eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa implantów neurochirurgicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12



Ogłoszenie nr 631641-N-2017 z dnia 2017-12-12 r.

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie: Dostawa implantów neurochirurgicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, krajowy numer identyfikacyjny 000306503, ul. Czapliniecka  123 , 97-400   Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208, , e-mail z.publiczne@szpital-belchatow.pl, , faks 44 63 58 208.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-belchatow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital-belchatow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej.
Adres:
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów neurochirurgicznych
Numer referencyjny: GZP/3800/35/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa implantów neurochirurgicznych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Implanty chirurgiczne 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 25 części (Pakiety 1-25), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XVIII SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33184100-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających w zakresie nie większym niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę implantów neurochirurgicznych; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 3.1) SIWZ;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy! Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) Dokumenty potwierdzające, że oferowany w przetargu asortyment jest dopuszczony do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: - Certyfikat CE lub Deklarację zgodności; 2) materiały informacyjne producenta potwierdzające, że oferowane w postępowaniu wyroby spełniają wymagania opisane w przedmiocie zamówienia (np. foldery, katalogi z opisem i zdjęciem oferowanych wyrobów); 3) wykaz wypożyczonego instrumentarium (dot. pozycji 1-25) - z kodowymi oznaczeniami producenta, katalogiem producenta, instrukcją implantacji i materiałami reklamowymi. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, której pozycji pakietowych dotyczą wyżej wymienione dokumenty.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. W szczególności strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany objętego umową asortymentu o określonej nazwie handlowej na odpowiedni równoważny asortyment o innej nazwie handlowej, przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych (co najmniej jak dotychczas dostarczane) w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wstrzymania lub zakończenia produkcji asortymentu objętego umową, wprowadzenia modyfikacji w dostarczanych produktach skutkujących polepszeniem ich jakości/ funkcjonalności, przy czym Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego zarówno o terminie wstrzymania lub zakończenia produkcji jak również o terminie wznowienia produkcji zakontraktowanego asortymentu, 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy czym zmiana cen jednostkowych produktów odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 3) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości zakontraktowanego asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, na wniosek Zamawiającego lub za jego zgodą, 4) zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego, materiał PEEK Przewidywane zapotrzebowanie: 70 kompletów Wsuwana proteza dysku szyjnego z materiału PEEK. Proteza dostosowana pod względem geometrii do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa, odzwierciedlająca kształtem obrys trzonu. Implant musi posiadać karbowane płaszczyzny górne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją. Implant wyposażony w 4 kolce tytanowe na powierzchni górnej i 4 kolce na powierzchni dolnej implantu, pełniące jednocześnie rolę znaczników radiologicznych, zapewniające dodatkowe zakotwiczenie pomiędzy trzonami. Protezy w czterech rodzajach wykonania: z prostymi płaszczyznami, jednostronnie wypukłe, obustronnie wypukłe oraz kątowe/klinowe. Protezy dostępne w co najmniej dwóch wielkościach (szerokości i głębokości implantu). Wszystkie implanty w pełnym typoszeregu wymiarowym od 4 do 10mm co 1mm. Komplet: 1klatka na operowany poziom.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 49000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego, materiał tytan zwyrodnieniowa Przewidywane zapotrzebowanie: 10 kompletów Wsuwana klatka międzytrzonowa do stabilizacji kręgosłupa szyjnego ze stopu tytanu (proszek tytanu). Implant o kratowej, przestrzennej strukturze (3D) stwarzającej optymalne warunki do przerostu kostnego (proteza posiadająca do 65% pustej przestrzeni). Klatka dostosowana pod względem geometrii do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa, odzwierciedlająca kształtem obrys trzonu. Implant musi posiadać karbowane płaszczyzny górne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją po umieszczeniu w przestrzeni międzytrzonowej. Wypukłe płaszczyzny pozwalające na pełniejsze dopasowanie do konkretnej sytuacji w polu operacyjnym. Klatki w co najmniej 2 typach kształtowych (płaskie oraz jednostronnie wypukłe) obejmując w danym rodzaju pełny typoszereg wymiarowy od 4 do 10mm (skok co 1mm). Komplet: 1 klatka tytanowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Protezy trzonu odcinka szyjnego, materiał: PEEK Przewidywane zapotrzebowanie: 15 kompletów Implanty służące do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego. Protezy wykonane z polimeru PEEK o wymiarach szerokość 14mm, głębokość 12mm, w zakresie wysokości od 16 do 50mm ze skokiem co 2mm. Proteza wyposażona w 4 kolce tytanowe na górnej i dolnej powierzchni celem zakleszczenia pomiędzy blaszkami granicznymi trzonów, zabezpieczająca przeszczep przed wysuwaniem. Proteza pusta w środku z możliwością wypełnienia kością autogenną lub sztucznym substytutem kości. Profil dopasowany do fizjologicznej lordozy odcinka szyjnego kręgosłupa. W środku protezy ruchomy element umożliwiający umocowanie płytki szyjnej za pomocą wkrętu. Proteza wyposażona w centralny otwór do współpracy z narzędziem implantacyjnym oraz do połączenia z płytką szyjną. Komplet: 1 proteza trzonu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja odcinka szyjnego z dostępu przedniego, płytka szyjna, materiał tytan Przewidywane zapotrzebowanie: 15 kompletów Płyty tytanowe do stabilizacji jedno i wielosegmentarnej w zakresie od 25 - 110 mm, ze skokiem co 2,5 mm. Płyta dostosowana do anatomii kręgosłupa szyjnego o szerokości do 19mm i grubości nie przekraczającej 2,5mm wraz z blokadą. Możliwość doprofilowania płytki śródoperacyjnie. Implant posiadający centralny otwór umożliwiający połączenie z protezą albo przeszczepem kostnym za pomocą wkrętu. Śruby szyjne z możliwością wielokierunkowego ustawienia w stosunku do płyty. Dwie śruby jednocześnie blokowane z płytą poprzez obrót elementu blokującego o 90 stopni. Śruby jednokorówkowe, samotnące o różnych rozmiarach długości i średnicy, wymagane 3 średnice śrub w zakresie 3,5 - 4,5 mm i długości w zakresie 14 - 20 mm. Komplet: 1płytka, 4 wkręty szyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja transpedikularna w odcinku piersiowo-lędźwiowym, urazy Przewidywane zapotrzebowanie: 25 kompletów Śruby transpedikularne z długimi ramionami (w tym repozycyjne) jedno i wieloosiowe cylindryczne z gwintem na całej długości i stożkowym rdzeniem. Śruby w zakresie średnic 5.0mm, 6.0mm, 7.0mm oraz w zakresie długości 30-65mm ze stopniowaniem co 5mm. Średnica łba śruby wraz z blokerem poniżej 12mm. Wysokość łba śruby wystająca ponad pręt poniżej 5mm. Jednoelementowy bloker zintegrowany z obejmami zapobiegającymi rozchylaniu się ramion śruby. Możliwość wprowadzenia pręta w gniazdo śruby bez konieczności dopychania dodatkowym narzędziem. Pręty osadzane w śrubie wyłącznie od góry (patrząc z punktu widzenia operatora). Konstrukcja śruby umożliwiająca wprowadzenie i blokowanie wygiętego w płaszczyźnie stabilizacji pręta do 10stopni. Pręty o średnicy 6.0mm w zakresie długości od 30-400mm, posiadające zakończenia sześciokątne umożliwiające derotację śródoperacyjną. Łącznik poprzeczny pręcikowo-kabłąkowy mocowany na prętach, w zakresie długości 35 do 85 mm. Instrumentarium i implanty umiejscowione na tacach i w kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. Taca na implanty wyposażona w specjalną miarkę umożliwiającą szybkie określenie średnicy i długości śrub. Dostępne śruby do kości krzyżowej, zewnętrznie gwintowane walce, puste wewnątrz dla zapewnienia dobrych warunków do przerostów kostnych. Dostępność dwóch średnic 10 i 12mm oraz w zakresie długości od 20-40mm. Komplet: 4 śruby transpedikularne, 1 stabilizator poprzeczny, 2 pręty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 61250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja transpedikularna w odcinku piersiowo-lędźwiowym, urazy Przewidywane zapotrzebowanie: 25 kompletów Śruby transpedikularne z długimi ramionami (w tym repozycyjne) jedno i wieloosiowe cylindryczne z gwintem na całej długości i stożkowym rdzeniem. Śruby w zakresie średnic 5.0mm, 6.0mm, 7.0mm oraz w zakresie długości 30-65mm ze stopniowaniem co 5mm. Średnica łba śruby wraz z blokerem poniżej 12mm. Wysokość łba śruby wystająca ponad pręt poniżej 5mm. Jednoelementowy bloker zintegrowany z obejmami zapobiegającymi rozchylaniu się ramion śruby. Możliwość wprowadzenia pręta w gniazdo śruby bez konieczności dopychania dodatkowym narzędziem. Pręty osadzane w śrubie wyłącznie od góry (patrząc z punktu widzenia operatora). Konstrukcja śruby umożliwiająca wprowadzenie i blokowanie wygiętego w płaszczyźnie stabilizacji pręta do 10stopni. Pręty o średnicy 6.0mm w zakresie długości od 30-400mm, posiadające zakończenia sześciokątne umożliwiające derotację śródoperacyjną. Łącznik poprzeczny pręcikowo-kabłąkowy mocowany na prętach, w zakresie długości 35 do 85 mm. Instrumentarium i implanty umiejscowione na tacach i w kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. Taca na implanty wyposażona w specjalną miarkę umożliwiającą szybkie określenie średnicy i długości śrub. Dostępne śruby do kości krzyżowej, zewnętrznie gwintowane walce, puste wewnątrz dla zapewnienia dobrych warunków do przerostów kostnych. Dostępność dwóch średnic 10 i 12mm oraz w zakresie długości od 20-40mm. Komplet: 4 śruby transpedikularne, 1 stabilizator poprzeczny, 2 pręty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Implanty do stabilizacji dynamicznej międzywyrostkowej w odcinku lędźwiowym. Przewidywane zapotrzebowanie: 10 kompletów Implant do mocowania między wyrostkami poprzecznymi kręgów, składający się z wyprofilowanego korpusu, którego główny blok współpracuje z elastyczną taśmą poliestrową służącą do instalowania i pozycjonowania korpusu względem wyrostków kolczystych. Korpus posiadający ramiona stałe oraz ruchome zabieraki, które po rozłożeniu tworzą tzw. "kołyskę", w której znajduje się wyrostek kolczysty. Implant wykonany z bio-polimeru PEEK. Instalowanie małoinwazyjne, dostęp jednostronny, przy zachowaniu wiązadła nadkolczystego. W instrumentarium specjalne przekłuwacze - szydła oraz napinacz taśmy z kontrolowaną dynamometrycznie siłą jej napięcia/naciągu. Komplet: 1 korpus (o typoszeregu wymiarowym: 8, 10, 12, 14, 16mm), 1 taśma cięgłowa opasająca wyrostki o szerokości 4mm, 1 klips zabezpieczający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja międzytrzonowa lędźwiowa z dostępu TLIF oraz PLIF, materiał tytan Przewidywane zapotrzebowanie: 5 kompletów Tytanowe implanty do odcinka lędźwiowego (technologia wykonania implantu z proszku tytanu). Dwa typy implantów umożliwiające wszczepienie techniką PLIF oraz TLIF. Wszczepy o specjalnej kratowej przestrzennej strukturze zapewniające doskonałe warunki do przerostu kostnego. Implanty do techniki PLIF o powierzchniach górnej i dolnej implantu wyposażonych w odpowiednio wyprofilowane karby zabezpieczające implant przed wysuwaniem lub dyslokacją z przestrzeni międzytrzonowej. Czoło implantu o kształcie pocisku ułatwiające wprowadzenie implantu. Powierzchnie boczne gładkie/ślizgowe, umożliwiające bezpieczne umieszczenie implantu między trzonami. Typoszereg rozmiarowy w zakresie długości 22mm, 25mm, 28mm, wysokości od 6 do 11mm stopniowane co 1mm. Implanty do techniki TLIF o powierzchniach górnej i dolnej implantu wyposażonych w odpowiednio wyprofilowane prowadnice-płozy, umożliwiające samo-naprowadzanie i sytuowanie implantu w przestrzeni międzytrzonowej. Czoło implantu o kształcie pocisku ułatwiające wprowadzenie implantu. Powierzchnie boczne gładkie/ślizgowe, umożliwiające bezpieczne umieszczenie implantu między trzonami. Narzędzie implantacyjne umożliwiające kontrolowane przemieszczenie i obrót implantu do kąta 90 stopni w stosunku do kierunku jego wprowadzania. Typoszereg rozmiarowy w zakresie wysokości od 7 do 17mm, co 1mm oraz w trzech rozmiarach długości 25, 30 i 35mm dopasowany do lordozy lędźwiowej. Komplet: 2 czopy PLIF lub 1 czop TLIF
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klatki szyjne do biointegracyjnej spondylodezy międzytrzinowej pourazowej Przewidywane zapotrzebowanie: 10 kompletów Klatka szyjna do stabilizacji międzytrzonowej z dostępu przedniego bez konieczności użycia materiałów kościozastępczych. Klatki szyjne do przywracania wysokości przestrzeni międzytrzonowej wykonane ze stopu tytanu typu ,,Cellurar Titanium" (tytan komórkowy). Klatki biointegracyjne o strukturze wysokoporowatej min. 80%, zbliżonej do układu beleczek kostnych, o wielkości szczeliny 650 mm, hydrofilne, osteokonduktywne - zapewniające spondylodezę międzytrzonową. Klatki ze względu na swoją stabilność pierwotną nie wymagają dodatkowej stabilizacji w postaci płytki szyjnej, gdyż ulegają samozagnieżdżeniu w blaszkach granicznych sąsiadujących trzonów. Klatki o kształcie prostopadłościennym o wys. Min. Od 4 do 10 mm, stopniowane co 1 mm. Klatki w min. 12 rozmiatach, o min. 2 wymiarach 12x16mm i 14x18mm Klatki z zachowaniem kształtu anatomicznego, górnej i dolnej blaszki granicznej z kątem 4 stopni lordozy. Klatki zaopatrzone w ramkę-znacznik tytanowy, umożliwiający wizualizację obrysu zewnętrznego implantu. Klatki dostarczane w sterylnym opakowaniu W zestawie narzędzia do przygotowywania loży pod implant, przymiary z ogranicznikami min. 12 rozmiarach, narzędzia do wprowadzania i usuwania klatek, dystraktor do przestrzeni międzytrzonowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa krótkoodcinkowa, kręgozmyki Przewidywane zapotrzebowanie: 20 kompletów Sruby transpedikularne "tulipanowe" mono-i poliaxialne o gwincie dwuskokowym-drobnozwojnym w części nasadowej i rozszerzonym w części trzonowej o długościach: 20 do 60 mm oraz średnicach: od 4 do 8mm (co 0,5 mm); Sruby samotnące i samogwintujace; Śruby transpedikularne "tulipanowe" wyciągowe mono i poliaksjalne; Dostępne śruby do stabilizacji kości krzyżowej o długościach: 50 oraz 55 mm, a także śruba biodrowo-krzyżowa o długościach: 55, 60, 70 mm; Łącznik do śrub krzyżowych, wyposażony w dwa blokery (mniejszy i standardowy) oraz łącznik do śrub krzyżowo-biodrowych (bloker pojedynczy standardowy), umożliwiające umocowanie śruby pod odpowiednim kątem, zapewniającym stabilność biomechaniczną; Pełny zestaw haków monoaxialnych (laminarne, pedikularne w min. 3 wersjach rozmiarowych oraz poprzeczne, wydłużone, odgięte i odsadzone), niskoprofilowanych, Haki laminarne i pedikularne poliaxialne; Haki z długim gwintem (,,z długimi ramionami"); Wszystkie implanty (haki, śruby tulipanowe monoaxialne i poliaxialne i wyciągowe) blokowane jednym elementem blokującym pręt na stałe Mocowanie belki (pręta) od góry w osi śruby, haka; Bel;ki (pręty) różnej długości od 40 do 500 mm, średnica 5,5 mm oraz 6,0 mm; Pręty dynamiczne (material stop tytanu) o średnicy 5,5 mm w 10 różnych rozmiarach i zakresach długości od 40 do 250mm; Pręt Co-Cr (kobalt chrom) o średnicy 5,5mm i długościach: 300 oraz 500mm; Możliwości fiksacji belki pod różnym kątem w stosunku do śruby-haka; W zestawie łączniki poprzeczne, łączniki równoległe - domino, łącznik typu offset z możliwością mocowania haka lub śruby, staplery; Implanty posiadają trwałe oznaczenia; Instrumentarium zawierające specjalny instrument pozwalający na przyciągnięcie pręta do śruby, narzędzia umożliwiające przeprowadzenie korekcji wzajemnego położenia kręgów (zmiana kąta lordozy/kifozy, dystrakcja, kompresja, korekcja globalana, korekcja segmentarna) oraz narzędzia umożliwiające doginanie pręta poza raną operacyjną i doginanie pretu ,,in situ"; Dostępność jednorazowego zgłębnika z elektronicznym układem do wyznaczania trajektorii (nawigacji) pod śrubę transpedikularną wewnątrz nasady i trzonu kręgu, 3 średnice końcówki sondy od 2,5 mm do 4,0mm, długość min od 40 mm do 55 mm z zaznaczoną kalibracją głębokości, zestaw w opakowaniu sterylnym gotowym do użycia; Instrumentarium wraz z implantami znajduje się w kontenerze przeznaczonym do ich przechowywania i sterylizacji; Materiał: stop tytanu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 58400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do stabilizacji złamania zęba obrotnika Przewidywane zapotrzebowanie: 4 śruby. Śruba kaniulowana do stabilizacji zęba obrotnika z dostępu przedniego (typu Bohlera). Śruby o różnych rozmiarach, częściowo i całkowicie gwintowane. Możliwość wykorzystania do stabilizacji tylnej przezstawowej C1-C2. Wypożyczenie zestawu narzędzi do implantacji (prowadniki, druty, frezy, wkrętaki itp.). Dopuszczalne jest dostarczanie instrumentarium do 3 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania (nie jest wymagany bank implantów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1120,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sonda pedikularna (zgłębnik) z elektronicznym układem sygnalizacyjnym. Przewidywane zapotrzebowanie: 2 sondy pedikularne, 2 sondy pedikularne kaniulowane. Sonda do wyznaczania trajektorii pod śrubę transpedikularną - wewnątrz nasady i trzonu kręgu, dostarczana w opakowaniu sterylnym gotowym do użycia, różne rozmiary. Wersja sondy do zabiegów otwartych oraz do zabiegów przezskórnych z możliwością wprowadzenia drutu Kirschnera.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13000,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proteza zamykająca ubytek w pierścieniu włóknistym. Przewidywane zapotrzebowanie 5 implantów/24 m-ce. Implant sterylny, dostarczany w postaci zmontowanej na jednorazowym podajniku. Złożony z tkanej siatki wykonanej z PET (polyester), która ma za zadanie zrekonstruować pierścień włóknisty w miejscu ubytku oraz dołączonej do niej kotwy kostnej wykonanej ze stopu tytanu używanej do zamocowania komponentu siatki do jednego z przylegających kręgów. Implant dostępny w trzech rozmiarach: 8, 10, 12mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do przezskórnej biopsji i wertebroplastyki trzonów kręgów. Przewidywane zapotrzebowanie: 20 zestawów do podawania cementu, 40 igieł do wertebroplastyki (wliczając ewentualne igły z zestawów), 30 igieł biopsyjnych, 20 igieł dodatkowych sterylnie pakowanych. Igły do wertebroplastyki i biopsyjne, min. 2 średnice, różne kształty końcówek do wyboru operatora: typu Murphy Side Bevel, Murphy Diamond Bevel, z bocznym wypływem cementu), wprowadzane po drucie Kirschnera. Strzykawki do precyzyjnego podawania cementu. Mikser do mieszania i dozowania kleju hermetycznie zamknięty. Cement o wysokiej kontrastowości, o długim określonym czasie wiązania, przeznaczony do wertebroplastyki, wysokiej lepkości, zawierający 55% ceramicznych komponentów i 45% PMMA. Cement kostny ze środkiem cieniującym minimum 20cm^3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35750,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pakiet 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proteza do uzupełniania ubytków kości czaszki. Przewidywane zapotrzebowanie 10 protez/24 m-ce. Wytrzymałość protezy porównywalna z kością korową. Umożliwiająca wykonywanie badań RM mózgu i niewywołujący artefaktów w badaniach CT i RM. Łatwa technika formowania i dopasowywania protezy. Możliwość docinania z użyciem kraniotomu. Pięć wielkości protez dla różnych rozmiarów ubytków. Niesterylne. Wycena powinna zawierać po 2 sztuki dla każdej wielkości. Każdy rozmiar wyceniany oddzielnie w ofercie. Wybór wielkości i ilości zamawianych protez będzie zależny od konkretnych wskazań klinicznych. Narzędzia do przycinania/formowania protezy wypożyczane na czas trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11272,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Pakiet 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zastawki komorowo otrzewnowe typu Pudenz - burr-holl z urządzeniem antysyfonowym. Przewidywane zapotrzebowanie 10 kompletnych zestawów zastawkowych/24 m-ce. Bębenki zastawki, dreny dokomorowe, dreny dootrzewnowe, mechanizmy antysyfonowe oddzielnie wycenione w ofercie, niezależnie pakowane, z możliwością ich niezależnego zamówienia. Bębenek 16mm typu "burr holl" z kompletem oddzielnych drenów: dokomorowy, minimum 20 cm z prowadnikiem, dootrzewnowym około 110 cm, zastawki o różnych parametrach ciśnienia (minimum 3 zakresy). Nie może zawierać elementów metalowych. Zastawka musi być wyposażona w zastawkę membranową typu Pudenz z zabezpieczeniem przed zniszczeniem mechanizmu przy nakłuciu bębenka. Zleceniobiorca wypożycza manometr do pomiaru ciśnienia płynu mózgowo-rdzeniowego wraz z łącznikiem niezbędnymi do podłączenia do drenu dokomorowego (łącznik z możliwością wielokrotnej sterylizacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15330,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Pakiet 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drenaż zewnętrzny ( komorowy) Przewidywane zapotrzebowanie: 20 kompletów. Dren dokomorowy oraz układ drenów zewnętrznych (wraz ze zbiorniczkiem i workiem) oddzielnie wycenione w ofercie, niezależnie pakowane, z możliwością ich niezależnego zamówienia. Zestaw zawierający komplet sterylny z workiem wyskalowanym o pojemności minimum 500 ml, zbiorniczkiem pośrednim z możliwością bezpiecznego odpowietrzenia (filtr), ze skalą ciśnienia 0-360 mm H2O, hermetyczny układ drenów bez filtrów, dren komorowy o długości minimum 290 mm z prowadnikiem, zawór kierunkowy, łączniki, zawór trójdrożny, prowadnik do podskórnego przeprowadzania drenu dokomorowego, element do podszycia drenu do skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Pakiet 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drenaż lędźwiowy Przewidywane zapotrzebowanie: 10 komplety. Drenaż lędźwiowy : zestaw do wprowadzania drenu do kanału kręgowego, jamy otrzewnowej ( igły, trokar, prowadnik) oraz do drenażu zewnętrznego. Dreny do kanału kręgowego i jamy otrzewnowej (igły, trokar, prowadnik) oraz układ drenów zewnętrznych (wraz ze zbiorniczkiem i workiem) oddzielnie wycenione w ofercie, niezależnie pakowane, z możliwością ich niezależnego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Pakiet 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylne sondy Dopplera do zabiegów neurochirurgicznych. Przewidywane zapotrzebowanie: 2 sondy. Mikrosondy śródoperacyjne, sterylne, do oceny naczyń śródmózgowych. Zleceniobiorca wypożycza urządzenie odczytujące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Pakiet 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System uszczelniania opony twardej w obrębie czaszki. Przewidywane zapotrzebowanie 5 opakowań/24 m-ce (po 5ml). Syntetyczny (na bazie glikolu polietylenowego PEG). Biokompatybilny (wchłanialny pomiędzy 4 a 8 tygodniem). Widoczny w polu operacyjnym. Elastyczne hydrożelowe szczeliwo zapewniające wodoszczelność szwu opony twardej, uniemożliwiające wyciek płynu mózgowo - rdzeniowego. Nanoszony aplikatorem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8750,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Pakiet 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Matryca hemostatyczna do zabiegów neurochirurgicznych. Przewidywane zapotrzebowanie: 5 sztuk/24 m-ce. Płynna matryca hemostatyczna o pojemności 5ml zawierająca w zestawie matrycę żelatynową pochodzenia wołowego, liofilizowaną trombinę ludzką 2500 j.m., roztwór chlorku wapnia 200mmol (CaCl2 niezbędnego dla zwiększenia skuteczności hemostatycznej), 2 końcówki do aplikacji oraz zestaw akcesoriów do mieszania (zestaw igłowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Pakiet 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klipsy naczyniowe do okluzji tętniaków mózgu, typu Yasargila. Przewidywane zapotrzebowanie 10 klipsów stałych/24 m-ce, 3 klipsy czasowe/24 m-ce. Klipsy naczyniowe do okluzji tętniaków mózgu, ze stopu tytanu, typu Yasargila, stałe i czasowe, rozmiar standard i mini, także dociskające i oczkowe o dwóch wymiarach oczek - dostępne wszystkie modele z katalogu producenta. Wyraźne, jednoznaczne oznaczenie klipsa, np. kolorem i numerem. Trwała sprężystość - po kilkakrotnym rozwarciu klipsa i sterylizacji. Klipsy wyposażone w blokadę przed nożycowaniem. Rzeczywista, deklarowana w stanie sterylnym siła ścisku w granicach tolerancji +-7% do katalogowej wartości znamionowej. Sterylne, pakowane pojedynczo, gotowe do aplikacji, z wymaganymi oznaczeniami (data ważności, nr katalogowy), z możliwością resterylizacji niezużytego klipsa. Czytelny katalog klipsów z numerami i ilustracją kształtów. Zamawiający przy określaniu ilości przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności jednak faktyczna ilość zakupionych wyrobów i wielkość poszczególnych zamówień uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Implanty udostępniane w formie "Banku Implantów". Uzupełnienie banku implantów w ciągu 48h. Rodzaj, rozmiar i ilość elementów stanowiących Bank Implantów ustala zamawiający. W trakcie umowy możliwa będzie zmiana składu Banku Implantów. Zestaw narzędzi do implantacji wypożyczany na czas trwania umowy, co jest uwzględnione w cenie umowy. Zestaw narzędzi zawiera dwa komplety aplikatorów: dla klipsów mini i standard. W każdym komplecie 3 różne aplikatory klipsów, w tym minimum jeden obrotowy (nożycowy lub bagnetowy), minimum jeden z możliwością zagięcia osi długiej aplikatora (bagnetowy, z mechanizmem zawiasowym lub z pamięcią kształtu), minimum jeden z możliwością obrotu klipsa w szczękach (bagnetowy lub nożycowy, wraz z kluczem regulującym). Jeśli katalog producenta przewiduje zoptymalizowane urządzenie do zdejmowania klipsów, wypożyczenie obejmuje także to narzędzie. Ubezpieczenie, serwis i wymiana uszkodzonych narzędzi na koszt zleceniobiorcy (dostawcy sprzętu). Posiadanie serwisu na terenie Polski, niezależnie od serwisu producenta, czas reakcji serwisu max. 48 godzin. Serwis po dostawie przeszkoli personel w zakresie użytkowania, mycia, dezynfekcji, sterylizacji i konserwacji narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6175,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Pakiet 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wchłanialny hemostatyk uszczelniający na bazie kolagenu Hemostatyk uszczelniający, miękki, cienki, sprężysty i elastyczny opatrunek z kolagenu uzyskiwanego z bydlęcej skóry właściwej, pokryty powłoką z NHS-PEG (glutaran tetrasukcynoimidylu eteru pentaerytrytolowego glikolu polietylenowego). Przykładana do tkanki biała strona jest pokryta cienką warstwą NHS-PEG, która zapewnia ścisłe przyleganie, a dzięki temu uszczelnienie krwawiącej powierzchni i jednoczesną indukcję hemostazy. Dzięki elastycznej strukturze, jego umieszczenie w miejscu, w którym wymagane jest osiągnięcie hemostazy jest łatwo kontrolowane. Dla rozróżnienia, strona bez powłoki jest oznaczona niebieskimi kwadratami z biokompatybilnego barwnika. Przewidywane zapotrzebowanie: - rozmiar 2,7 cm x 2,7 cm - 12 szt. - rozmiar 4,5 cm x 4,5 cm - 12 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6684,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Pakiet 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ssaki jednorazowe stalowe z regulacją siły ssania 1. Jednorazowy, sterylny ssak stalowy neurochirurgiczny zagięty 150° z uchwytem plastikowym - oznaczenie kolor zielony, z regulacją siły ssania-otwór 1,5mm, długość części roboczej 130mm, średnica 6CH/2mm zewn, śr. wewn. 1,45mm. 2. Jednorazowy, sterylny ssak stalowy neurochirurgiczny zagięty 150° z uchwytem plastikowym - oznaczenie kolor niebieski, z regulacją siły ssania-otwór 1,5mm, długość części roboczej 130mm, średnica 9CH/3mm zewn, śr. wewn. 2,54mm. 3. Jednorazowy, sterylny ssak stalowy neurochirurgiczny zagięty 150° z uchwytem plastikowym - oznaczenie kolor biały, z regulacją siły ssania-otwór 1,5mm, długość części roboczej 130mm, średnica 12CH/4mm zewn, śr. wewn. 3,0mm. Łączna ilość ww. asortymentu w skali 24 miesięcy wynosi 480 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6220,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Pakiet 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaciski do mocowania płata kostnego z materiału PEEK System mocujący w anatomicznej pozycji płat kostny po kraniotomii, miejsce implantacji w szczelinie (12mmm i 16mm) lub w otworze po trepanacji (22mm) -wykonany z materiału PEEK, przezierny dla promieni RTG i NMR -podwójny mechanizm zamykający, -nie wymaga dodatkowych narzędzi do zamocowania -rozmiary: 12mm, 16m, 22mm, rozmiary kodowane kolorami uchwytów -dopasowanie do wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni czaszki -niski profil płytki 0,9-1,0mm -sterylny, jednorazowy, -pakowany pojedynczo Łączna ilość ww. asortymentu w skali 24 miesięcy wynosi 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.