eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-07



Ogłoszenie nr 629577-N-2017 z dnia 2017-12-07 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, krajowy numer identyfikacyjny 268139800000, ul. ul. Piłsudskiego  9 , 22-300   Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 5762324, 5762281, 5766900, e-mail mopskrasnystaw@wp.pl, faks 82 576 23 24.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.krasnystaw.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Pomoc Społeczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, zestawionych w 8 zadaniach (częściach) przedstawionych poniżej: Zadanie Nr 1-Gotowe produkty mączne, Zadanie Nr 2-Pieczywo, świeże wyroby piekarskie, Zadanie Nr 3 - Mięso i wędliny, Zadanie Nr 4-Nabiał, Zadanie Nr 5 - Mrożonki, ryby mrożone, Zadanie Nr 6-Owoce i warzywa, Zadanie Nr 7- Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych, Zadanie Nr 8-Artykuły spożywcze drobne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniach: Zadanie Nr 1 - Gotowe produkty mączne: Pierogi ruskie-świeże (nie mrożone) 590 kg Pierogi z kaszą gryczaną, świeże (nie mrożone) 230 kg Pierogi z soczewicą - świeże (nie mrożone) 140 kg Pierogi z kapustą- świeże (nie mrożone) 80 kg Pierogi z kapustą i grzybami - świeże (nie mrożone) 40 kg Pierogi z mięsem-świeże (nie mrożone) 220kg Kopytka- świeże (nie mrożone) 200 kg Kluski śląskie- świeże (nie mrożone) 325 kg Kluski leniwe- świeże (nie mrożone) 80 kg Uszka z kapustą i grzybami - świeże (nie mrożone) 12 kg Naleśniki z serem 300 kg; Zadanie Nr 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie : Chleb zwykły 900g - krojony 4000 szt. Chleb razowy 600g -krojony 1000 szt. Pączek z dżemem w pudrze 1000 szt. Drożdżówka z serem 100g 1000 szt. Bułka 100g 400szt.; Zadanie Nr 3 - Mięso i wędliny: Żeberka paski mięsne - świeże (nie mrożone) 200 kg Łopatka b/k 3D - świeże (nie mrożone) 450 kg Kości schabowo- karkowe - świeże (nie mrożone) 1400 kg Kiełbasa krakowska 10 kg Kiełbasa zwyczajna 300 kg Karczek wieprzowy b/k - świeże (nie mrożone) 360 kg Schab b/k - świeże (nie mrożone) 600 kg Słonina 70 kg Boczek surowy 15 kg Boczek wędzony 60 kg Kaszanka 60 kg Tuszonka 16 kg Mięso mielone wieprzowe świeże (bez dodatków) 600 kg Wątroba wieprzowa - świeże (nie mrożone) 25 kg; Zadanie Nr 4 - Nabiał: Śmietana 18% 360ml, 400ml lub 500 ml 1100 l Masło Extra- 200g 120 kg Mleko butelka lub folia 2% 1l 50 l Twaróg kostka półtłusty 250g 50 kg Ser żółty twardy 40% 55 kg Jogurt owocowy 150g 800 szt.; Zadanie Nr 5 - Mrożonki, ryby mrożone: Ćwiartka z kurczaka- mrożona 430 kg Filet z kurczaka- mrożony 430 kg Filet z dorsza - mrożony 470 kg Flaki wołowe suche krojone 1 kg- mrożone 470 kg Brokuł 2,5 kg- mrożony 180 kg Fasola szparagowa 2,5 kg- mrożona 320 kg Kurczak- mrożony 130 kg Kalafior 2,5 kg- mrożony 250 kg Marchew kostka 2,5 kg- mrożona 20 kg Marchew z groszkiem 2,5 kg- mrożona 220 kg Mieszanka kompotowa 2,5 kg- mrożona 300 kg Porcja rosołowa - mrożona 12 kg Placki ziemniaczane 1,5kg - mrożone 370 kg Płat śledziowy po wiejsku wiadro 2,5 kg 160 kg Truskawka 2,5 kg- mrożona 220 kg Pyzy z mięsem mrożone 230 kg Filet śledziowy solony bez skóry 20 kg; Zadanie Nr 6 - Owoce i warzywa: Banan 200 kg Burak czerwony 400 kg Cebula 380 kg Czosnek- główka 10 szt. Fasola "Jaś" 130 kg Jabłka 150 kg Kapusta biała 550 kg Kapusta młoda 180 szt. Kapusta czerwona 90 kg Kapusta pekińska 120 kg Kapusta kiszona 660 kg Koperek zielony- pęczek 150 szt. Natka z pietruszki- pęczek 200 szt. Ogórek zielony 180 kg Ogórek kiszony 210 kg Papryka świeża 85 kg Pomidor 120 kg Por 300 kg Pomarańcza 110 kg Botwinka- pęczek 100 szt. Rzodkiewka- pęczek 140 szt. Sałata zielona 180 szt. Szczypiorek- pęczek 180 szt. Pieczarka 380 kg Truskawka- świeża 16 kg Seler 260 kg Marchew 800 kg Ziemniaki 8000 kg Ziemniak młody 2000 kg Mandarynka 20 kg; Zadanie Nr 7 - Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych - garmażeryjnych:Czosnek granulowany 1kg 3 szt. Przyprawa do mięs 1 kg 7 szt. FiX do gulaszu 1kg 4 szt. Galaretka 1 kg 80 szt. Koperek suszony 0,20kg 3 szt. Koncentrat pomidorowy 30% 0,9kg 235 szt. Makaron świderki 2kg (100% durum) 120 szt. Makaron kolanko 2kg (100% durum) 20 szt. Makaron rurki 2kg (100% durum) 20 szt. Makaron kokardka 2kg (100% durum) 20 szt. Makaron nitka 2kg (100% durum) 60 szt. Makaron muszelka 2 kg 100% durum 20 szt. Napój (mix) 1kg 90 szt. Natka pietruszki suszona 1 kg 9 szt. Przyprawa w płynie do zup 1l 30 szt. Ryż długoziarnisty 5kg 35 szt. Rosół z kury pasta 1kg 50 szt. Sos grzybowy 1kg 1 szt. Sos boloński 1kg 2 szt. Sos sałatkowy koperkowy 1 kg 8 szt. Zupa krem z pieczarek 1 kg 2 szt. Zupa ogonowa 1kg 16 szt. Zupa brokułowa 1kg 5 szt. Przyprawa do ryb 1kg 2 szt. Rosół wołowy pasta 1 kg 7 szt. Bulion grzybowy pasta 1 kg 1 szt. Papryka słodka mielona -1 kg 1 szt. Papryka ostra mielona - 1 kg 1 szt. Zioła prowasalskie 0,20 kg 1 szt. Oregano 0,20kg 1 szt.; Zadanie Nr 8 - Artykuły spożywcze drobne: Smalec 200g kostka 510 szt. Bułka tarta 0,5 kg 440 szt. Cukier kryształ 1kg 580 kg Cukier waniliowy 32g 50 szt. Chrzan 300g 48 szt. Groch łupany 1kg 50 szt. Jaja świeże kurze 4300 szt. Kawa inka 12 szt. Kasza jęczmienna 1kg 130 kg Kasza gryczana 1kg 100 kg Kukurydza konserwowa puszka 400ml 110 szt. Kwasek cytrynowy 20g 200 szt. Liść laurowy 6g 140 szt. Majonez 600ml 83 szt. Przyprawa do flaków 20g 100 szt. Ogórek konserwowy 0,9 l 260 szt. Mąka pszenna 1kg typ500 400 kg Mąka ziemniaczana 0,5kg 12 szt. Musztarda 200g 50 szt. Olej 1l 480 szt. Pieprz czarny mielony 15g 320 szt. Pieprz ziołowy 30g 80 szt. Sól kuchenna 1kg 350 kg Majeranek 16 g 100 szt. Sok syrop 500ml 320 szt. Przyprawa warzywna do potraw 200g -Vegeta lub równoważna 530 szt. Ziele angielskie 15g 120 szt. Herbata granulowana 100g 10 szt. Susz owocowy 100g 40 szt. Kisiel owocowy 40 g 1050 szt. Groszek konserwowy puszka 400ml 30 szt. Grzyby suszone 20g 40 szt. Ketchup- 1l 10 szt. Ocet- 1l 10 szt. Szczaw w słoiku 0,9l 30 szt.. W/w artykuły mają być świeże, dobrej jakości, z długim okresem przydatności do spożycia (nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia). Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCAP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności, decyzję lub opinię właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającą do przewozu mięsa i wędlin oraz artykułów spożywczych. Wykonawca obowiązany jest okazać certyfikat na żądanie Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych oraz w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Wykonawca powinien posiadać przynajmniej jeden środek transportu spełniający warunki określone w ustawie z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. 2017 poz. 149). Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej, dotyczy głownie stanu higienicznego samochodu, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15851000-8
15810000-9
15131100-6
15500000-3
15221000-3
15300000-1
15530000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-01-01 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i skadek na ubezpieczenie społeczne. 2. Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewiadzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofert zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2 W przypadku, gdy Wykonawce reprezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusz. 3. Informacja o grupie kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczane produkty spełniają normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych oraz że posiada decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej dotyczącą aktualnej zgody na przewóz (transport) żywności, mięsa i wędlin i certyfikat HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli jakości - Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Formularz cenowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wzór umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduję możliwość zmian umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie Nr 1 - Gotowe produkty mączne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pierogi ruskie-świeże (nie mrożone) 590 kg Pierogi z kaszą gryczaną, świeże (nie mrożone) 230 kg Pierogi z soczewicą - świeże (nie mrożone) 140 kg Pierogi z kapustą- świeże (nie mrożone) 80 kg Pierogi z kapustą i grzybami - świeże (nie mrożone) 40 kg Pierogi z mięsem-świeże (nie mrożone) 220kg Kopytka- świeże (nie mrożone) 200 kg Kluski śląskie- świeże (nie mrożone) 325 kg Kluski leniwe- świeże (nie mrożone) 80 kg Uszka z kapustą i grzybami - świeże (nie mrożone) 12 kg Naleśniki z serem 300 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie Nr 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chleb zwykły 900g - krojony 4000 szt. Chleb razowy 600g -krojony 1000 szt. Pączek z dżemem w pudrze 1000 szt. Drożdżówka z serem 100g 1000 szt. Bułka 100g 400szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie Nr 3 - Mięso i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Żeberka paski mięsne - świeże (nie mrożone) 200 kg Łopatka b/k 3D - świeże (nie mrożone) 450 kg Kości schabowo- karkowe - świeże (nie mrożone) 1400 kg Kiełbasa krakowska 10 kg Kiełbasa zwyczajna 300 kg Karczek wieprzowy b/k - świeże (nie mrożone) 360 kg Schab b/k - świeże (nie mrożone) 600 kg Słonina 70 kg Boczek surowy 15 kg Boczek wędzony 60 kg Kaszanka 60 kg Tuszonka 16 kg Mięso mielone wieprzowe świeże (bez dodatków) 600 kg Wątroba wieprzowa - świeże (nie mrożone) 25 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie Nr 4 - Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Śmietana 18% 360ml, 400ml lub 500 ml 1100 l Masło Extra- 200g 120 kg Mleko butelka lub folia 2% 1l 50 l Twaróg kostka półtłusty 250g 50 kg Ser żółty twardy 40% 55 kg Jogurt owocowy 150g 800 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie Nr 5 - Mrożonki, ryby mrożone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ćwiartka z kurczaka- mrożona 430 kg Filet z kurczaka- mrożony 430 kg Filet z dorsza - mrożony 470 kg Flaki wołowe suche krojone 1 kg- mrożone 470 kg Brokuł 2,5 kg- mrożony 180 kg Fasola szparagowa 2,5 kg- mrożona 320 kg Kurczak- mrożony 130 kg Kalafior 2,5 kg- mrożony 250 kg Marchew kostka 2,5 kg- mrożona 20 kg Marchew z groszkiem 2,5 kg- mrożona 220 kg Mieszanka kompotowa 2,5 kg- mrożona 300 kg Porcja rosołowa - mrożona 12 kg Placki ziemniaczane 1,5kg - mrożone 370 kg Płat śledziowy po wiejsku wiadro 2,5 kg 160 kg Truskawka 2,5 kg- mrożona 220 kg Pyzy z mięsem mrożone 230 kg Filet śledziowy solony bez skóry 20 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331170-9, 15221000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie Nr 6 - Owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Banan 200 kg Burak czerwony 400 kg Cebula 380 kg Czosnek- główka 10 szt. Fasola "Jaś" 130 kg Jabłka 150 kg Kapusta biała 550 kg Kapusta młoda 180 szt. Kapusta czerwona 90 kg Kapusta pekińska 120 kg Kapusta kiszona 660 kg Koperek zielony- pęczek 150 szt. Natka z pietruszki- pęczek 200 szt. Ogórek zielony 180 kg Ogórek kiszony 210 kg Papryka świeża 85 kg Pomidor 120 kg Por 300 kg Pomarańcza 110 kg Botwinka- pęczek 100 szt. Rzodkiewka- pęczek 140 szt. Sałata zielona 180 szt. Szczypiorek- pęczek 180 szt. Pieczarka 380 kg Truskawka- świeża 16 kg Seler 260 kg Marchew 800 kg Ziemniaki 8000 kg Ziemniak młody 2000 kg Mandarynka 20 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie Nr 7 - Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych - garmażeryjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czosnek granulowany 1kg 3 szt. Przyprawa do mięs 1 kg 7 szt. FiX do gulaszu 1kg 4 szt. Galaretka 1 kg 80 szt. Koperek suszony 0,20kg 3 szt. Koncentrat pomidorowy 30% 0,9kg 235 szt. Makaron świderki 2kg (100% durum) 120 szt. Makaron kolanko 2kg (100% durum) 20 szt. Makaron rurki 2kg (100% durum) 20 szt. Makaron kokardka 2kg (100% durum) 20 szt. Makaron nitka 2kg (100% durum) 60 szt. Makaron muszelka 2 kg 100% durum 20 szt. Napój (mix) 1kg 90 szt. Natka pietruszki suszona 1 kg 9 szt. Przyprawa w płynie do zup 1l 30 szt. Ryż długoziarnisty 5kg 35 szt. Rosół z kury pasta 1kg 50 szt. Sos grzybowy 1kg 1 szt. Sos boloński 1kg 2 szt. Sos sałatkowy koperkowy 1 kg 8 szt. Zupa krem z pieczarek 1 kg 2 szt. Zupa ogonowa 1kg 16 szt. Zupa brokułowa 1kg 5 szt. Przyprawa do ryb 1kg 2 szt. Rosół wołowy pasta 1 kg 7 szt. Bulion grzybowy pasta 1 kg 1 szt. Papryka słodka mielona -1 kg 1 szt. Papryka ostra mielona - 1 kg 1 szt. Zioła prowasalskie 0,20 kg 1 szt. Oregano 0,20kg 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Zadanie Nr 8 - Artykuły spożywcze drobne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bułka tarta 0,5 kg 440 szt. Cukier kryształ 1kg 580 kg Cukier waniliowy 32g 50 szt. Chrzan 300g 48 szt. Groch łupany 1kg 50 szt. Jaja świeże kurze 4300 szt. Kawa inka 12 szt. Kasza jęczmienna 1kg 130 kg Kasza gryczana 1kg 100 kg Kukurydza konserwowa puszka 400ml 110 szt. Kwasek cytrynowy 20g 200 szt. Liść laurowy 6g 140 szt. Majonez 600ml 83 szt. Przyprawa do flaków 20g 100 szt. Ogórek konserwowy 0,9 l 260 szt. Mąka pszenna 1kg typ500 400 kg Mąka ziemniaczana 0,5kg 12 szt. Musztarda 200g 50 szt. Olej 1l 480 szt. Pieprz czarny mielony 15g 320 szt. Pieprz ziołowy 30g 80 szt. Sól kuchenna 1kg 350 kg Majeranek 16 g 100 szt. Sok syrop 500ml 320 szt. Przyprawa warzywna do potraw 200g -Vegeta lub równoważna 530 szt. Ziele angielskie 15g 120 szt. Herbata granulowana 100g 10 szt. Susz owocowy 100g 40 szt. Kisiel owocowy 40 g 1050 szt. Groszek konserwowy puszka 400ml 30 szt. Grzyby suszone 20g 40 szt. Ketchup- 1l 10 szt. Ocet- 1l 10 szt. Szczaw w słoiku 0,9l 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.