eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Szastarka w 2017 r poprzez wykonanie usług związanych z zakupem, dostawą, rozłożeniem oraz zagęszczeniem materiału kamiennego, pracą równiarki i walca w istniejących pasach dróg gminnych, wskazanych przez Zamawiającego Numer referencyjnyZP.271.II.6.17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63058 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Szastarka: Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Szastarka w 2017 r poprzez wykonanie usług związanych z zakupem, dostawą, rozłożeniem oraz zagęszczeniem materiału kamiennego, pracą równiarki i walca w istniejących pasach dróg gminnych, wskazanych przez Zamawiającego Numer referencyjny: ZP.271.II.6.17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46603


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka, krajowy numer identyfikacyjny 83040965000000, ul.   , 23225   Szastarka, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 158 714 104, faks 158 714 130, e-mail szastarka@bazagmin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gminaszastarka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Szastarka w 2017 r poprzez wykonanie usług związanych z zakupem, dostawą, rozłożeniem oraz zagęszczeniem materiału kamiennego, pracą równiarki i walca w istniejących pasach dróg gminnych, wskazanych przez Zamawiającego Numer referencyjny: ZP.271.II.6.17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) dostawa materiału kamiennego frakcji 0-31,5mm w ilości około 770 ton wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem walcem, przy średniej grubości 10-15 cm (gdzie udział kruszywa łamanego w składzie mieszanki winien wynosić min. 60%, b) dostawa kamienia wapiennego (potoczna nazwa opoka/parchlak) w ilości około 1220 ton wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem walcem ( przy średniej grubości 15-20 cm) c) przepusty rurowe -nowe wraz z posadowieniem PEHD O 60 cm / 17 m oraz pod zjazdami O 40 cm -8 m d) przepusty betonowe z odzysku O 60-100 cm / 10 m, e) ułożenie płyt ażurowych w rowie między zjazdami -3,20 m2, f) oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm - 30m g) oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm - 160m h) oczyszczenie przepustów O 40 cm z namułu do 50 % jego średnicy - 5 m

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Kruszywo i kamień wapienny nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń. Jakość kruszywa powinna być zgodna z wymogami normy PN-EN 13242 , PN- B 11112, certyfikatem (deklaracją jakości, itp.) do nawierzchni drogowych, które należy dołączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzający spełnienie norm wraz z fakturami i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie stosownej normy. Z uwagi na fakt, iż prace będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonywaniu usługi musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników drogi oraz przestrzegać zasad BHP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilości poszczególnych kruszyw wymienionych w zamówieniu w przypadku, gdy w trakcie wykonywania usługi warunki w miejscach gdzie będzie ona wykonywana okażą się odmienne niż zakładane na etapie rozpoczęcia postępowania przetargowego i uzasadnionym będzie zastosowanie innego spośród objętych zamówieniem kruszyw. 6.2. Powyższe roboty planuje się wykonać na drogach gminnych na terenie gminy Szastarka. Zakres będzie określany na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego. 6.3. Zakres i termin realizacji poszczególnych usług objętych umową będzie uzgadniany na bieżąco z Referatem Inwestycji, Zamówień Publicznych i Promocji UG Szastarka. 6.4. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Wykonawcę robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania polecenia wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca może zaoferować krótszy czas realizacji. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła kryterium oceny ofert (zgodnie z pkt 23.1.2. SIWZ). 6.5. Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym czasem reakcji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017 r. wg potrzeb Zamawiającego. 6.6. Sprzęt winien być sprawny w gotowości do wykonania robót i usług zgodnie z umową. 6.7. Do Wykonawcy robót i usług należy ponadto: - zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą roboty i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - urządzenie zaplecza, - roboty i usługi należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do działek, gruntów rolnych i budynków na bieżąco 8. Zakres rzeczowy napraw dróg, będących przedmiotem umowy oraz informację o miejscu planowanych robót przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie, faksem, e-mailem lub drogą pocztową. Wykonawca będzie realizował poszczególne naprawy dróg na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego. 6.9. Rozliczenie robót i usług związanych z naprawą dróg gruntowych następować będzie po wykonaniu roboty/usługi i sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru napraw dróg wg faktycznie wykonanych jednostek. 6.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 6 do siwz Podany zakres robót jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości pomiędzy poszczególnymi asortymentami robót (zwiększenie lub ich zmniejszenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia (do - 20 %) zakresu ogólnego robót określonego w siwz, przedmiarach robót. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót. 6.11.W czasie równania równiarka powinna: - wyrównać wyboje materiałem otrzymanym przez ścięcie wygórowań powstałych z materiał wyniesionego z wyboju przez koła pojazdów oraz nierównomiernego zagęszczenia jezdni, - odtworzyć profil poprzeczny i podłużny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanego materiału w stronę środka drogi z jednoczesnym wyrównaniem, również wzdłuż drogi kolein. - nie należy wozić materiału kamiennego samochodami ciągnikowymi z naczepami, z uwagi na zbyt wąskie drogi (miejscami szerokość wynosi 2,5 m). Zaleca się transport materiałów samochodem o ładowności od 7,5 ton do 18 ton. 6.12. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, równoważnych. 6.13. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.14. Warunki płatności: faktury częściowe, płatne w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 6.15. Gwarancja: 12 miesięcy od daty odbioru zamówienia. Rękojmia równa gwarancji. 6.16. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji w/w przedmiotu zamówienia: - wykonywanie wszystkich prac fizycznych objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 6.1 SIWZ w tym operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji w/w przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w § 10 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór informacji stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT83560.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SZYMI-TRANS,  galeriakrasnik@vp.pl,  ul.Urzędowska,  23-204,  Kraśnik,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102778.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102778.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111529.02
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.