Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Sucha Beskidzka: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU ZACHEŁMNA.
Numer ogłoszenia: 63108 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 874 15 52, faks (033)8741552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU ZACHEŁMNA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Pozyskanie danych cyfrowych i dokumentacji geodezyjno-prawnej z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Mieniem Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej, w tym z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej w Suchej Beskidzkiej (PODGiK) oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. . - Aktualizacja i weryfikacja przebiegu oraz oznaczeń konturów klasyfikacyjnych pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami. - Weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz. - Opracowanie projektu przebiegu odcinków linii brzegowych wód publicznych i urządzeń w oparciu o przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239 , poz. 2019). - Weryfikacja i uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji dotyczących stanów prawnych nieruchomości oraz właścicieli i władających. - Weryfikacja terenowa i aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków, aktualizacja użytków gruntowych - Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali. - Skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. - Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony. - Zaimplementowanie zintegrowanych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego funkcjonującego w Starostwie. - Skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania, mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, projekt umowy (PODPISANY), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej jest udostępniony zainteresowanym oferentom w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b, pok.Nr3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - sekretariat Wicestarosty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Pełnienie funkcji fizyka medycznego
- Dostawa młodych ziemniaków
- Renowacja budynku Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie ul. Kolejowa 9
- Renowacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim przy ul. Orkana 24
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Suchej Beskidzkiej, w tym przebudowa kotłowni i odnowienie elewacji z częściową termomodernizacją
- Remont budynków w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej polegający na wymianie pokrycia dachowego bez zmiany konstrukcji dachu
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa placu przed szkołą - ułożenie kostką brukową
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rewitalizacja budynku przy ul. Warszawskiej 26A i 26B we Wrześni wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego poprzez zasilanie wodami opadowymi z terenu wsi Wierzchlas
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.