eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniemZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL.A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Busko-Zdrój: Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL.A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I
Numer ogłoszenia: 63198 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8886 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL.A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ZMIANA ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PL.ZWYCIĘSTWA (RYNEK) I PÓŁNOCNEGO FRAGMENTU UL. A.MICKIEWICZA W BUSKU-ZDROJU realizowanego w ramach projektu Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap I. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach: - archeologicznej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - zieleni. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało: 2.1. w zakresie branży: archeologicznej: a. pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi inwestycji prowadzonej na terenie wpisanym do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny (wpis do rejestru stary nr 868 z dnia 08.08.1975r., nowy wpis nr A14 z 27.03.2008r.) zgodnie z decyzjami: - Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 04.02.2010r. (znak: WUOZ 4310/220/10), z dnia 02.07.2012r. (Nr 184A/2012) oraz z dnia 25.11.2009r. (WUOZ 4001/4398/09); - o pozwoleniu na budowę kanalizacji deszczowej, Starosty Buskiego z dnia 23.06.2010r. (Nr 218/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę sieci elektroenergetycznej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 263/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę zmiany zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl.Zwycięstwa, Starosty Buskiego z dnia 01.10.2010r. (Nr 410/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r. - o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 278/10) oraz: - Ustawą z dnia 23.07.2003r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2003.162.1568 ), - Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań archeologicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011.165.987) b. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na prowadzenie prac archeologicznych przy realizacji przedmiotowej inwestycji; c. udzielanie instruktażu Wykonawcy robót ziemnych co do sposobu realizacji robót, umożliwiającego sprawowanie nadzoru archeologicznego, d. stała obecność podczas prowadzenia robót ziemnych oraz uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego;; e. wykonywanie na bieżąco archeologicznej dokumentacji fotograficznej, rysunkowej i opisowej - Archeolog zapewni właściwą organizację i odpowiednie tempo prac archeologicznych nad robotami ziemnymi pozwalające na bezprzestojową realizację robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego. f. zabezpieczenie ruchomego materiału zabytkowego w przypadku jego napotkania; g. przygotowanie sprawozdania z przeprowadzonych prac archeologicznych h. opracowanie naukowe wyników pełnionego nadzoru archeologicznego, zgodnie z warunkami podyktowanymi przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach. 2.2. w zakresie branży: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; zieleni: a. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zgodnie z decyzjami: - o pozwoleniu na budowę kanalizacji deszczowej, Starosty Buskiego z dnia 23.06.2010r. (Nr 218/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę sieci elektroenergetycznej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 263/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r.; - o pozwoleniu na budowę zmiany zagospodarowania terenu przestrzeni publicznej Pl.Zwycięstwa, Starosty Buskiego z dnia 01.10.2010r. (Nr 410/10) oraz zmieniającej z dnia 28.11.2012r. - o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej, Starosty Buskiego z dnia 13.07.2010r. (Nr 278/10). b. zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c. organizację i koordynację całego zadania; d. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę; e. sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z Wykonawcą robót; f. pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; g. reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; h. kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem oraz pozostałymi dokumentami technicznymi, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; i. w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j. pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k. sprawdzenie jakości wykonywanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; l. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci); ł. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m. potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. n. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji; o. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmii: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Inspektor nadzoru w specjalności archeologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Inwestycji EKO-INWEST Krystyna Wiorek, ul. Wapiennikowa 19A, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5991,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Inspektor nadzoru w specjalności drogowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEST-SERWIS Krzysztof Popczyk, ul. Łabędzia 66, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53827,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44034,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Inwestycji EKO-INWEST Krystyna Wiorek, ul. Wapiennikowa 19A, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4686,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6765,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH Marian Pawelec, ul. Pomorska 100 m 18, 25-349 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13088,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4449,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4449,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16113,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Inspektor nadzoru w specjalności zieleni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO COLSUNTINGOWE Sztorc, Wysocka DROKONT sp. jawna, ul. Malików 150, 25-639 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7001,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9225,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.