eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej dla Gminy Wieprz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Wieprz: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej dla Gminy Wieprz
Numer ogłoszenia: 63019 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz, 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej dla Gminy Wieprz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej, grysowej o średnim uziarnieniu, ścisłej, otaczanej na gorąco, przeznaczonej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych i dróg rolniczych na terenie Gminy Wieprz oraz drogi dojazdowe przy inwestycjach, w ilości 1970-2415t, o temperaturze do wbudowania nie niższej niż 150oC, wraz z dostawą na teren Gminy Wieprz. Wyżej wymienione ilości przewidywane są na: 1. Inwestycje - rozbudowa UG - ilości 50t do 60t; 2. sołectwo Wieprz - 500t - 620t; 3. sołectwo Frydrychowice - 495t - 655t; 4. sołectwo Nidek - 350t - 490t; 5. drogi rolnicze - 575t - 590t

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.20.00 - Asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.20 - Asfalt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ustala się wadium w wysokości: ZADANIE 1 - inwestycje - 300,00 zł (słownie: trzysta zł ) ZADANIE 2 - sołectwo Wieprz - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) ZADANIE 3 - sołectwo Frydrychowice - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) ZADANIE 4 - sołectwo Nidek - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) ZADANIE 5 - drogi rolnicze - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) Oferent wnosi wadium w jednej z form określonych w art. 45, ust.6 stawy p.z.p.: W przypadku form pieniężnej wpłatę należy dokonać na konto: Urząd Gminy Wieprz - ING Bank Śląski O/ Wadowice nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.dowód wniesienia wadium; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 4.w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik, a zatem oferent winien dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, przy czym pełnomocnictwo to może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Oświadczenia złożone na podstawie art.22, ust.1 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz.177)-załącznik 2, 3 i 4; 6.Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt, oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy); 7.oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ZUS/KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, ze oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 10.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dostaw o zakresie tożsamym z niniejszym przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5 - wymagane jest zrealizowanie minimum jednej dostawy o zakresie i wartości min 30% maksymalnej ilości masy dla wszystkich zadań, na które oferent składa ofertę oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; 12.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 6; wymagane jest dysponowanie min 5 samochodami samowyładowczymi o ładowności 10 do 15t, wytwórnią mieszanki; 13.kopia polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; POZOSTAŁE DOKUMENTY 14.Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 9;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w: Urzędzie Gminy Wieprz Wieprz 217 I p. Pok.10 Osobiście (koszt 12,00zł)lub za zaliczeniem pocztowym 21,90 zł.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwestycje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zadanie inwestycyjne Rozbudowa UG Wieprz w ilości od 50t do 60t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sołectwo Wieprz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na nawirzchnie dróg gminnych w sołectwie Wieprz w ilości 500t do 620t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sołectwo Frydrychowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych w sołectwie Frydrychowice w ilości 495t do 655t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sołectwo Nidek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na nawierzchnie ścieralne dróg gminnych na terenie sołectwa Nidek w ilości 350t do 490t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: drogi rolnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na nawierzchnie ścieralne dróg rolniczych na terenie Gminy Wieprz w ilości 575t do 590t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.