eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Szczecina w zakresie oznakowania pionowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Szczecin: Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Szczecina w zakresie oznakowania pionowego
Numer ogłoszenia: 63084 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27479 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Szczecina w zakresie oznakowania pionowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Szczecina w zakresie oznakowania pionowego. 2.Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług związanych z oznakowaniem pionowym dróg.Rodzaje usług oraz orientacyjny zakres wyszczególnione są w załączniku nr 1A do SIWZ. Schematy urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: rys. 1 - element D-l zabezpieczający drzewa rys. 2 - słupek ozdobny do bariery łańcuchowej rys. 3 - ramka do bariery ozdobnej rys. 4 - słupek do barierki ochronnej rys. 5 - słupek żeliwny ozdobny typu S 6 rys. 6 - barierka ochronna rys. 6/1 - słupek do barierki ochronnej rys. 6/2 - sposób montażu słupka (z elementem kotwiącym) rys. 6/3 - sposób montażu słupka (z fundamentem betonowym) rys. 7 - słupek ozdobny z elementem A-I rys. 8 - tabliczka informacyjna z nazwą ulicy rys. 9 - półkule betonowe rys. 10 - barierka ochronna rys. 11/1 - azyl - element środkowy rys. 11/2 - azyl- element zewnętrzny rys. 11/3 - azyl - element narożny rys. 12 - pachołki betonowe rys. 13 - uchwyt do tabliczki z nazwą ulicy 3. Terminy realizacji zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług awaryjnych w poniższych terminach: a) w ciągu jednego dnia na drogach kategorii krajowych, b) w ciągu dwóch dni na drogach kategorii wojewódzkich i powiatowych, c) w ciągu trzech dni na drogach kategorii gminnych, licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres prac. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług planowych w terminie do 30 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres usług. 4. Warunki realizacji zamówienia. 1) wykonawca musi dysponować minimum 4 brygadami roboczymi co najmniej 3 osobowymi, w tym w każdej brygadzie znajdzie się osoba uprawniona do kierowania ruchem; 2) wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy musi dysponować zapleczem magazynowo - sprzętowym w granicach administracyjnych miasta Szczecina. 3) wykonawca zobowiązany jest montować znaki drogowe w sposób uniemożliwiający ich obrót, 4) wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejącej nawierzchni w przypadku montażu słupków, barier, konstrukcji bramowych, itp., 5) montaż urządzeń zabezpieczenia ruchu, tj. barier w ramkach, słupków do barier łańcuchowych, słupków do barier w ramkach, pachołków kabłąkowych zabezpieczających drzewa, uchwytów do tabliczek z nazwą ulicy, według załącznika nr 9 do SiWZ (rysunki 1 - 13), 6) wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcy rękojmi, 7) wykonawca zobowiązany jest utrzymywać telefoniczne pogotowie awaryjne: a) w dni robocze w godzinach 1500 - 600 b) w dni wolne od pracy przez całą dobę, 7) wykonawca zobowiązany jest przekazywać faksem zamawiającemu oraz Dyżurnemu Technicznemu Miasta wykaz osób pełniących dyżur wraz z ich numerami telefonu, 8) Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do postępowania w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo Ochrony Środowiska z dn. 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 25 poz. 150 z 2008 r. z późn. zmianami) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r. z późn. zmianami) z aktami wykonawczymi do ww. - zgodnie z oświadczeniem w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zakresu zamówienia. 5. Warunki rozliczania i finansowania zamówienia: 1) zamawiający nie przewiduje zaliczek i waloryzacji cen jednostkowych oraz stawki roboczogodziny; 2) usługi określone w ofercie cenowej stanowiącej załącznik nr 1A do siwz rozliczane będą w sposób: iloczyn obmiaru wykonanych i odebranych usług oraz cen jednostkowych ryczałtowych, zawartych w tej tabeli; 3) w przypadku konieczności wykonania usług z zakresu oznakowania pionowego innych niż wyszczególnione w załączniku nr 1A do siwz, prace te rozliczne będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym metodą szczegółową z zastosowaniem oferowanych wskaźników narzutu do kosztorysowania: a) stawka roboczogodziny bez narzutów r-g (PLN) b) koszty pośrednie Kp (%) c) koszty zakupu materiałów Kz (%) d) zysk Z (%) Po wyborze przez zamawiającego producenta - dostawcy materiałów nowych do oznakowania, wykonawca zastosuje ceny tych materiałów i pracy sprzętu, przy czym ceny jednostkowe materiałów koniecznych dla wykonania powyższych usług i pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny bez kosztów zakupu i średnie ceny pracy sprzętu z kwartału poprzedzającego okres realizacji usług, określone w informatorach SEKOCENBUD wydawanych przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa PROMOCJA. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się ceny wynikające z dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu materiału, pracy sprzętu. Cena kosztorysowa jest sumą: iloczynów ilości wykonanych i odebranych jednostek obmiarowych, jednostkowych nakładów rzeczowych (robocizny, materiałów, sprzętu określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych) i ich cen oraz doliczonych odpowiednio kosztów pośrednich, kosztów zakupu materiałów, zysku, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług - według formuły: C = R + M + S + Kp (R + S) + Kz (M) + Z (R + S + Kp) + podatek VAT gdzie: C - cena kosztorysowa R - iloczyn nakładów rzeczowych robocizny, stawki roboczogodziny, obmiaru M - iloczyn nakładów rzeczowych materiałów, ich cen, obmiaru S -iloczyn nakładów rzeczowych pracy sprzętu, ich cen, obmiaru Kp -koszty pośrednie liczone od R + S Kz -koszty zakupu materiałów liczone od M Z -zysk liczony od R + S + Kp 4) płatności będą realizowane na podstawie faktur wystawionych po wykonaniu i odbiorze zleconego zakresu usług, w terminie 21 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania faktury wraz z kopią protokołu odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inżynieria Lądowa Spółka z o.o., ul. Piesza 22, 70-663 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 699942,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 494989,17

  • Oferta z najniższą ceną: 494989,17 / Oferta z najwyższą ceną: 671710,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.