eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla powiatowego szpitala w Żaganiu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-28

POZYCJA 63222

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żagań: dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla powiatowego szpitala w Żaganiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego, do kontaktów: Iwona Hryniewiecka, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, e-mail: powiatzaganski@wp.pl, www.powiatzaganski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla powiatowego szpitala w Żaganiu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu medycznego dla powiatowego szpitala w Żaganiu. Dostawa obejmuje instalację i uruchomienie urządzeń medycznych, przeszkolenie personelu oraz świadczenie usług serwisowych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę w skład której wchodzą: CZĘŚĆ 1 Stół operacyjny z systemem ruchomego blatu 5-segmentowego-szt. 1; Stół operacyjny z systemem ruchomego blatu 4-segmentowego- szt. 1; CZĘŚĆ 2 Wielofunkcyjny wózek anestezjologiczny-szt.2; Stolik do instrumentowania-szt.2; Stolik przejezdny na narzędzia-szt.6; Stojak na kuwetę-szt.1; Szafka wisząca częściowo przeszklona-szt.3; Taboret tapicerowany-szt.10; Kozetka lekarska drewniana-szt.1; Stół do pielęgnacji noworodków-szt.1; Stół do badań-szt.3; Fotel ginekologiczny-szt.2; Łóżko porodowe-szt.2; Ramka na kartę gorączkową-szt.57; Parawan-szt.2; Wózek do przewożenia zwłok-szt.1; CZĘŚĆ 3 Ssak próżniowy-szt.2; Aparat do elektrochirurgii-szt.1; Kardiomonitor kompaktowy-szt.4; Defibrylator-szt.1; Pompa infuzyjna strzykawkowa dwutorowa-szt.4; Defibrylator-szt.1; Aparat EKG-szt.1; Detektor tętna płodu-szt.1; Lampa zabiegowa stojąca-szt.1; CZĘŚĆ 4 Łóżko rehabilitacyjne-szt.44; Łóżko rehabilitacyjne-szt.4; Łóżko rehabilitacyjne do sal wzmożonego nadzoru medycznego-szt.9; Szafka przyłóżkowa z dodatkową półką boczną - szt.57; CZĘŚĆ 5 Aparat do znieczulania z analizatorem gazów anestetycznych i kardiomonitorem-szt.1; Monitor anestezjologiczny modułowy, wyposażony w moduł gazów anestetycznych i spirometrii-szt.1 CZĘŚĆ 6 Stanowisko do pielęgnacji noworodków z promiennikiem, mobilne-szt.2 CZĘŚĆ 7 Kolumna chirurgiczna-szt.1 2. Wykonawca zobowiązany jest do: dostawy przed. zam. z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezp. i bezusterkową dostawę z zach. przepisów BHP i PPOŻ; przeprowadzenia szkolenia-udokumentowanego protokołem w zakresie (med.) i tech. dostarczonych urządzeń med.; 3. Urządzenia med. winny posiadać: aktualne certyfikaty lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich parametrów dla oferowanej aparatury medycznej norm lub dyrektyw, uwzględniające w szczególności wymagania U.E.; wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych; każde urządz. med. winno posiadać instr. obsługi w j.polskim; 4. Wykonawca dostarczający urządzenia i sprzęt med. udzieli min. 24 m-cy gwarancji oraz zapewni minimum 10 lat dostępności do części zamiennych. Przedmiotowe terminy biegną od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia; Wymagane warunki gwarancji i serwisu w okresie gwarancyjnym: czas reakcji na zgłoszoną awarię z przystąpieniem do usunięcia usterki: dla CZĘŚCI 1,2,4-48h, dla CZĘŚCI 3,5,6,7-24h.; urządzenie zastępcze w przypadku długotrwałej naprawy (pow. 14dni) - dla CZĘŚCI 3,5,6,7; przegląd urządzeń oraz ewentualna wymiana elementów zużytych lub uszkodz. w okr. obow. gwar. są bezpłatne. 5. Urządzenia i sprzęt med. będący przedmiotem zam. winny być wyprodukowane w okresie do 12m-cy przed datą dostawy i instalacji.. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest - szpital powiatowy w Żaganiu przy ulicy Żelaznej 1, 68-100 Żagań.. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 25;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: CZĘŚĆ 1: 4.500 PLN; CZĘŚĆ 2: 2.000 PLN; CZĘŚĆ 3: 5.000 PLN; CZĘŚĆ 4: 5.000 PLN; CZĘŚĆ 5: 3.500 PLN; CZĘŚĆ 6: 300 PLN; CZĘŚĆ 7: 500 PLN.. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) e) wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; e)Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. a)Informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej ofert. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; b)Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości i daty dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością wg załącznika nr 5 do specyfikacji. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; b)Aktualne certyfikaty lub deklaracje potwierdzające spełnianie odpowiednich dla aparatury medycznej norm lub dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania U.E W przypadku składnia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; c)Wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych lub oświadczenie Wykonawcy o zwolnieniu z tego obowiązku w rozumieniu ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CZĘŚĆ 1: Cena = 100% CZĘŚĆ 2: Cena = 100% CZĘŚĆ 3: Cena = 90%, koszt serwisu pogwarancyjnego = 10% CZĘŚĆ 4: Cena = 100% CZĘŚĆ 5: Cena = 90%, koszt serwisu pogwarancyjnego = 10% CZĘŚĆ 6: Cena = 90%, koszt serwisu pogwarancyjnego = 10% CZĘŚĆ 7: Cena = 90%, koszt serwisu pogwarancyjnego = 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PSG-I-343/ZP/D/7/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście (w kasie) w siedz. Zamawiającego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań lub za zalicz. pocztowowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.01.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. nr 9.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.22.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Stół operacyjny z systemem ruchomego blatu 5-segmentowego-szt.1; Stół operacyjny z systemem ruchomego blatu 4-segmentowego-szt.1. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wielof.wózek anest.-2;Stol.do instr-2;Stol.przej.na narz-6;Stoj.na kuwetę-1;Szaf.wisz.częśc.przesz-3;Tab.tapic.-10;Kozet.lek.drew-1;Stół do piel.nowor-1;Stół do bad-3;Fot.gin-2; Ł-ko porod-2;Ramka na kartę gor-57;Parawan-2;Wózek do przew.zwł-1.. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.12.32.30, 33.16.10.00, 33.18.21.00, 33.19.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ssak próżn.-s.2; Aparat do elektrochirurgii-s.1; Kardiomonitor kompak.-s.4; Defibrylator-s.1; Pompa infuz.strzykaw.dwutorowa-s.4; Defibrylator-s.1; Aparat EKG-s.1; Detektor tętna płodu-s.1; Lampa zabiegowa stojąca-s.1. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.20.00, 33.19.21.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Łóżko rehabilitacyjne-szt.44; Łóżko rehabilitacyjne-szt.4; Łóżko rehabilitacyjne do sal wzmożonego nadzoru medycznego-szt.9; Szafka przyłóżkowa z dodatkową półką boczną-szt.57.. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Stół operacyjny z systemem ruchomego blatu 5-segmentowego - szt. 1; Stół operacyjny z systemem ruchomego blatu 4-segmentowego - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Stanowisko do pielęgnacji noworodków z promiennikiem, mobilne - szt. 2. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kolumna chirurgiczna- szt. 1. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.