To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-11
Ogłoszenie nr 63103 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
Rzeszów: Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz Urzędów Skarbowych woj. podkarpackiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362517 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362698 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
001023003, ul.
ul. Geodetów
1,
35-959
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 503 600, faks
178 521 130, e-mail
is.przetargi@pk.mofnet.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz Urzędów Skarbowych woj. podkarpackiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1801.LO2.260.34.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie kompleksowych usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych polegających na naprawie i konserwacji a także wymianie części eksploatacyjnych w szczególności: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, i inne części zamienne, (bez tonerów), umożliwiająca wykonanie w okresie realizacji zamówienia wydruków w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych, skanerach i faksach zwanych dalej "urządzeniami" eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i urzędach skarbowych województwa podkarpackiego w zamian za opłatę wyliczaną w oparciu o liczbę wykonanych pakietów (jeden pakiet = 100 wydrukowanych stron formatu A4 lub A3, przy czym udział procentowy wydruków formatu A3 w stosunku do wydruków formatu A4 wynosi około 0,1%) na tych urządzeniach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50323000-5
Dodatkowe kody CPV:
50313000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: świadczenie obsługi serwisowej tj. usługi naprawy, konserwacji i przeglądu drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, na część 1, w wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty złożone przez następujących Wykonawców: 1. PRINTNONSTOP Sp. z o.o. Sp.K., ul. Zawieprzycka 8L, 20-228 Lublin; cena brutto oferty wynosi 200 756,84 zł. 2. Office Team s.c., R. Stręk, Z. Jastrząb, ul. Boya Żeleńskiego 6A, 35-105 Rzeszów; cena brutto oferty wynosi 132 189,28 zł. Oferta ta podlega odrzuceniu. Niepodlegająca odrzuceniu oferta jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), jednak cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 150 081,12 zł brutto. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: świadczenie obsługi serwisowej tj. usługi naprawy, konserwacji i przeglądu drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, na część 1, w wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty złożone przez następujących Wykonawców: 1. PRINTNONSTOP Sp. z o.o. Sp.K., ul. Zawieprzycka 8L, 20-228 Lublin; cena brutto oferty wynosi 123 082,96 zł. 2. Office Team s.c., R. Stręk, Z. Jastrząb, ul. Boya Żeleńskiego 6A, 35-105 Rzeszów; cena brutto oferty wynosi 87 273,62 zł. Oferta ta podlega odrzuceniu. Niepodlegająca odrzuceniu oferta jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), jednak cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 92 009,82 zł brutto. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.