eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-11



Ogłoszenie nr 630829-N-2017 z dnia 2017-12-11 r.

Muzeum Okręgowe w Tarnowie: Wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85001230900000, ul. Rynek  3 , 33100   Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 212 149, e-mail promocja@muzeum.tarnow.pl, faks 14 6212149 wew. 11.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.tarnow.pl, https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.muzeum.tarnow.pl, https://bip.malopolska.pl/mowtarnowie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Muzeum Okręgowe w Tarnowie, Rynek 3, 33-100 Tarnów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie
Numer referencyjny: ZP46/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykonanie usługi ochrony fizycznej przez jednoosobowe posterunki w obiekcie: Zamek w Dębnie, Dębno 189, 32-852 Dębno. 1) Bezpośrednia ochrona fizyczna, wykonywana będzie w dni powszednie i dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, z tym, że: a) od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) ochrona fizycznie będzie wykonywana w godzinach: 15.45 - 8.15, co daje łącznie 16.5 godziny ochrony na dobę na posterunku, b) od soboty do niedzieli (2 dni w tygodniu) oraz w dni ustawowo wolne od pracy ochrona fizycznie będzie wykonywana całodobowo, co daje łącznie 24 godziny ochrony na dobę, na posterunku. 2. Wykonanie usługi całodobowego monitorowania sygnałów elektronicznych systemów alarmowych w następujących obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie: 1) Ratusz, Rynek 1, 33-100 Tarnów, 2) Kamienica Rynek 3, 33-100 Tarnów, Rynek 3, 3) Muzeum Etnograficzne, ul. Krakowska 10, 33-100 Tarnów 4) Muzeum Wincentego Witosa w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 698, 5) Muzeum Zamek w Dębnie, Dębno 189, 32-852 Dębno, 6) Muzeum Dwór w Dołędze, Dołęga 10, 32-821 Zaborów, 7) Zagroda Curyłowej w Zalipiu, Zalipie 135, 33-210 Olesno, 8) Pomieszczenia w kamienicy Rynek 16, 33-100 Tarnów, 9) Pomieszczenie Galerii "Panorama" na Dworcu PKP, Pl. Dworcowy 4, 33-100 Tarnów, UWAGA 1: Wykonawca musi dysponować całodobowym stanowiskiem zdalnego monitorowania elektronicznych systemów alarmowych, do którego podłączy sygnały alarmowe z obiektów wymienionych w pkt 2 za pomocą dwu stopniowego toru transmisji, (radiowego, tel. łącze), i zapewni interwencję w przypadku pojawienia się alarmu adekwatną do zagrożenia, w tym interwencję zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego (za który Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat) w terminie nie dłuższym niż 5 minut w Tarnowie i 15 minut w Wierzchosławicach oraz 20 minut w Dołędze, Zalipiu i Dębnie od momentu zaistnienia i potwierdzenia alarmu. UWAGA 2: Koszt podłączenia torów monitorowania systemów sygnalizacji wraz z urządzeniami Zamawiającego do stanowiska monitorowania Wykonawcy należy wliczyć w cenę usługi monitorowania. UWAGA 3: Usługa całodobowego monitorowania sygnałów elektronicznych systemów alarmowych dla Muzeum Dwór w Dołędze od IV kw. 2018 r. 3. Wykonanie usługi serwisowania systemów alarmowych w następujących obiektach: 1) Kamienica Rynek 3, 33-100 Tarnów, Rynek 3, 2) Ratusz, Rynek 1, 33-100 Tarnów, 3) Muzeum Etnograficzne, ul. Krakowska 10, 33-100 Tarnów 4) Muzeum Wincentego Witosa w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 698, 5) Muzeum Zamek w Dębnie, Dębno 189, 32-852 Dębno, 6) Muzeum Dwór w Dołędze, Dołęga 10, 32-821 Zaborów, 7) Zagroda Curyłowej w Zalipiu, Zalipie 135, 33-210 Olesno, 8) Pomieszczenia w kamienicy Rynek 16, 33-100 Tarnów, 9) Pomieszczenie Galerii "Panorama" na Dworcu PKP, Pl. Dworcowy 4, 33-100 Tarnów, UWAGA 1: Serwisowanie zabezpieczeń elektronicznych należy przeprowadzać nie rzadziej niż raz na kwartał. Wszystkie prace związane z przeglądami, modernizacją i konserwacją zabezpieczeń elektronicznych dokumentuje się w formie książki przeglądów. Osoba wykonująca czynności w zakresie konserwacji zabezpieczeń powinna posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Wojewódzką Komendę Policji. UWAGA 2: Usługa serwisowania systemów alarmowych dla Muzeum Dwór w Dołędze od IV kw. 2018 r. Usługa serwisowania systemów alarmowych dla Zagrody Curyłowej w Zalipiu: cz. 1 od podpisania umowy (Zagroda Felicji Curyłowej), cz. 2 od IV kw. 2018 r. (Chata Łączyńskiej). 4. Ochrona imprez i wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Zamawiającego. 1) Podstawą obliczenia kosztu tych zleceń będzie cena, którą przedstawi wykonawca w ofercie do niniejszego zamówienia. 2) Przewidywana liczba wydarzeń w ciągu roku: 2 wydarzenia, w tym przewidywana liczba godzin: 350 godz. 5. Wykonanie asysty (konwoju) przy transporcie muzealiów na zlecenie Zamawiającego po uprzedniej akceptacji formy asysty zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1) Podstawą obliczenia kosztu tych zleceń będzie cena, którą przedstawi Wykonawca w ofercie do niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga określenia przez Wykonawcę: a) ceny z tytułu asysty przy konwojowaniu własnym transportem Zamawiającego (osobo-godzina), b) ceny z tytułu konwojowania transportu z udziałem samochodu konwojującego Wykonawcy (osobo-godzina + cena za km). 6. Usługi będące przedmiotem zamówienia należy wykonać według obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zgodnie z: a) ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 z póź. zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, b) Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia ochronie podlegają obiekty zabytkowe funkcjonujące jako muzea dostępne dla publiczności. 1) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie ochrony fizycznej będzie należeć w szczególności: a) bezpośrednia ochrona fizyczna, połączona obsługą central elektronicznych zabezpieczeń antywłamaniowych i przeciwpożarowych, b) kontrola ruchu osobowo-towarowego, c) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, d) codzienna kontrola nienaruszalności drzwi, otworów okiennych oraz stanu oświetlenia, e) przeciwdziałanie uszkodzeniom i dewastacji obiektów, f) nadzór i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania, g) podejmowanie akcji ratowniczych w przypadku pożaru, awarii technicznych i innych nieprzewidzianych zdarzeń oraz utrzymanie łączności z odpowiednimi służbami i upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, h) odpieranie bezprawnych zamachów na mienie powierzone do ochrony przy użyciu środków dozwolonych prawem, współmiernych do zagrożenia, i) niezwłoczne powiadomienie organów ścigania i osób upoważnionych ze strony Zamawiającego o czynach przestępczych i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionego obiektu oraz podejmowanie nie cierpiących zwłoki czynności związanych z zabezpieczeniem śladów i dowodów postępowania, j) prowadzenie stosownej dokumentacji, w szczególności raportu zmianowego, książki wydawania i zdawania kluczy, rejestru osób wchodzących na teren obiektów podczas sprawowania ochrony obiektów - przedkładane na każde żądanie Zamawiającego, k) prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren Muzeum poza godzinami pracy Muzeum, l) utrzymywanie ładu i porządku w rejonie posterunku, 2) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania elektronicznych systemów alarmowych należeć będzie w szczególności: a) połączenie central systemu alarmowego w wymienionych obiektach Muzeum z centralą monitorowania u Wykonawcy za pomocą dwu stopniowego toru transmisji (radiowego, tel. łącze), b) całodobowy dozór sygnałów na centrali monitorowania Wykonawcy przez dyżurnego operatora oraz umożliwienie Zamawiającemu wydruku zdarzeń obiektów monitorowanych, c) w przypadku zaistnienia alarmu (wywołanego napadem, włamaniem, lub innym zagrożeniem) albo w przypadku stwierdzenia braku transmisji sygnałów z danego obiektu dyżurny operator wysyła grupę interwencyjną, powiadamia upoważnionego pracownika Muzeum lub ew. we współdziałaniu z posterunkiem ochrony fizycznej, decyduje o wysyłaniu zmotoryzowanej grupy interwencyjnej oraz w razie potrzeby informuje najbliższą jednostkę Policji lub inne służby interwencyjne. Czas dotarcia zmotoryzowanej grupy interwencyjnej do obiektów monitorowanych w Tarnowie nie może być dłuższy niż 5 minut, do Muzeum Wincentego Witosa w Wierzchosławicach nie może być dłuższy niż 15 min, do Muzeum Dwór w Dołędze Zagroda Curyłowej w Zalipiu, Zamek w Dębnie nie może być dłuższy niż 20 minut. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z interwencją grup interwencyjnych (w tym zmotoryzowanych), d) powiadomienie Zamawiającego o każdej interwencji i przekazanie mu raportu z interwencji. 3) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie serwisowania systemów alarmowych należeć będzie w szczególności: a) niezwłocznie wykonanie, wszelkich napraw mających na celu przywrócenie pełnej sprawności systemów alarmowych. Naprawa nastąpi nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego usterki i wymaga spisania notatki służbowej potwierdzonej przez osobę upoważnioną w Muzeum. Koszt urządzeń podlegających wymianie po przedstawieniu i akceptacji kosztów ponosi Zamawiający. Koszty naprawy (rozumianej jako skuteczne przywrócenie pełnej sprawności systemów od momentu zgłoszenia) i dojazdu Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu określonym w formularzu ofertowym. b) wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń systemu alarmowego raz na kwartał oraz odnotowanie ich przeprowadzenia w "książce przeglądu serwisowego", znajdującej się u Zamawiającego, którego upoważniony przedstawiciel potwierdzi dokonanie tych czynności. Koszty dojazdu do wszystkich obiektów Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu za serwisowanie, c) dostarczenie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramy przeglądów i konserwacji w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, d) okresowe przeglądy i konserwacje odbywać się będą w dniach roboczych i w godzinach pracy poszczególnych obiektów Zamawiającego, e) wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń systemów alarmowych zgodnie z Rozporządzeniem MKiDN z dnia 2 września 2014 w sprawie w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą, specyfikacjami technicznymi i aktualnymi normami. f) wykonanie na zamówienie Zamawiającego, dodatkowego przeglądu lub konserwacji za odrębną odpłatnością. Podstawą do obliczenia kosztów tych zleceń będą ceny, które wykonawca przedstawi w ofercie do niniejszego zamówienia, g) wykonanie w ramach przeglądów i konserwacji niezbędnych napraw systemu alarmowego i usuwanie usterek, po przedstawieniu protokołu konieczności i kosztorysów, h) zmiana kodów dostępu według potrzeb Zamawiającego, 4) Zamawiający może zwiększyć liczbę obiektów poddanych ochronie poprzez monitorowanie oraz serwisowanie. W takim przypadku Wykonawca bez zwiększania wynagrodzenia automatycznie dokona podłączenia dwóch torów monitorowania systemów sygnalizacji wraz z urządzeniami Zamawiającego do stanowiska monitorowania Wykonawcy. Podstawą do obliczenia kosztów monitorowania oraz serwisowania tych zleceń będą ceny, które Wykonawca przedstawi w ofercie do niniejszego zamówienia. 5) Gospodarka kluczami - otwieranie i zamykanie obiektu przez pracownika Muzeum w obecności pracownika ochrony: a) obiekt Kamienica Rynek 3, 33-100 Tarnów: ? klucze do obiektu w użytkowaniu do Rynku 3 przechowywane u dyżurnego stacji dowodzenia monitoringu Wykonawcy, ? otwieranie: godz. 6.45, zamykanie: 15.45 z uwzględnieniem dostępności obiektu w sezonie letnim/zimowym, podczas dyżurów sobotnio - niedzielnych, dodatkowo w zależności od potrzeb Muzeum (tzw. otwieranie/zamykanie na telefon) bez jakichkolwiek ograniczeń, w tym: podczas wernisaży i innych dodatkowych imprez organizowanych przez MOT, ? otwieranie i zabezpieczenie obiektu w sytuacjach nadzwyczajnych (pożar , włamanie inne sytuacje żywiołowe, awarie systemów) wraz z powiadomieniem osób upoważnionych Muzeum, b) klucze awaryjne do pozostałych obiektów na terenie Tarnowa: ? klucze alarmowe do obiektu przechowywane są u dyżurnego stacji dowodzenia monitoringu Wykonawcy, ? klucze awaryjne zostaną przekazane protokołem przekazania/przejęcia pod ochronę mienia, c) koszt otwierania i zamykania obiektów (w tym "na telefon") związanych z gospodarką kluczami na terenie Tarnowa należy wliczyć w cenę usługi ochrony. 6) Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca musi posiadać własne kanały łączności umożliwiające stały kontakt z jego pracownikami ochrony na terenie Muzeum, b) Wykonawca musi posiadać własne zmotoryzowane grupy interwencyjne, w obsadzie min. dwóch pracowników ochrony fizycznej. c) Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcy monitoringu elektronicznych systemów alarmowych, d) Wykonawca wyznaczy do wykonania zamówienia niezbędną liczbę pracowników, zapewniając ochronę przez cały okres trwania umowy stosownie do wymogów, e) pracownicy będą wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) Wykonawca wymieni pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, g) pracownicy ochrony realizujący zadanie ochrony na posterunkach w Muzeum muszą posiadać jednolite umundurowanie i identyfikatory, h) wszelkie zmiany w obsadzie posterunków Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego nie później niż na 5 dni przed wprowadzeniem zmian, i) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji i wiadomości, które uzyskał w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Powyższe zobowiązanie ma charakter bezterminowy. 7) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia w zakresie serwisowania systemów alarmowych podwykonawcom. Osoba wykonująca czynności w zakresie konserwacji zabezpieczeń powinna posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Wojewódzką Komendę Policji. 8) Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym obiekcie oraz stosowania się do poleceń właściwego pracownika Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia tego rodzaju będzie możliwe w przypadku pozyskania nowych budynków przez Zamawiającego i może dotyczyć zarówno monitoringu jak i dozoru fizycznego. Zwiększenie zakresu umowy będzie skutkować zwiększeniem wysokości wynagrodzenia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2213).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, minimum jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej osób i mienia w budynku/ach użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości min 100 000 zł brutto, Budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Budynek zamieszkania zbiorowego - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny. W przypadku świadczeń ciągłych Wykonawca może wykazać usługi wykonywane z zastrzeżeniem, iż wykonana część usługi do dnia składania ofert wynosi co najmniej 10 miesięcy, a wartość usługi zrealizowanej w tym okresie wynosi min 100 000 zł brutto. b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia, c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, o której mowa w art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Osoba ta będzie serwisowała systemy alarmowe. Zamawiający oceni spełnianie opisanych warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 Pzp zamawiający żąda: oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowodów potwierdzających, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (oświadczenia lub dowody wymienione w pkt 1 wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania/ koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 2)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania osobami (Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: * pieniądzu; * poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; * gwarancjach bankowych; * gwarancjach ubezpieczeniowych; * poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na konto Muzeum Okręgowego w Tarnowie:


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto za jedną godzinę ochrony fizycznej 40,00
Cena brutto za monitorowanie systemów alarmowych 5,00
Cena brutto za serwisowanie systemów alarmowych 5,00
Cena brutto za ochronę imprez 3,00
Cena brutto asysty przy konwojowaniu własnym transportem Zamawiającego1,00
Cena brutto z tytułu konwojowania transportu z udziałem samochodu konwojującego Wykonawcy1,00
Cena brutto z tytułu naprawy systemów alarmowych i dojazdu5,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia15,00
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia15,00
Okres gwarancji w zakresie napraw systemów alarmowych10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w przypadku: a) zmiany przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.), b) zmiany koncepcji ochrony Muzeum, która to zmiana spowoduje konieczność dokonania zmian treści niniejszej umowy, c) konieczności wprowadzenia zmian w ochronie Muzeum Okręgowego w Tarnowie, d) zmiana podwykonawcy na innego lub rezygnacja z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy. 2. Strony umowy dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek z przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.