eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk i skóry. Dostawa środków do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu szpitalnego oraz powierzchni i pomieszczeń szpitalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Bydgoszcz: Dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk i skóry. Dostawa środków do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu szpitalnego oraz powierzchni i pomieszczeń szpitalnych
Numer ogłoszenia: 63152 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk i skóry. Dostawa środków do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu szpitalnego oraz powierzchni i pomieszczeń szpitalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk i skóry, dostawa środków do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu szpitalnego oraz powierzchni i pomieszczeń szpitalnych oraz innych produktów w zakresie następujących grup; Grupa 1 - Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni. Grupa 2 - Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni. Grupa 3 - Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni. Grupa 4 - Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni. Grupa 5 - Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni. Grupa 6 - Preparat do dezynfekcji chirurgicznej higienicznej rąk. Grupa 7- Preparat do dezynfekcji błon śluzowych. Grupa 8 - Preparat do dezynfekcji błon śluzowych. Grupa 9 - Preparat do dezynfekcji chirurgicznej higienicznej rąk. Grupa 10 - Preparat do dezynfekcji skóry pola operacyjnego. Grupa 11 - Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi. Grupa 12 - Preparat do dezynfekcji chirurgicznej rąk. Grupa 13 - Preparat do dezynfekcji i pielęgnacji narzędzi. Grupa 14 - Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjkach ultradźwiękowych. Grupa 15 - Preparat do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i inkubatorów. Grupa 16 - Preparat do nawilżania narzędzi na czas transportu i wstępnej dezynfekcji. Grupa 17 - Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni szpitalnych. Grupa 18 - Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni szpitalnych. Grupa 19 - Preparat do dezynfekcji powierzchni. Grupa 20 - Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, jamy ustnej i gardła Grupa 21 - Płyn do systemu dekontaminacji pomieszczeń do urządzenia Nocospray. Grupa 22 - Nadtlenek wodoru. Grupa 23 - Inne produkty- olej do konserwacji i łożyskowania narzędzi chirurgicznych. Grupa 24 - Płyny do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjkach automatycznych. Grupa 25 - Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni szpitalnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż odpowiednio dla poniższych grup w PLN: Grupa 1 - 9 400 zł. Grupa 2 - 15 200 zł. Grupa 3 - 19 600 zł. Grupa 4 - 37 100 zł. Grupa 5 - 8 700 zł. Grupa 6 - 15 800 zł. Grupa 7 - 7 200 zł. Grupa 8 - 55 200 zł. Grupa 9 - 13 500 zł. Grupa 10 - 3 900 zł. Grupa 11 - 19 600 zł. Grupa 12 - 5 700 zł. Grupa 13 - 36 500 zł. Grupa 14 - 16 300 zł. Grupa 15 - 3 700 zł. Grupa 16 - 6 000 zł. Grupa 17 - 37 000 zł. Grupa 18 - 1 700 zł. Grupa 19 - 23 300 zł. Grupa 20 - 7 600 zł. Grupa 21 - 54 600 zł. Grupa 22 - 1 200 zł. Grupa 23 - 4 000 zł. Grupa 24 - 36 100 zł. Grupa 25 - 14 500 zł. Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej grupy zobowiązany jest przedłożyć dokument/y na sumę wartości wymaganych dla oferowanych grup

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Aktualne raporty końcowe z badań wyrobów medycznych wydane przez jednostkę notyfikowaną - dla środków dezynfekcyjnych - wyrobów medycznych - dotyczy grup: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 24 poz.1, 25. 2. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679 z późn. zm. ), tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności. ( Zamawiający będzie miał prawo na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub w trakcie obowiązywania umowy wezwać Wykonawcę do przedłożenia deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności ) - oświadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 8 do SIWZ - dotyczy wyrobów medycznych - dotyczy grup: 1,2,3,4,5,21,22,23,24. 3. Aktualne materiały dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( np. ulotki informacyjne, karty katalogowe opisy, prospekty lub broszury lub instrukcja lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty potwierdzające wszystkie wymagane parametry - dotyczy wszystkich grup i pozycji w ramach grupy. 4. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia oraz raporty końcowe z badań produktów biobójczych wydane przez jednostki notyfikowane - dla środków dezynfekcyjnych - produktów biobójczych - dotyczy grup: 6,19. 5. Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normą wykazaną w przedmiocie zamówienia - dotyczy grupy 12. 6. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia oraz charakterystyki produktu leczniczego - antyseptyki - produkty lecznicze - dotyczy grup: 7,8,9,10,11,12. 7. Aktualny dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami i parametrami określonymi przez prawo polskie i Unii Europejskiej - dokument - zgłoszenie kosmetyku do bazy CPNP, zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu europejskiego i rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych - dotyczy grupy 20 lub oświadczenie Wykonawcy, lub dokument, z którego wynikało będzie dokonanie takiego zgłoszenia z podaniem numeru referencyjnego zgłoszonego kosmetyku. 8. Aktualne karty charakterystyki - dotyczy grup: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,21,22,24,25

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 3. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 3.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 3.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2 i III.4.4 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b) wspólny formularz oferty oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.1 i III.5, podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 3.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 3.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w sekcji III.4.3.1 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego 2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy, 3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4) sposobu ich konfekcjonowania, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania, 5) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami, 6) zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 7) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie. 8) W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy zgodnie z zapisem pkt 7 strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 9) Strony dopuszczają możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 10) W przypadku pojawienia się w ofercie handlowej Wykonawcy odpowiednika, któregokolwiek, kilku lub wszystkich produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, o parametrach nie gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia/szczegółowym formularzu cenowym, o cenie niższej niż cena produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zastąpienia produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy na produkt/wyrób o cenie niższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018. Cena SIWZ-10 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer sprawy: NZZ/17/D/15. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter w dniu 30.03.2015 r. o godzinie 12:00. 3. Wykonawca, który złoży ofertę po wyznaczonym terminie składania ofert zostanie niezwłocznie o tym poinformowany. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez jej otwierania. 4. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Arkadiusz Kuziemski - Zespół Kontroli Zakażeń Szpitalnych - tel. (052) 36-55-729 w zakresie zadań 1-12 , w godz. 7: 30 -15:00;Grażyna Domarus - Dział Centralnej Sterylizacji w zakresie zadań 13-25 , w godz. 7: 30 -15:00; Piotr Jurak - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. (052) 36-55-296, fax. (052) 36-55-496, lok. 018, w godz. 7: 30 -15:00. 6. Adres poczty elektronicznej: E-mail: przetargi@biziel.pl. 7. NIP: 953 258 22 66, REGON: 340517145. 8. Telefony: (52) 36-55-296, 36-55-352. faksy: ( 52) 36-55-496, 36-55-752. 9. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 9.1. SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 9.2. Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 9.3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 9.4. Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 9.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl 10. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i dokument wyszczególnione w sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniu i dokumencie. Z treści dokumentu i oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 11. Wartości podane w dokumentach w walutach obcych będą przeliczane według tabeli A kursów średnich walut obcych ogłoszonych przez Narodowy Bank Polski w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych ( dotyczy kwot określonych w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu ). Informacja o w/w kursach dostępna min. na stronie internetowej: www.nbp.pl. W przypadku gdy Narodowy Bank Polski nie będzie ogłaszał wyżej wymienionych kursów średnich w dniu, w którym nastąpiła publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający w takiej sytuacji, będzie dokonywał przeliczeń według tabeli A kursów średnich walut obcych opublikowanych ostatniego dnia publikacji, przed terminem opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wartości przeliczenie będą z dokładnością do czterech miejsc po przecinku 12. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. - rozdział V SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 pn. - przedmiot zamówienia 14. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Magazynów/Centralna Sterylizacja w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w godzinach od 8:00 - 14:00 - dotyczy wszystkich grup. 15. Terminy płatności: Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni w formie przelewu na konto Wykonawcy od daty wystawienia faktury. 16. Kryteria oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryterium podanego poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami dla wszystkich grup: Nazwa kryterium Waga kryterium Cena. 97%. Termin realizacji bieżącego zamówienia. 3%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 97 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: termin realizacji bieżącego zamówienia - wskaźnik T - obliczony będzie według wzoru: T = ( Tp / Tmax ) x 3 [ % ]. Gdzie: Tp - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Tmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Tp: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia: 5 dni roboczych - 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia: w ciągu 3 - 4 dni roboczych - 50 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia: w ciągu 1 - 2 dni roboczych - 100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie Tmax =100 pkt = 3%. Uwaga: Każde zaoferowanie terminu realizacji bieżącego zamówienia przez wykonawcę może nastąpić tylko w okresach dniowych. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach. C) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T. Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. T - termin realizacji bieżącego zamówienia. Uwaga: Kryteria oceny ofert - cena i termin realizacji bieżącego zamówienia będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. 4.Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji chirurgicznej higienicznej rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji chirurgicznej higienicznej rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji skóry pola operacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i drobnymi zabiegami medycznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji chirurgicznej rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i pielęgnacji narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjkach ultradźwiękowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i inkubatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Grupa 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do nawilżania narzędzi na czas transportu i wstępnej dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Grupa 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni szpitalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Grupa 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni szpitalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Grupa 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Grupa 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, jamy ustnej i gardła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Grupa 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do systemu dekontaminacji pomieszczeń do urządzenia Nocospray.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Grupa 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadtlenek wodoru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.53.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Grupa 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne produkty- olej do konserwacji i łożyskowania narzędzi chirurgicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Grupa 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjkach automatycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Grupa 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni szpitalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin realizacji bieżącego zamówienia - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.