, - podtlenku azotu medycznego skroplonego w butlach, dzierżawa butli, transport butli - Część nr 3, - dwutlenku węgla medycznego w butlach, transport butli - Część nr 4, - gazów technicznych (tlen techniczny, acetylen techniczny, powietrze sprężone), transport butli - Część nr 5 Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia- dotyczący Części nr 1 - 2 - Załącznik nr 1, -Formularze cenowe - Części 1-5 - Załącznik nr 2, będące integralną częścią SIWZ. Ogólne warunki dzierżawy urządzeń do magazynowania, odparowania, mieszania oraz eksploatacji gazów medycznych przedstawia Załącznik nr 3 do SIWZ. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto:poniżej progu 206 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium całkowite wynosi 7 000,00 zł. Wysokość wadium częściowego określono w SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 )posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz koncesję, zezwolenie lub inny dokument zezwalający na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dotyczy Części nr 1-3) , niżej opisane. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przedstawić Wykaz osób z doświadczeniem w tej branży min. 2 lata ,wg wzoru załączonego do SIWZ, przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagana informacja o posiadanych środkach finansowych. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 1/36 wartości brutto oferty lub zdolność kredytową do tej wysokości. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub dokument w innej formie zgodnej z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (dotyczy Części nr 1, 2, 3); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: Proszę przedstawić w ofercie: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. Wykonawcy winni załączyć wypełniony wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane doświadczenie osób w tej branży min. 2 lata, przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia; 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Proszę przedstawić w ofercie: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji bankowej o posiadanych środkach, zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 1/36 wartości brutto oferty, która będzie potrzebna do zrealizowania pierwszej dostawy. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy do wysokości, co najmniej wymienionej wyżej wartości brutto oferty. Wyjaśnienie: Wysokość kwoty 1/36 wartości brutto oferty wylicza wykonawca. Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np. saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: A. Zamawiający wymaga do Części 1-3 by: oferowane przedmioty zamówienia (produkty lecznicze) posiadały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę przedstawić w ofercie: -kserokopię dokumentów dopuszczających oferowane przedmioty zamówienia do obrotu na terytorium RP, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne. B. Zamawiający wymaga do Części 4 by: -oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę przedstawić w ofercie: -kserokopię deklaracji zgodności, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Przy pierwszej dostawie przedmiotów zamówienia Wykonawca wygrywający przetarg winien przedstawić Karty charakterystyki : -Tlenu medycznego skroplonego, -Podtlenku azotu medycznego -Tlenu medycznego i technicznego sprężonego. Do każdej dostawy tlenu medycznego oraz podtlenku azotu medycznego Zamawiający wymaga przedstawienia Kierownikowi Działu Zaopatrzenia kserokopii Świadectwa jakości. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące, inne dokumenty: 9. Zaakceptowane Ogólne warunki dzierżawy urządzeń do magazynowania, odparowania, mieszania oraz eksploatacji gazów medycznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Wypełnione w całości i podpisane: oferowane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. UWAGA: Wykonawcy występujący wspólnie : Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo (może to wynikać także z umowy konsorcjum), o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną .W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik,partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pok. nr 9 bud. J. Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud.C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert winno być: Cena brutto oferty - 100%. Program UZP posiada do wyboru następujace kryteria: A) Najniższa cena, B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie. Jedyne zaznaczenie kryterium A) najniższa cena, daje możliwość przejścia do następnej strony formularza. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/Z/10/08, Postępowanie nr 17. Planowany termin otwarcia ofert: 07/04/2008 o godz. 13:00.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tlen medyczny skroplony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tlenu medycznego skroplonego, dzierżawa zbiornika kriogenicznego, transport tlenu skroplonego.Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący Części nr 1 - Załącznik nr 1 -Formularz cenowy - Część nr 1- Załącznik nr 2, będące integralną częścią SIWZ. Ogólne warunki dzierżawy urządzeń do magazynowania, odparowania, mieszania oraz eksploatacji gazów medycznych - Załącznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tlen medyczny sprężony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tlenu medycznego w butlach, dzierżawa butli, transport butli .Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia - dotyczący Części nr 2 - Załącznik nr 1 -Formularz cenowy - Część nr 2- Załącznik nr 2, będące integralną częścią SIWZ. Ogólne warunki dzierżawy urządzeń do magazynowania, odparowania, mieszania oraz eksploatacji gazów medycznych - Załącznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podtlenek azotu medyczny skroplony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podtlenku azotu medycznego skroplonego w butlach, dzierżawa butli, transport butli.Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawiają: -Formularz cenowy - Część nr 3- Załącznik nr 2, będący integralną częścią SIWZ. Ogólne warunki dzierżawy urządzeń do magazynowania, odparowania, mieszania oraz eksploatacji gazów medycznych - Załącznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dwutlenek węgla medyczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwutlenku węgla medycznego w butlach, transport butli.Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawia: -Formularz cenowy - Część nr 4- Załącznik nr 2, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gazy techniczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazów technicznych (tlen techniczny, acetylen techniczny, powietrze sprężone), transport butli.Szczegółowy opis, rodzaj i ilość przedmiotów zamówienia przedstawia: -Formularz cenowy - Część nr 5- Załącznik nr 2, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.