Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Skierniewice: Remont-odtworzenie pasa drogowego ulicy 1-go Maja (odcinek od ul. Czystej do pl. Dąbrowskiego) w Skierniewicach po budowie sieci wodociągowej.
Numer ogłoszenia: 62989 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. , Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont-odtworzenie pasa drogowego ulicy 1-go Maja (odcinek od ul. Czystej do pl. Dąbrowskiego) w Skierniewicach po budowie sieci wodociągowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe m.in. krawężników - 45 m, obrzeży trawnikowych - 118 m, chodników z płyt betonowych - 222 m2, nawierzchni z kostki betonowej - 44 m2, nawierzchni z trylinki - 71 m2, roboty ziemne m.in. profilowanie i zagęszczanie podłoża - 340 m2, krawężniki i obrzeża m.in. krawężniki betonowe - 54 m, obrzeża betonowe - 121 m, nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej - 74 m2, nawierzchnia placu targowego m.in. z trylinki z odzysku - 45 m2, z nowej trylinki - 40 m2, nawierzchnia chodnika m.in. z kostki betonowej - 266 m2, regulacja pionowa studzienek szt. 10, nawierzchnia jezdni m.in. warstwa odcinająca z piasku gr.15cm - 165 m2, podbudowa z chudego betonu gr.20cm - 165 m2, warstwa dolna podbudowy z tłucznia 20cm - 165 m2, warstwa górna podbudowy z tłucznia gr.15cm - 165 m2, nawierzchnia asfaltowa (warstwa wiążąca) o grubości 3 cm - 165 m2, nawierzchnia asfaltowa (warstwa ścieralna) o grubości 5 cm - 165 m2, trawniki - 48 m2, inwentaryzacja powykonawcza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 500 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie dokumentów rejestrowych. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykażą się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie są: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty z których treści wynika, że przedstawione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie - dod. nr 5 do SIWZ. - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -dod. nr 4 do SIWZ - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dod. nr 4 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dod. nr 4 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r ( z późń. zm.. -Prawo zamówień publicznych (Pzp), zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie są: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty z których treści wynika, że przedstawione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie - dod. nr 5 do SIWZ. 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dod. nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dod. nr 4 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - dod. nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-skierniewice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĘBOWEJ GÓRZE
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- "MODERNIZACJA NAJBARDZIEJ ZDEGRADOWANYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA CHODZIEŻY - ETAP II"
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.