To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 63025 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 29541 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawia-nych mebli biurowych i krzeseł została określona w załącznikach: 1.1 - meble biurowe /biurka, stoliki komputerowe, szafy, kontenery, regały, szafki gospodarcze/ 1.2 - meble biurowe /stoły, dostawki, podstawy pod komputer, nadstawki, wieszaki, listwa odbojowa, kwietniki, wieszaki drewniane/ 1.3 - meble gabinetowe /biurka, kontenery, stoły, przystawki, regały, biblio-teczki, szafy/ 1.4 - krzesła /krzesła obrotowe i konferencyjne, fotele gabinetowe, podnóżki/ 2. Sposób realizacji zamówienia 1) Wykonawca gwarantuje bezpłatną aranżację pomieszczeń biurowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego 2) Wykonawca na dostarczone meble i krzesła musi udzielić 24 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty dostawy, potwierdzonej protokółem odbioru, podpisanym przez upoważnione strony. 3) Faktyczna ilość zamówienia zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych mebli i krzeseł mogą ulec zmianie w ramach kwoty umowy. Nie wszystkie rodzaje mebli i krzeseł muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 4) Dostawy będą realizowane partiami na podstawie zamówień składa-nych telefonicznie, faksem lub e-mailem, potwierdzonych niezwłocznie na piśmie, w terminie: - do 10 dni roboczych - meble zał. 1.1, 1.2, 1.3 - do 14 dni roboczych - krzesła zał. 1.4 od daty otrzymania zamówienia. Zamówienie może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. 5) Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi we Wrocławiu w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu, tj.: w obiektach Urzędu Miejskiego administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu /w go-dzinach pracy Urzędu Miejskiego/. Administrator obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć zamówione meble biurowe. 6) Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 7) W przypadku stwierdzenia podczas odbioru nienależytego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca na swój koszt i ryzyko dokona usu-nięcia wad w terminie nie dłuższym niż dzień roboczy. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 8) Wykonawca, po podpisaniu umowy, dostarczy pięć kompletów próbek składających się z: płyty meblowej, drzewca i tapicerki krzeseł. 9) Wykonawca załączy do oferty atest higieniczny /lub świadectwo, lub też inny równoważny dokument, który potwierdziłby, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakość produktu/ na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli. Jakość płyty me-blowej musi spełniać wymagania klasy E1 odnośnie emisji fornal-dehydu. 10) Wykonawca załączy do oferty zdjęcia lub katalog/katalogi mebli zawierające przykłady ustawień mebli/zestawów/ wymienionych w zał. 1.1, 1.2 i 1.3 (formularze cenowe), wg których będą dostarcza-ne. 11) Wykonawca załączy do oferty zdjęcia lub katalog/katalogi wszyst-kich wymienionych krzeseł w zał. 1.4 (formularz cenowy), wg któ-rych będą dostarczane przy spełnieniu warunków zawartych w opi-sie technicznym w zał. A i A1. 12) Wykonawca, w chwili zawarcia umowy, zobowiązany będzie wyznaczyć swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiają-cym, działającego i dostępnego na terenie Gminy Wrocław, w pełni dys-pozycyjnego, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 740000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAKATA DESIGN ALEKSANDRA LAMPKA - SKOWROŃSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BAKATA DESIGN ALEKSANDRA LAMPKA - SKOWROŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- BAKATA DESIGN - Aleksandra Lampka, ul. Tapicerska 52, 53-205 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 724813.00
- Oferta z najniższą ceną: 724813.00 / oferta z najwyższą ceną: 965737.79
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej z podziałem na 7 pakietów.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.