eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serniki › Modernizacja (budowa) dróg gminnych w miejscowości Nowa Wola oraz w miejscowości Czerniejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Serniki: Modernizacja (budowa) dróg gminnych w miejscowości Nowa Wola oraz w miejscowości Czerniejów
Numer ogłoszenia: 63052 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki , Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8550450, faks 081 8550456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugserniki.bip.lubelskie.pl, www.serniki.eurzad.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (budowa) dróg gminnych w miejscowości Nowa Wola oraz w miejscowości Czerniejów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE 1) modernizacja drogi gminnej 103539 w m. Nowa Wola od km 0+000,00 do km 0+660,26 - roboty przygotowawcze -wg kosztorysu, roboty ziemne wg kosztorysu, przepusty wg kosztorysu, jezdnia - wg kosztorysu, pobocza - wg kosztorysu, elementy ulic - wg kosztorysu, urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg kosztorysu, rowy - wg kosztorysu, zjazdy - wg kosztorysu; ZADANIE 2) modernizacja drogi gminnej 103523L w m. Czerniejów od km 0+000,00 do km 0+177,35 oraz drogi gminnej 103537L od km 0+000,00 do km 0+145,45. a) droga gminna 103523L - roboty przygotowawcze - wg kosztorysu, roboty ziemne - wg kosztorysu, jezdnia - wg kosztorysu, pobocza - wg kosztorysu, pobocza - wg kosztorysu, urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg kosztorysu, roboty wykończeniowe - wg kosztorysu, zjazdy - wg kosztorysu b) droga gminna 103537L - roboty przygotowawcze - wg kosztorysu, roboty ziemne - wg kosztorysu, jezdnia - wg kosztorysu, pobocza - wg kosztorysu, urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg kosztorysu, roboty wykończeniowe - wg kosztorysu, zjazdy - wg kosztorysu. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zastąpienia materiałów wykazanych w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót materiałami równoważnymi. Za równoważne rozumie się materiały o parametrach tożsamych lub lepszych niż wyszczególnione w SIWZ. Uwaga: Przedmiot zamówienia określony w kosztorysie ofertowym dla części I i II określa roboty, które będą wykonywane w I etapie budowy dróg, tj. dotyczące tylko podbudowy:- podbudowa na jezdni z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5, warstwa gr. 20 cm; pobocza łamanego 0-31,50, gr. 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. warstwy 15 cm. Pozostałe roboty określone w dokumentacji przetargowej będą wykonywane w II Etapie przy wykonywaniu nawierzchni asfaltowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty uzupełniające, których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - w przypadku składania oferty na całość zamówienia 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), a w przypadku składania ofert częściowych: - dla zadania Nr 1 wadium wynosi - 6 000,00 zł (sł. sześć tysięcy zł) - dla zadania Nr 2 wadium wynosi - 4 000,00 zł (sł. cztery tysiące zł) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Serniki w Powiatowym Banku spółdzielczym z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki - Nr rachunku 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 Wadium według wyboru wykonawcy należy wnieść w jednej z kilku form określonych przepisami art. 45 p.z.p., tj.:-pieniądzu;-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;-gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat od upływu terminu składania ofert wykonał 3 zadania, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane w zakresie budowy dróg o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia o wartości równej bądź wyższej niż 250 000,00 zł (sł. dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku składania ofert na całość zamówienia lub równej bądź wyższej niż:-dla zadania nr 1 - 150 000,00 zł, -dla zadania nr 2 - 100 000,00 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz posiada pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót/budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a)Dysponuje środkami finansowymi (środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa) o wartości równej bądź wyższej niż 250 000,00 zł (sł. dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na całość zamówienia lub równej bądź wyższej niż:- dla zadania nr 1 - 150 000,00 zł; - dla zadania nr 2 - 100 000,00 zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą bądź wyższą niż 200 000,00 zł (sł. dwieście tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na całość zamówienia lub równej bądź wyższej niż:- dla zadania nr 1 - 100 000,00 zł; - dla zadania nr 2 - 100 000,00 zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany umowy w formie aneksu w niżej wymienionych przypadkach: -konieczności wykonania robót dodatkowych lub rezygnacji z wykonania części zamówienia; -wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; -zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugserniki.bip.lubelskie.pl, www.serniki.eurzad.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, sekretariat - pok. nr 6, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej 103539 w m. Nowa Wola od km 0+000,00 do km 0+660,26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Modernizacja drogi gminnej 103539 w m. Nowa Wola od km 0+0,000,00 do km 0+660,26: Roboty przygotowawcze - wg kosztorysu; Roboty ziemne - wg kosztorysu; Przepusty - wg kosztorysu; Jezdnia - wg kosztorys Pobocza - wg kosztorysu; Elementy ulic - wg kosztorysu; Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg kosztorysu; Rowy - wg kosztorysu; Zjazdy - wg kosztorysu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej 103523L w m. Czerniejów od km 0+000,00 do km 0+177,5 oraz drogi gminnej 103537L od km 0+000,00 do km 0+145,45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Droga gminna 103523L: 1. Roboty przygotowawcze - wg kosztorysu; Roboty ziemne - wg kosztorysu; Jezdnia - wg kosztorysu; Pobocza - wg kosztorysu Wykończenie wpustów - wg kosztorysu; Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg kosztorysu; Roboty wykończeniowe - wg kosztorysu; Zjazdy - wg kosztorysu b) Droga gminna 103537- Roboty przygotowawcze - wg kosztorysu; Roboty ziemne - wg kosztorysu; Jezdnia -w g kosztorysu; Pobocza - wg kosztorysu; Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg kosztorysu; Roboty wykończeniowe - wg kosztorysu Zjazdy - wg kosztorysu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.