eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresietelefonii stacjonarnej dla Urzędu Gminy Raszyn oraz SP Raszyn oraz internetu stacjonarnego dla jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6297 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Raszyn: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: telefonii stacjonarnej dla Urzędu Gminy Raszyn oraz SP Raszyn oraz internetu stacjonarnego dla jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30895-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie na podstawie podpisanego przez strony porozumienia oraz upoważnienia, przeprowadzone została przez zamawiającego - Urząd Gminy Raszyn w imieniu jednostek organizacyjnych gminy, tj.: 1) Gimnazjum nr 1 w Raszynie im. Prymasa Tysiąclecia z siedzibą w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1, 05-090 Raszyn - NIP 534-20-70-561, tel. 22-720-21-11, reprezentowanym przez: Panią Marzenę Lechańską - Dyrektora 2) Szkołą Podstawową w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-431, tel. 22-715-99-10 reprezentowaną przez: Pana Andrzeja Niedbałę - Dyrektora 3) Szkołą Podstawową w Ładach im. Księcia Józefa Poniatowskiego, z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090 Raszyn, NIP 534-20-32-448, TEL. 22 720-25,29, reprezentowaną przez: Pana Wiesława Borsuka - Dyrektora 4) Szkołą Podstawową w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego, z siedzibą w Słominie przy ul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-454, TEL. 22720-25-68, reprezentowaną przez: Panią Magdalenę Karpiniak - Dyrektora 5) Przedszkolem z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 ,,Pod Topolą" w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn - NIP 534-203-24-77, TEL. 22 498-14-06 reprezentowanym przez: Panią Hannę Pasterską - Dyrektora 6) Przedszkolem nr 2 w Raszynie " W Stumilowym Lesie", z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-31-839, tel. 22 720-25-72, reprezentowanym przez: Panią Magdalenę Kołakowską - Dyrektora 7) Przedszkolem w Falentach, z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-342, tel. 22 720-05-48, reprezentowanym przez: Panią Jolantę Nowak - Dyrektora 8) Bajkowym Przedszkolem w Dawidach, z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Warszawskiej 210, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-365, TEL. 22 353-98-90, reprezentowanym przez: Panią Ewę Gac - Dyrektora 9) Przedszkolem w Sękocinie, z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn NIP - 534-20-32-460, tel. 22 720-25-67, reprezentowanym przez: Panią Jolantę Kosz - Dyrektora 10) Ogniskiem Wychowawczym w Jaworowej, z siedzibą w Raszynie przy ul. Warszawskiej 95, 05-090 Raszyn, NIP: 534-20-40-330, tel. 22 720-12-55, reprezentowanym przez: Pana Wojciecha Kucewicza - Kierownika 11) Świetlicą Środowiskową ,,Świetlik" z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn, NIP - 534-24-39-807, TEL 22 720-27-66, reprezentowaną przez: Panią Małgorzatą Kaiper- Kierownika 12) Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 3, NIP - 522-23-50-795, tel. 22 701-77-00, reprezentowaną przez: Panią Elwirę Rogowską - Kierownika 13) "Centrum Kultury Raszyn" w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy Al. Krakowskiej 29A,05-090 Raszyn - NIP 534-250-86-61, TEL. 22720-06-23, reprezentowanym przez: Pana Mariusza Smolichę- Dyrektora 14) Gminną Biblioteką Publiczną w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn, nip - 522-23-49-237, tel. 22 720-03-81, reprezentowaną przez: Panią Magdalenę Golec- Dyrektora 15) Gminnym Ośrodkiem Sportu w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 20, 05-090 Raszyn, NIP: 534 - 21 - 25 - 167, tel. 22 720 19 16 reprezentowaną przez: Panią Katarzynę Klimaszewską - Dyrektora

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna  , 05090   Raszyn, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 017 770, faks 227 017 778, e-mail zam.publ@raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: telefonii stacjonarnej dla Urzędu Gminy Raszyn oraz SP Raszyn oraz internetu stacjonarnego dla jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: telefonii stacjonarnej dla Urzędu Gminy Raszyn oraz SP Raszyn oraz internetu stacjonarnego oraz dla jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy w okresie do 31 grudnia 2018 r. Okres rozpoczęcia świadczenia usług w zakresie poszczególnych usług, jest zależny od daty wygaśnięcia aktualnych umów i jest określony w Zestawieniu usług posiadanych. Zamówienie jest podzielone na następujące zadania: ZADANIE NR 1 "Usługi telefonii stacjonarnej dla Urzędu Gminy i Szkoły Podstawowej w Raszynie" Zadanie obejmuje zakup usług telefonii stacjonarnej w technologii ISDN. Są to usługi już świadczone przez innych operatorów i zamówienie zakłada przeniesienie tych usług z zachowaniem puli numerów telefonów. Zadanie obejmuje zakup usługi ISDN 30B+D (pula 300 numerów) dla Urzędu Gminy na okres 27 miesięcy i usługi ISDN 2B+D (pula 10 numerów) dla Szkoły Podstawowej w Raszynie na okres 28 miesięcy. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest także do świadczenia pomocy technicznej w podłączeniu zakupionych usług do istniejących central telefonicznych. ZADANIE NR 2 "Usługi dostępu do Internetu stacjonarnego dla Jednostek" Zadanie obejmuje zakup usług dostępu do Internetu dla Jednostek w technologii DSL lub łącza miedzianego Ethernet lub łącza bezprzewodowego zestawianego z użyciem pasma koncesjonowanego lub łącza światłowodowego. Są to usługi świadczone przez innych operatorów oraz dwie nowe aktywacje. Ilość usług Internetu stacjonarnego: 18 Ilość miesięcy abonamentu: 368 Uruchomienie usług w zakresie każdego z zadań, musi nastąpić w terminie maksymalnie 60 dni od daty podpisania umów ramowej lub w terminie wynikającym z zakończenia obecnie obowiązujących umów (przy uwzględnieniu terminów ich wypowiedzenia) z zachowaniem ich ciągłości (a tam gdzie jest to wymagana z przeniesieniem numeru).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 64211000-8
Dodatkowe kody CPV: 64212000-5, 64214200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63032.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Netia S.A.,  ,  ul. Poleczki 13,  02-822,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70017,75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14748,18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70017,75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89756.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
6G Neworks Sp. z o.o.,  ,  ul. Henryka Brodatego 29,  02-496,  arszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104626,08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99360,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104426,08
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.