eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Warszawa: Wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich
Numer ogłoszenia: 63192 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493274 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich, ze szczególnym uwzględnieniem: 1) zakupu i dostawy niezbędnego sprzętu i materiałów do wykonania systemu SSWiN, 2) wykonania montażu, instalacji i integracji zgodnie z opracowanym projektem, 3) wykonania dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu SSWiN, 4) przeprowadzenia cyklu trzech szkoleń w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu SSWiN. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej na terenie siedziby Muzeum przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 9-17 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu ustalenia terminu wizji należy skontaktować się z Panem Arturem Sterkowiczem tel. 600 472 870, e-mail: asterkowicz@jewishmuseum.org.pl Jednocześnie informujemy, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Z uwagi na fakt, że prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, prowadzenie ich będzie możliwe wyłącznie w godzinach od 08.00 do 20.00. 4. Wszystkie materiały i urządzenia dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe i nie używane. 5. Parametry techniczne materiałów i wyrobów muszą być zgodne z wymaganiami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i muszą odpowiadać wymaganiom obowiązujących Polskich Norm (PN) oraz przepisom dotyczącym instalacji okablowania strukturalnego, jak i wymaganiom określonym przez producentów instalowanych urządzeń. 6. W cenie oferty Wykonawca uwzględni trzy, trwające po minimum 8 godzin każde, szkolenia dla pracowników firmy świadczącej usługi ochrony obiektu oraz wytypowanych pracowników Zamawiającego (łącznie dla nie więcej niż 20 osób pracujących w systemie 3 - zmianowym) w zakresie obsługi urządzeń, systemów, stanowiących przedmiot zamówienia i wyda, nie później niż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, pisemne potwierdzenie o odbytym szkoleniu przez tych pracowników. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kron Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 21, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454514,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 453085,91

  • Oferta z najniższą ceną: 453085,91 / Oferta z najwyższą ceną: 532159,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.